
i 2 pytanie chce zamontowac tarcze na tyl do tej budy i pytanie tutaj z czego szukac klamotow i co potrzebne dokladnie...
21-Łożysko koła z częściami do montażudeFF pisze:2 pytanie chce zamontowac tarcze na tyl do tej budy i pytanie tutaj z czego szukac klamotow i co potrzebne dokladnie...
A mnie zalamuja wypowiedzi ktore wprowadzaja w blad... v6 i r4/r5 maja inne mocowaniagornik pisze:deFF załamują mnie takie pomysły po co do zwykłego B4, które nie ma nawet z tyłu tarcz wsadzać taki mocny motor? Masz chociaż ABS u siebie?
Oczywiście, że mocowanie silnika jest inne ty masz silnik R4, a 20v to R5. Wiesz jakie są koszty tego przedsięwzięcia? Z resztą i tak pewnie nigdy do skutku nie dojdzie ten swap, więc nie ma co dalej się rozpisywać.
Zawias ten sam moze zostac tylko ze przdnie amorki ci szybko siada.gornik pisze:deFF jak stworzysz tą rzeźbę to składam obietnicę wysłania Ci piwa pod wskazany adres. Rzeźba okrutna, 20v miało dwutłoczkowe zaciski z przodu, oczywiście ABS i z tyłu tarcze. Jak to zrobisz i wsadzisz ten silnik do 2.0 to jeszcze cały zawias czeka Cię zmienić. Sprzedaj auto i kup drugie, najlepiej w quattro, a nie chcesz udowodnić, że to zrobisz. Kompletnie nie ma to sensu... każdy wie, że po SWAPie zwiększa się awaryjność silnika.
Pozdrawiam.
No tutaj to muszę coś napisać. Co w tym złego? Niech kombinują, tak samo jak na vwgolf.pl Tam 99% golfów w ośce i z mocnymi motorami. Chłopaki się jarają i kombinują, a tu nie mogą? Dziwne masz troszkę podejście.gornik pisze: Po co ludzie tak kombinować? Chcecie mocy kupujcie eSki, a nie rzeźbicie z taką mocą w starych auta w ośce. Szok.
Wsadzi taki motor i zjada Cię na każdym kroku, no może prócz śniegu. Tu liczy sie fun z zabawy i nerwy stracone przy robocie auta, a nie kupno gotowca.gornik pisze:Dziki krzyż na drogę... w B3 v6. Chłopie daj spokój ta inwestycja nie ma sensu, jak auto nie ma quattro, nie wiem o czym wy myślicie.
A Frano to co miał? Czerwone B4 ośka i z tyłu bębny, a każdy się jara i kwiczy jak mała świnka.gornik pisze:deFF załamują mnie takie pomysły po co do zwykłego B4, które nie ma nawet z tyłu tarcz wsadzać taki mocny motor? Masz chociaż ABS u siebie?
coś w tym jest :mrgreen:A Frano to co miał? Czerwone B4 ośka i z tyłu bębny, a każdy się jara i kwiczy jak mała świnka.
czemu nie ma sensugornik pisze:Dziki krzyż na drogę... w B3 v6. Chłopie daj spokój ta inwestycja nie ma sensu, jak auto nie ma quattro, nie wiem o czym wy myślicie.
ooo ten pan zawsze dobrze prawi polejcie mu <ok>AUDI_A6 pisze:Wsadzi taki motor i zjada Cię na każdym kroku, no może prócz śniegu. Tu liczy sie fun z zabawy i nerwy stracone przy robocie auta, a nie kupno gotowca.