Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TD AAZ] Remont silnika po wymianie turbiny?

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 12 paź 2009, 13:28

Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500, regeneracja turbiny (na która dają 2 letnią gwarancję) 600-750zl.
za 1500 zregenerujesz 2 turbiny i jeszcze na dobre piwo zostanie :lol:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 paź 2009, 13:44

Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
:shock:

Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 paź 2009, 14:34

mnie wszystkie czesci do remontu wraz z rozrzadem i olejami wyszly 1300zl [remont bez szlifu, bo nie bylo takiej potrzeby], i sam sobie zrobilem na fest i wiem czym jezdze teraz, i autko na 5w50 nie wciaga mi oleju i zapindala jak wsciekle :-P

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 paź 2009, 14:37

Labiel pisze:
Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
:shock:

Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części
Widać kolega chce tym silnikiem zajeździć jeszcze jedną karoserie :lol: - koniec OT

[ Dodano: 2009-10-12, 14:41 ]
mrozoo pisze:mnie wszystkie czesci do remontu wraz z rozrzadem i olejami wyszly 1300zl [remont bez szlifu, bo nie bylo takiej potrzeby]
Znajomy remontował 1Z zrobił wymiany: pierścieni tłokowych, panewek, uszczelniacza na wale, rozrządu, osłony przegubu, klocków hamulcowych. Za to wszystko z robocizną poszło ok. 1400zł z czego 400-500 to sama robocizną.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 12 paź 2009, 15:09

Labiel pisze:
Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
:shock:

Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części
Ale przelozysz i nie wiesz do konca co masz a tak masz jasnosc i wiesz co jest! Poza tym pokaż mi kolego anglika z silnikiem za 3k-3,5k...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 paź 2009, 15:27

Jelly pisze:Ale przelozysz i nie wiesz do konca co masz a tak
A choćby.

http://moto.allegro.pl/item762569874_au ... nglik.html

I dla czego masz nie wiedzieć co masz? Silnik jest w aucie więc co za problem go odpalić, sprawdzić VAGiem itp?
Jelly pisze:a tak masz jasnosc i wiesz co jest!
Pod warunkiem że znasz się na tym i robisz sobie to sam. Odprowadzenie auta do mechanika w dodatku takiego którego nie znasz to również loteria. Może zrobi i faktycznie będzie śmigał, a może skasuje i odwali maniane jak to niestety często bywa :-( Po za tym 3k to zdecydowanie zbyt wygórowana kwota.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 paź 2009, 16:21

aldi pisze:
Labiel pisze:
Panowie z własnego doświadczenia - Remont silnika (z 6 mies. gwarancją) ok 3000 - 3500
:shock:

Za takie pieniądze to można kupić całego anglika. Silnik przełożysz i zostanie jeszcze kupę innych części
Widać kolega chce tym silnikiem zajeździć jeszcze jedną karoserie :lol: - koniec OT

[ Dodano: 2009-10-12, 14:41 ]
mrozoo pisze:mnie wszystkie czesci do remontu wraz z rozrzadem i olejami wyszly 1300zl [remont bez szlifu, bo nie bylo takiej potrzeby]
Znajomy remontował 1Z zrobił wymiany: pierścieni tłokowych, panewek, uszczelniacza na wale, rozrządu, osłony przegubu, klocków hamulcowych. Za to wszystko z robocizną poszło ok. 1400zł z czego 400-500 to sama robocizną.
ja poza tym co wymieniles, wymienialem jeszcze tuleje korbowodowe na ori nowki + sworznie tlokowe, i jeszcze troche pierdol przy okazji rozbebeszenia silnika:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl