[AUDI 80 b4 1.9 tdi] Komputer sterujacy...
[AUDI 80 b4 1.9 tdi] Komputer sterujacy...
Witam mam do was dzisiaj takie pytanie, otóż chcialem dzisiaj odkrecic komputer ktory jest kolo schowka ale jakos nie moglem gdy odpielem komputer nie moglem nigdzie zobaczyc srob ktore trzymaja komputer...
Jak moge wyjac komputer zeby spisac numer seryjny komputera poniewaz mam w nim zpesuty mapsensor.
Moj autko- 1.9 tdi 1.Z 94r na perburgu tym nowszym przeplywomierzu...
Jak moge wyjac komputer zeby spisac numer seryjny komputera poniewaz mam w nim zpesuty mapsensor.
Moj autko- 1.9 tdi 1.Z 94r na perburgu tym nowszym przeplywomierzu...
troche cieżko jest go wydostać.
najpierw odepnij sobie kość.
jesli masz klime to weżyk spustowy od skroplin musisz sciagnąć.
komp nie jest przykrecany. na srodku jak odepniesz kosc jest taka blaszka która trzeba zdjąć i komp powinien wyjsc do dołu troche trzeba go poszarpać.(bardzo ciasno siedzi)
myśle że ci sie uda, ja za pierwszym razem tez sie nieźle nameczyłem.
najpierw odepnij sobie kość.
jesli masz klime to weżyk spustowy od skroplin musisz sciagnąć.
komp nie jest przykrecany. na srodku jak odepniesz kosc jest taka blaszka która trzeba zdjąć i komp powinien wyjsc do dołu troche trzeba go poszarpać.(bardzo ciasno siedzi)
myśle że ci sie uda, ja za pierwszym razem tez sie nieźle nameczyłem.
zadzwon do tego goscia ma kilka b4 na czesci okolo 6. moze miec ja od niego bralem graty. wmiare blisko.
może mieć.
http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=6520602
ma kazda srubke do b4
[ Dodano: 2009-10-10, 21:24 ]
tu masz aukcjie do twijego kompa na aledrogo wszystko jest.
http://moto.allegro.pl/item744649946_ko ... olf_3.html
man nadzieje że pomogłem?!
może mieć.
http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=6520602
ma kazda srubke do b4
[ Dodano: 2009-10-10, 21:24 ]
tu masz aukcjie do twijego kompa na aledrogo wszystko jest.
http://moto.allegro.pl/item744649946_ko ... olf_3.html
man nadzieje że pomogłem?!
ja bym stawiał najpierw na uszkodzony N75 a potem ewentualnie uszkodzony wężyk między IC a ECU (często uszkadza się bezpośrednio przy IC lub pod akumulatorem) zrób logi dynamiczne grup 010 i 011 oraz napisz jakie Ci wywala błędy
dodam że ja też miałem problem z falowaniem doładowania/mocy i winowajcą okazał się uszkodzony N75, błędów żadnych nie było a po gruntownej regeneracji zaworka śmigam już bez problemów
dodam że ja też miałem problem z falowaniem doładowania/mocy i winowajcą okazał się uszkodzony N75, błędów żadnych nie było a po gruntownej regeneracji zaworka śmigam już bez problemów
na postoju to może sobie w nosie podłubać a nie oceniać samochód
"zwiększył doładowanie turbiny" - a ciekawe jakim cudem skoro jest regulowane przez ECU i musiałby albo oszukać mapsensor albo zmienić mapę doładowania (chiptuning)
"najlepszy mechanik" - chyba naciągacz, może sprzęt ma ale głowę to do zdzierania kasy a nie diagnozowania samochodu
"zwiększył doładowanie turbiny" - a ciekawe jakim cudem skoro jest regulowane przez ECU i musiałby albo oszukać mapsensor albo zmienić mapę doładowania (chiptuning)
"najlepszy mechanik" - chyba naciągacz, może sprzęt ma ale głowę to do zdzierania kasy a nie diagnozowania samochodu
silnik gasl po 2 sekundach z powodu immolevis1991 pisze:komputer byl nawet wsadzany od vw toldeo o takim samym silniku bo numery byly takie same ale gorne troche sie roznily i odpalil na krotko i gasl...
Ogolnie map sensor jest zwalony bo czasami powoduje zaciecia silnika i falowanie od 3,5 tys na 3,4,5 biegu.
zgadza sie kolego <ok> a mozna to zrobic w prosty sposob zeby odpalil na innym ECURoss pisze:silnik gasl po 2 sekundach z powodu immolevis1991 pisze:komputer byl nawet wsadzany od vw toldeo o takim samym silniku bo numery byly takie same ale gorne troche sie roznily i odpalil na krotko i gasl...
Ogolnie map sensor jest zwalony bo czasami powoduje zaciecia silnika i falowanie od 3,5 tys na 3,4,5 biegu.
[ Dodano: 2009-10-12, 10:42 ]
i mi tez sie wydaje ze raczej winny bedzie n75 i od tego bym zaczol, podepnij zawór upustowy omijajac n75 czyli zmostkuj wezyk od turba z tym co idzie od gruszki, zrób rowniez logi i wklej w posta, zczytaj bledy vagiem, zrób test zaworka n75 czy wogole on pracuje
skoro na 1 , 2 i 3 biegu idzie jak strzala to jakim cudem jest uwalony map sensor ten twoj mechanik cos zle kapuje, radze zmierzyć cisnienie doładowania chociazby manometrem i jak piszesz ze mechanik zawiekszyl cisnienie doladowania to moze grzebal przy sztandze i moim zdaniem nie potrzebnie to zrobił bo cos mi sie wydaje ze u ciebie poprostu turbo przeladowywuje