Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500, regeneracja turbiny (na która dają 2 letnią gwarancję) 600-750zl.
za 1500 zregenerujesz 2 turbiny i jeszcze na dobre piwo zostanie :lol:
[B4 1,9 TD AAZ] Remont silnika po wymianie turbiny?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Widać kolega chce tym silnikiem zajeździć jeszcze jedną karoserie :lol: - koniec OTLabiel pisze::shock:Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części
[ Dodano: 2009-10-12, 14:41 ]
Znajomy remontował 1Z zrobił wymiany: pierścieni tłokowych, panewek, uszczelniacza na wale, rozrządu, osłony przegubu, klocków hamulcowych. Za to wszystko z robocizną poszło ok. 1400zł z czego 400-500 to sama robocizną.mrozoo pisze:mnie wszystkie czesci do remontu wraz z rozrzadem i olejami wyszly 1300zl [remont bez szlifu, bo nie bylo takiej potrzeby]
Ale przelozysz i nie wiesz do konca co masz a tak masz jasnosc i wiesz co jest! Poza tym pokaż mi kolego anglika z silnikiem za 3k-3,5k...Labiel pisze::shock:Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A choćby.Jelly pisze:Ale przelozysz i nie wiesz do konca co masz a tak
http://moto.allegro.pl/item762569874_au ... nglik.html
I dla czego masz nie wiedzieć co masz? Silnik jest w aucie więc co za problem go odpalić, sprawdzić VAGiem itp?
Pod warunkiem że znasz się na tym i robisz sobie to sam. Odprowadzenie auta do mechanika w dodatku takiego którego nie znasz to również loteria. Może zrobi i faktycznie będzie śmigał, a może skasuje i odwali maniane jak to niestety często bywa Po za tym 3k to zdecydowanie zbyt wygórowana kwota.Jelly pisze:a tak masz jasnosc i wiesz co jest!
ja poza tym co wymieniles, wymienialem jeszcze tuleje korbowodowe na ori nowki + sworznie tlokowe, i jeszcze troche pierdol przy okazji rozbebeszenia silnika:)aldi pisze:Widać kolega chce tym silnikiem zajeździć jeszcze jedną karoserie :lol: - koniec OTLabiel pisze::shock:Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części
[ Dodano: 2009-10-12, 14:41 ]Znajomy remontował 1Z zrobił wymiany: pierścieni tłokowych, panewek, uszczelniacza na wale, rozrządu, osłony przegubu, klocków hamulcowych. Za to wszystko z robocizną poszło ok. 1400zł z czego 400-500 to sama robocizną.mrozoo pisze:mnie wszystkie czesci do remontu wraz z rozrzadem i olejami wyszly 1300zl [remont bez szlifu, bo nie bylo takiej potrzeby]