[B3 1.8] tuleje sani silnika
[B3 1.8] tuleje sani silnika
koledzy mam takie pytanie jak wymienic tuleje sanek w audi 80 B3 poniewaz opis ktory znalazlem na forum dotyczy audi 80 B4 a wymiana tuleji sanek w obu tych modelach rozni sie znacznie .prosze o podpowiedzi
Tak samo jak w B4 tylko że w B3 musisz obowiązkowo przed demontażem sanek podwiesić silnik. Np zaczepić linę za uchwyty w głowicy i podwiesić go na podnośniku typu żuraw. Nie radzę podpierać silnika na misce olejowej, jak go nie powiesisz to po odkręceniu sanek silnik wypadnie z budy. Wystarczy trochę popatrzeć i sam dojdziesz jak to zrobić. A i przed wyciągnięciem odkręcasz poduszki silnika od sanek.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
po pierwsze silnik opiera sie na wzmocnieniu przednim , a po drugie mozna przykrecic spowrotem do budy łape skrzyni biegów . ja podpierałem lewarkiem na łaczeniu silnika ze skrzynią, a poduszki ławy silnika wystarczy delikatnie młotkiem wybić i wbić . Nie na zadnej prasie. Czas roboty około 1 do 1,5 godziny.
kolego to one sa tak lekko wlozone w lawebobsley6 pisze:po pierwsze silnik opiera sie na wzmocnieniu przednim , a po drugie mozna przykrecic spowrotem do budy łape skrzyni biegów . ja podpierałem lewarkiem na łaczeniu silnika ze skrzynią, a poduszki ławy silnika wystarczy delikatnie młotkiem wybić i wbić . Nie na zadnej prasie. Czas roboty około 1 do 1,5 godziny.