Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - swap na 2.0 16v - sens?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 08 paź 2009, 02:26

Panowie! Wpadłem na diabelski pomysł! Zrobie inaczej - założe sobie nitro. Ostatnio czytałem artykuł o instalacjach nitro i to idzie juz założyć od 2000. Będę uzywał tylko wtedy kiedy bedzie to absolutnie konieczne :-P

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 08 paź 2009, 11:14

Masz w aucie LPG :?: Nitro nie można używać jednocześnie z gazem, wiec każdy strzał nitro wiązał by się z przerzuceniem auta na PB, inna sprawa że napełnienie butli też nie jest wcale takie tanie, butla starcza na kilka strzałów, a przyrost mocy jest chwilowy.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 08 paź 2009, 12:43

elektronic pisze:Panowie! Wpadłem na diabelski pomysł! Zrobie inaczej - założe sobie nitro. Ostatnio czytałem artykuł o instalacjach nitro i to idzie juz założyć od 2000. Będę uzywał tylko wtedy kiedy bedzie to absolutnie konieczne :-P

..... Ja pierdziele <mega lol 600 > <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>
Daj sobie spokój :!:
Do nitro trzeba powzmacniać silnik :!:

... Diabelski pomysł -----------------> <rotfl> <rotfl>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 08 paź 2009, 12:50

Nitro w ABK o hahahahahaha

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 08 paź 2009, 12:51

Proponuję zamknąć ten temat, ze względu na to ,ze ta konwersacja prowadzi do nikąd.
Człowieku jeździsz na gazie, szukasz oszczedności i bedziesz sobie nitro wsadzał ?
Boże kochany.... Ludzie zastanówcie się nad tym co piszecie....
Prosze cię adminie zamknij ten temat...

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 08 paź 2009, 13:42

Zartowałem z tym nitro!
I nie zamykać mi tematu... dyskusja jest ciekawa. Sam to zrobie jak przyjdzie pora!

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 09 paź 2009, 00:52

zamiast gdybac, zobacz ile mozesz kasy na to przeznaczyc, kup jakies c3 z silnikiem mc albo kg i bedziesz mial miedzy 160 a 190 koni lub jesli boisz sie staych turbo na mechanicznym wtrysku kup cala 2.3 20v w budzie 90 wtedy 170 koni. Zapewniam cie ze przekladka z takich samochodow + remont silnika wyjdzie cie taniej niz wzmacnianie abk, wymysly z turbo/ nitro itp. Frajda z jazdy samochodem z takimi silnikami bedzie ogromna, w dodatku odzyskasz troche kasy sprzedajac niepotrzebne graty.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 09 paź 2009, 11:47

Elektronic - tak jak ci koledzy piszą, albo drogo i porządnie, albo tanio:) nie da się małym kosztem podnieść szmoc auta, inaczej już dawno wszyscy byśmy jeździli 200 konnymi cudeńkami.

Może zamiast zaczynać tak z grubej rury spróbuj popracować trochę nad stanem technicznym tego co masz, silnik pewnie już serii nie trzyma (nie wspominając o gazie), warto by posprawdzać czy wszystko działa tak jak należy. Dla lepszego samopoczucia można władować sportowy filtr powietrza i tak małymi kroczkami coś tam sobie dłubać;) Efekt może nie będzie porażający ale przynajmniej ogarniesz trochę temat:)

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 11 paź 2009, 11:09

A mi się wydaje, że on założył ten temat od tak o :roll: . By sobie porozmawiać. Na forum już około 100 osób się pytało, że chce zrobić Swapa na inny silnik. I co? i g*** nikt się za to nie wziął prócz paru konkretnych osób które miały o tym pojęcie, zabrali się do tego i ciężką pracą mają nowe silniczki w swoich niuniach - dla nich pełen szacunek za pracę. A Ty się pytasz co lepsze itp a nagle z nitro wyskakujesz... Daj sobie spokój z pisaniem co byś chciał zrobić. Jak faktycznie chcesz to zacznij działać. Kupuj jakiegoś rozbitka lub angola i pokazuj co robisz a nie tylko piszesz :evil:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 paź 2009, 14:25

KLAKSON pisze:które miały o tym pojęcie,
a pieniądze przede wszystkim.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 11 paź 2009, 14:58

Panowie nie ma sensu więcej tu pisać. Sama fantazja nie wystarczy :-D . Zamykam.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl