Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TD AAZ]dziwny wyciek

ODPOWIEDZ
murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

[1.9TD AAZ]dziwny wyciek

Post autor: murano » 14 paź 2009, 15:34

Witam mam problem przy silniku znajduje sie taki oto mechanizm zauwazylem, ze z niego cos cieknie poniewaz rurka znajdujaca sie pod nim az zardzewiala podejrzewam , ze to plyn chlodniczy bo mi go znacznie ubywa ale nie mam pewnosci. Moje pytanie brzmi co to jest ? jaka role spelnia ? i jak to ewentualnie naprawic? przepraszam za jakosc fotek ale robione tylko telefonem. Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam


Nazywaj poprawnie tematy.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2009, 18:28 przez murano, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 14 paź 2009, 16:28

dodatkowa elektryczna pompka płynu chłodzącego

murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

Post autor: murano » 14 paź 2009, 16:40

dodatkowa elektryczna pompka płynu chłodzącego

mozna jakos ja naprawic? lub wymienic na nowa? i jaki jest tego koszt?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 14 paź 2009, 16:55

murano pisze:mozna jakos ja naprawic? lub wymienic na nowa? i jaki jest tego koszt?
możesz ja zdemontować nic i się nie stanie , ona służy do schłodzenia po wyłączeniu silnika , naprawa to czy jest rozbieralna ? , koszta kupna to musisz sam poszukać

murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

Post autor: murano » 14 paź 2009, 17:19

a wiec ja narazie zdemontuje i bede jezdzil bez niej a potem sie okarze dzieki za odpowiedz

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 paź 2009, 18:43

Dodam tylko że u mnie w SB (pompka jest nieco inna ale zasada działania ta sama) przez dwa i pół roku jak miałem B3 włączyła mi się tylko 2 razy i to tylko przy bardzo dużych upałach. Jeśli będziesz uważał turbiny rozsądnie, czyli odczekasz chwilę przed zgaszeniem silnika po ostrym katowaniu to braku pompki zupełnie nie odczujesz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 14 paź 2009, 18:54

Labiel pisze:Dodam tylko że u mnie w SB (pompka jest nieco inna ale zasada działania ta sama) przez dwa i pół roku jak miałem B3 włączyła mi się tylko 2 razy i to tylko przy bardzo dużych upałach. Jeśli będziesz uważał turbiny rozsądnie, czyli odczekasz chwilę przed zgaszeniem silnika po ostrym katowaniu to braku pompki zupełnie nie odczujesz.
u niego ona nie jest do T , i zapewne ma K14 ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 paź 2009, 19:03

u niego ona nie jest do T , i zapewne ma K14 ;-)
Hmy, nie wziąłem pod uwagę że przecież nie wszystkie turbiny chłodzone są wodą. U mnie faktycznie czujnik umieszczony był na turbinie a sama pompka znajdowała się na wężu doprowadzającym płyn do turbiny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl