[B3 2.0 AAD 91' LPG] zaparowane szyby i minimalne ogrzewani
[B3 2.0 AAD 91' LPG] zaparowane szyby i minimalne ogrzewani
witam!
Kazdy prawie dzien przynosi mi jakies nowe problemy i cos wychodzi w moim Audi. Zwykle pisze jakis post zeby sie cos dowiedziec i mozna powiedziec ze cos sie ucze, mimo ze do pracy mam dwie lewe rece, ale nie o to chodzi
Teraz przyszla zima ale problem zaczol sie juz podczas deszczy, mianowicie mimo nawiewu mialem non stop zaparowane szyby, glownie przednia i dwie boczne, zauwarzylem ze nie ma nawiewu na przednia szybe wcale, co moze byc tego powodem :?: ? Teraz jest zimno i snieg i zauwarzylem kolejna rzecz, szyby dalej zaparowane ,jade prawie po omacku ale doszedl nowy element jade kilkanascie minut a z otworow ktore powniy wydmuchiwac cieple powietrze po dlugim czasie i to moze lekko przekrecone to od mocy nawiewu pokretlo, gdzies na 2 i zaczyna leciec cieple, ale bardzo slabo, gdy daje mocniej to jest chlodne. co robic :?: napewno wybiore sie do mechanika czytalem o nagrzewnicy i filt kabiny podejrzewam nie wymieniany nie wiadomo ile ale ciekawy jestem co o tym ludzie sadza pozdrawiam
Kazdy prawie dzien przynosi mi jakies nowe problemy i cos wychodzi w moim Audi. Zwykle pisze jakis post zeby sie cos dowiedziec i mozna powiedziec ze cos sie ucze, mimo ze do pracy mam dwie lewe rece, ale nie o to chodzi
Teraz przyszla zima ale problem zaczol sie juz podczas deszczy, mianowicie mimo nawiewu mialem non stop zaparowane szyby, glownie przednia i dwie boczne, zauwarzylem ze nie ma nawiewu na przednia szybe wcale, co moze byc tego powodem :?: ? Teraz jest zimno i snieg i zauwarzylem kolejna rzecz, szyby dalej zaparowane ,jade prawie po omacku ale doszedl nowy element jade kilkanascie minut a z otworow ktore powniy wydmuchiwac cieple powietrze po dlugim czasie i to moze lekko przekrecone to od mocy nawiewu pokretlo, gdzies na 2 i zaczyna leciec cieple, ale bardzo slabo, gdy daje mocniej to jest chlodne. co robic :?: napewno wybiore sie do mechanika czytalem o nagrzewnicy i filt kabiny podejrzewam nie wymieniany nie wiadomo ile ale ciekawy jestem co o tym ludzie sadza pozdrawiam
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Ja bym na Twoim miejscu rozebrał schowek pasażera i przeczyscił silnik dmuchawy, moze jest tak zapakowany liscmi ze juz nie pracuje, druga sprawa to filtr kabinowy pod szybą do przeczyszczenia. Sprawdz też linki od sterowania nadmuchu, moze masz oberwane z zaczepów. Jak to sprawdzisz, radze jeszcze dla pewnosci odpowietrzyc układ chłodzenia, szczegolnie nagrzewnice. Jak to zrobisz, to pisz, pomyslimy co dalej.
Po 1 w B3 nie było filtr pyłków tylka śmiesza siateczka do kontroli. Brak nawiewu na szybe moze bys spowodowany urwaniem linki sterowania lub źle złozonym mechnaizmem sterowania, do sprawdzenia po wyjeciu radia. Co do nagrzewnicy spróbuj ja przepłukac z weża cisnieniowo w odwrotnym kierunku niz normalnie jest zasilany.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dokładnie ci to kolega napisał a ja w tą siatkę gdzie powinien być filrt kabinowy wstawiłem coś takiego jak masz w odkurzaczach żeby sie nie dostawał syf i liście do środkaWOJTEK26 pisze:Po 1 w B3 nie było filtr pyłków tylka śmiesza siateczka do kontroli. Brak nawiewu na szybe moze bys spowodowany urwaniem linki sterowania lub źle złozonym mechnaizmem sterowania, do sprawdzenia po wyjeciu radia. Co do nagrzewnicy spróbuj ja przepłukac z weża cisnieniowo w odwrotnym kierunku niz normalnie jest zasilany.
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
goldi j51, faktycznie musze dla mojego taty w B3 też coś takiego zrobić.A ty kamilk85, to tak jak koledzy radza masz do przeczyszcznie nagrzewnice wężem ogrodowym trzeba czyścić "strzały ciśnienia robić" zaciskasz wąż i po chwili otwierasz żeby dużym ciśnieniem waliło w nagrzewnicę i tak kilka razy.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Wąż zasilający nagrzewnice idzie do bloku a powrotny do pompy. I taki jest normalny kierunek przepływu - z bloku, przez nagrzewnice do powrotu. I teraz przepłucz w kierunku przeciwnymślepak pisze:a w którą stronę jest w kierunku przeciwnym płukać nagrzewnice?:D stojac przed otwartą maską to od strony prawej<kierowcy> na lewo czy lewej na prawo?? tzn chodzi mi o otwór w nagrzewnicy
- tajson0909
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 14:09
- Lokalizacja: Mielec
ja panowie niewiem czy tak skokami cisnienia morzna czyscic ja tak czysciłem i po paru dniach rozpadła sie nagrzewnica a mianowicie lekko puszczała co wyszło po tygodniu jazdy i zmuła bo na nowo musiałem ja wyciagac i załozyłem nowa a roboty jest troche z wyciaganiem i do kupy złozenia i suszenie wykładziny wiec jak wyciagasz to kup sobie nowa nagrzewnice na alegro widziałem od 30 do 60 złotych i roczna gwarancja bo starej niepewnej sie nie bardzo opłaci zakładac bo za duzo roboty z tym jest lepiej raz rozkrecic i skrecic z nowa nagrzewnica