Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 NE] pytanie o gaźnik Kehin I

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Dadu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2007, 11:58
Lokalizacja: KT - Tarnów
Kontakt:

[80 B3 1.8 NE] pytanie o gaźnik Kehin I

Post autor: Dadu » 14 maja 2007, 19:48

Witam
Mam w mojej Audisi gaźniczek Kehina K82 pierwszej seri.
Moja przeponka przyśpieszacza coś cieknie, jest ona taka sama czyli 34mm jak w K82 II ?
Jest zamontowana do góry "nogami" na 3 śrubeczkach , moge to to w tym stanie odkrecić, czy
powypada dużo części ? Według schematu z K82 II co dorwałem jest tam tylko jeszcze oprócz przeponki sprężynka.Przychodzi tam może jakaś uszczelka ? Narazie brykam tylko na gazie, bo inaczej benzynka pryska na boki że ojoj ; )
Prosze o pomoc, jakieś wskazówki i sugestie.Z góry dziękuje.

Pozdrawiam serdecznie
Dadu
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 20:20 przez Dadu, łącznie zmieniany 1 raz.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 14 maja 2007, 21:38

Witaj
Na schemacie nie widzę dodatkowej uszczelki , to tak wygląda jakby przepona była jednocześnie uszczelką . Do takich prac lepiej zdemontować gaźnik , w sómie nie ma tak dużo śrubek do odkręcania , a można sobie zaoszczędzić sporo kłopotu . Odnośnie przeponki z Kehna II najlepiej zadzwonić do serwisu bo mogą być minimalne różnice chociaż nie koniecznie . Tego akurat nie wymieniałem . Śmigam tylko na LPG .

Awatar użytkownika
Dadu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2007, 11:58
Lokalizacja: KT - Tarnów
Kontakt:

Post autor: Dadu » 15 maja 2007, 07:40

Śmigam tylko na LPG .[/quote]

Oj ja też, ale lubie mieć sprawny samochodzik, troszke się nim bryka, spróbuje mimo wszystko najpierw tylko te 3 śrubeczki odkręcić, jak coś powylatuje to i tak musze potem gaźnik zdemontować.Tak samo musze polatać za jakims materiałem na uszczelke, co by uszczelnić miejsce gdzie plastik filtra powietrza z gaźnikiem się spotyka.Jakiś pacan uszczelniał to silikonem jak montowali LPG.

pozdrawiam
Dadu

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 15 maja 2007, 08:27

U mnie między obudową filtra a gaźnikiem jest mikser palnikowy i nie ma tam żadnych uszczelek . A powinny być ?
Gdzie masz wpięty obwód grzania parownika?

Awatar użytkownika
Dadu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2007, 11:58
Lokalizacja: KT - Tarnów
Kontakt:

Post autor: Dadu » 15 maja 2007, 09:07

marko pisze:U mnie między obudową filtra a gaźnikiem jest mikser palnikowy i nie ma tam żadnych uszczelek . A powinny być ?
Gdzie masz wpięty obwód grzania parownika?

Ja mam na gaźniku u góry małą uszczelke miedzy tymi 3ma śrubami, a ciepła woda do parownika idzie z tych rurek od nagrzewnicy.Jak chcesz zrobie potem zdięcie.daj znać.
Pozatym mam ponad 272 tysi przebiegu, czyli dopiero dotarty silnik, w końcu to Audi ;)

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 15 maja 2007, 10:02

Ciepłą wodę mam tak samo podłączoną , a gdzie masz wprowadzony gaz do gaźnika ?
Widzę , że podobnie jeździmy - też mam ponad 272 tys przy super kompresji , faktycznie , dopiero co dotarty .
Ile Ci pali w mieście na krótkich odcinkach jeżdżąc tylko na gazie?
U mnie przy takiej jeździe jest ok. 15 litrów LPG i się zastanawiam , czy to normalne .

Awatar użytkownika
Dadu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2007, 11:58
Lokalizacja: KT - Tarnów
Kontakt:

Post autor: Dadu » 15 maja 2007, 11:08

Więc tak:

Reduktor -Tomasetto
Zbiornik - Bormech 35L
Wielozawór - Tomasetto
Obudowa wielozaworu - Tomasetto
Zawór tankowania - Tomasetto
Przełącznik/centralka - Stag 26

instalacja zamontowana 03.11.2005 za 800 pln brutto

a spalanie, no najmniej 7,5 L LPG trasa normalnie 8-8,5 a miasto 10 L - 11,5 L LPG
Ponieważ mam maly zbiornik i troszke uszkodzony gaźniczek to w mieście po 200 paru km tankuje i mam spokój a i na stacji moge to satysfakcionujące "do pełna" powiedzieć.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 15 maja 2007, 11:59

A jakiego typu masz mikser i gdzie zamontowany - takiego spalania w mieście to tylko pogratulować :lol:

Awatar użytkownika
Dadu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2007, 11:58
Lokalizacja: KT - Tarnów
Kontakt:

Post autor: Dadu » 16 maja 2007, 11:01

marko pisze:A jakiego typu masz mikser i gdzie zamontowany - takiego spalania w mieście to tylko pogratulować :lol:
A mixer, a jak to wyglada ? :) nie znam się, odpisałem co tam w papierach było, ale normalnie do gaźnika podłączone miedzy gaźnikiem a obudową filtra powietrza.
Pozatym zapalam Balbinke nawet jak cała noc stała bez ssania dodajac lekko gazu, delikatniusio, zaraz zagada, wtedy wyciagam troszke ssanie, tak aby ładnie równo pracowała i już.Jade normalnie, bez bezsensownego gazowania, jak widze że czerwone światełko daje się malusiej toczyć.Nie szarżuje, dbam o czyste filterki. To wszystko.
A i zapala lepiej na gazie niż na benzynce, ale to wina gaźnika, musze tę jedna membranke zrobić
.

pozdrawiam
Dadu

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 16 maja 2007, 14:41

Między gaźnikiem a obudową filtru powietrza masz wsadzony pierścień aluminiowy z króćcem doprowadzającym gaz podłączonym na zewnątrz i z dziórkami w środku , tak?
Jeżeli nie chce Ci dobrze chodzić na benzynce to trzeba środek gaźnika umyć nitrem , na jakiś czas pomaga .

Awatar użytkownika
Dadu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2007, 11:58
Lokalizacja: KT - Tarnów
Kontakt:

Post autor: Dadu » 16 maja 2007, 18:46

Jeżeli nie chce Ci dobrze chodzić na benzynce to trzeba środek gaźnika umyć nitrem , na jakiś czas pomaga .[/quote]

Płyn, płyn hamulcowy pomaga, czyści że aż hej, ale nie przesadzać no i dymi troszke,ale gaźnik jest po regeneracji w którymś tam roku, i to widać i czuć, tylko zapomnieli membranki zrobić partacze,a zamontowane jak piszesz ten aluminiowy teges gazowy.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

spalanie

Post autor: McGiver » 17 maja 2007, 01:53

No chłopaki spalanaio to pogratulowac , moje NE po konkretnym przerobieniu w miescie swistało 15-16 litrów trasa 10-11 ( ja mam bardzo ciężką nogę, w miescie to max.3 biegi ) :mrgreen: po założeniu wałka schricka 288 mam teraz spalanie w mieście 21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: dzis tankowąłem gazownie to mnie zgotowało normalnie, jadę rano do gazowników żeby mi to poustawiali bo nie mam analizatora :-x :-x jak nie wyda to założę spowrotem wałeczek serie albo od ABT i aparat ducelliera i będzie spox a schricka zapodam do turbo :mrgreen: A co do gaźnika to z mojego tez sie leje z pompki przyspieszającej ale na górnym dekielku, kupiłem komplet naprawczy i od 4 miesięcy go uparcie wymieniam :)

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 17 maja 2007, 08:41

Ojjjjj to masz bardzo ciężką nogę , albo wykończyłeś parownik . Ile kilometrów na nim zrobiłeś?

[ Dodano: 2007-06-12, 10:22 ]
Dadu pisze:Witam
Mam w mojej Audisi gaźniczek Kehina K82 pierwszej seri.
Moja przeponka przyśpieszacza coś cieknie, Dadu
Sory za odgrzanie tematu , ale jestem ciekaw jak sobie poradziłeś z tą przeponką . Pewnie mnie to samo czeka :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl