[b4] Pytanie co do swapa
[b4] Pytanie co do swapa
Witam pisze ten temat bo nie moge znalesc nic konkretnego na forum albo moja szukaczka nawala albo ja mam problem mam silniczek 2.0 abt i mam mozliwosc - zaplecze mechanikow elektrykow by wsadzic jakas wieksz jednostke napedowa...i wybor padl na 2.3 20v i teraz pytanie do ludzi ktorzy maja troche pojecia na ten temat by napisali jak to jest czy silnik wchodzi na seryjne lapy ? czy trzeba cos kombinowac...pomijam tutaj fakt elektryki komputereow wiazek i zawieszenia interesuje mnie tylko i wylacznie temat wsadzenia silnika osadzenia go w budzie....czy ktos taka cosik robil i upchal to w budzie ??
i 2 pytanie chce zamontowac tarcze na tyl do tej budy i pytanie tutaj z czego szukac klamotow i co potrzebne dokladnie...
i 2 pytanie chce zamontowac tarcze na tyl do tej budy i pytanie tutaj z czego szukac klamotow i co potrzebne dokladnie...
Ostatnio zmieniony 13 paź 2009, 23:38 przez deFF, łącznie zmieniany 2 razy.
21-Łożysko koła z częściami do montażudeFF pisze:2 pytanie chce zamontowac tarcze na tyl do tej budy i pytanie tutaj z czego szukac klamotow i co potrzebne dokladnie...
5- Czop osi tylnej
7- Śruba kołnierzowa inbusowa
19- Uszczelniacz wału
2- Łożysko wałeczkowo-stożkowe
22-Wirnik czujnika obrotów dla abs
20-Piasta koła
3-Łożysko wałeczkowo-stożkowe
23-Tarcza hamulcowa
8-Podkładka
13-Nakrętka sześciokątna
14-Zawleczka
9-Podkładka zabezpieczająca koronowa
10-Nakładka
deFF załamują mnie takie pomysły po co do zwykłego B4, które nie ma nawet z tyłu tarcz wsadzać taki mocny motor? Masz chociaż ABS u siebie?
Oczywiście, że mocowanie silnika jest inne ty masz silnik R4, a 20v to R5. Wiesz jakie są koszty tego przedsięwzięcia? Z resztą i tak pewnie nigdy do skutku nie dojdzie ten swap, więc nie ma co dalej się rozpisywać.
Oczywiście, że mocowanie silnika jest inne ty masz silnik R4, a 20v to R5. Wiesz jakie są koszty tego przedsięwzięcia? Z resztą i tak pewnie nigdy do skutku nie dojdzie ten swap, więc nie ma co dalej się rozpisywać.
A mnie zalamuja wypowiedzi ktore wprowadzaja w blad... v6 i r4/r5 maja inne mocowaniagornik pisze:deFF załamują mnie takie pomysły po co do zwykłego B4, które nie ma nawet z tyłu tarcz wsadzać taki mocny motor? Masz chociaż ABS u siebie?
Oczywiście, że mocowanie silnika jest inne ty masz silnik R4, a 20v to R5. Wiesz jakie są koszty tego przedsięwzięcia? Z resztą i tak pewnie nigdy do skutku nie dojdzie ten swap, więc nie ma co dalej się rozpisywać.
Ja taki swap juz zrobilem i to dokladnie z 2.0 ABT na 2.3 20v.... Silnik pasuje jak zloto, uchwyty do silnika sa identyczne w r4 i r5, skrzynia pasuje bez zadnego przerabiania. Jedyna rzecz jaka musisz dorobic w to dolne mocowanie do chlodnicy bo w r4 tego brak. Jak chcesz wiecej info to pisz na PW
Co do hamulcow z tylu to najlepiej kupic komplet tylko za nizsza cene
http://www.allegro.pl/item762073698_bel ... zesci.html
gornik, po 1 ja bys przeczytal post ktory napsialem wywnioskowal bys ze pytajac o montowanie tarczy do tylu nie mysle o heblach do standardowego 2.0.Co do mocowania to nie wiem dlatego sie pytalem czy podejdzie, co do kosztow to jak bys to w spokojny sposob przeliczyl to wcale nie sa tak tragiczne a ze pracuje w autorysowanym serwisie Fiata to mam znajomych ktorzy za nie wielka oplata wsadza ten silnik na miejsce wiec jak masz dalej udzielac tak bezsensownych odpowiedzi to prosil bym o nie wypowadanie sie <ok>
Marcys_s, dzieki wielkie za konkretna odpowiedz lada chwila sie odezwe na PW i sie wypytam co i jak a jak ktos robil taka rzezbe to niech napisze koszt calkowity takiej operacji !
Marcys_s, dzieki wielkie za konkretna odpowiedz lada chwila sie odezwe na PW i sie wypytam co i jak a jak ktos robil taka rzezbe to niech napisze koszt calkowity takiej operacji !
deFF jak stworzysz tą rzeźbę to składam obietnicę wysłania Ci piwa pod wskazany adres. Rzeźba okrutna, 20v miało dwutłoczkowe zaciski z przodu, oczywiście ABS i z tyłu tarcze. Jak to zrobisz i wsadzisz ten silnik do 2.0 to jeszcze cały zawias czeka Cię zmienić. Sprzedaj auto i kup drugie, najlepiej w quattro, a nie chcesz udowodnić, że to zrobisz. Kompletnie nie ma to sensu... każdy wie, że po SWAPie zwiększa się awaryjność silnika.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
górnik ja nie chce nic mówić ale ....
wnieś coś pożytecznego do tematu <ok>
sam kompletuje graty do swapa i bede robił wiekszą rzeźbe niż kolega deFF bo do budy B3 wsadzac bede V6... ja koledze życze wytrwałości <ok> przy tym 7A. Jak masz jakieś pytania to tez wal do mnie, brata 20v już 2 razy z komory silnika wyciagałem wiec wiem co gdzie i jak siedzi :mrgreen:
wnieś coś pożytecznego do tematu <ok>
sam kompletuje graty do swapa i bede robił wiekszą rzeźbe niż kolega deFF bo do budy B3 wsadzac bede V6... ja koledze życze wytrwałości <ok> przy tym 7A. Jak masz jakieś pytania to tez wal do mnie, brata 20v już 2 razy z komory silnika wyciagałem wiec wiem co gdzie i jak siedzi :mrgreen:
gornik, wiem ze to rzezba i licze sie z kosztami ale silnik z calym osprzetem moge wyrwac bardzo sensownej cenie a wsadzenie zgranie itp mam zapewnione w serwisie, klamoty i cala wiedze co potrzeba przerobic i jak zrobic mam zamiar dozbierac do wiosny bo ludzik ktory ma sie zajac wsadzeniem tego ma mi rozbebeszyc autko na 2 tygodnie bo bedzie to robil po godzinach swojej pracy a ja potrzebuje jezdzic czyms do pracy a ze skuter jest wiec wiosna mozna juz na nim smigac docelowo 2.3 20v bedzie tylko baza do dalszych modow...nie jestem mechanikiem ani nic takeigo wiec wszystko beda robic ludzie ktorzy sie na tym znaja ale plan jest bardzo obiecujacy...zwazajac na to ze biore na ta zabawe kredyt
Zawias ten sam moze zostac tylko ze przdnie amorki ci szybko siada.gornik pisze:deFF jak stworzysz tą rzeźbę to składam obietnicę wysłania Ci piwa pod wskazany adres. Rzeźba okrutna, 20v miało dwutłoczkowe zaciski z przodu, oczywiście ABS i z tyłu tarcze. Jak to zrobisz i wsadzisz ten silnik do 2.0 to jeszcze cały zawias czeka Cię zmienić. Sprzedaj auto i kup drugie, najlepiej w quattro, a nie chcesz udowodnić, że to zrobisz. Kompletnie nie ma to sensu... każdy wie, że po SWAPie zwiększa się awaryjność silnika.
Pozdrawiam.
O awarynosci silnikow po swapie pierwsze slysze :shock:
Niestety przyznam ci racje: lepiej sprzedac i kupic cos z quattro.
Dziki, silnik 7a wyciagalem i wkladalem 12 razy w tym 8 razy w swoim samochodzie
Pw poszlo, w 2 tygodznie watpie by ci skonczyli, predzej 2 miesiace bo dochodzi jeszcze dorobienie gietkich przewodow paliwowych i wygiecie metalowych przewodow paliwowych ktore ida od baku do grodzi tak by byly nie przy prawym kielichu amortyzatora a dokladnie na srodku grodzi. pamietaj by kupic dolny uchwyt do chlodnicy i wspawac go w podluznice. jesli silnik bedzie wkladany z kolektorem wydechowym to musisz przypilowac w skrzyni tuz przy oudowie rozrusznika wystajacy fragment inaczej bedzie problem z wsadzeniem silnika i pogniesz "portki" (pierwsza rure wydechowa tuz za kolektorem). Jesli beda wsadzali bez kolektora bedzie ok, tylko ze poleci duzo wyrazow typu "kur... i ja pie..." jak beda musieli przykrecic "barana" (kolektor wydechowy) bo tam praktycznie nie ma jak rak wsadzic... jakby co daj znac.
koszt calkowity wliczajac silnik po taniosci z osprzetem + wydech kompletny bez tylnego tlumika z nierdzewki (robili profesjonalici) przy odliczeniu robicizny bo wszystko wlacznie z elektryka robilem sam to 9 tys zl (robione w 2005 roku). Plan byl taki ze zmieszcze sie w 3,5 ale co chwila dochodzily jakies pierdoly...
Dziki krzyż na drogę... w B3 v6. Chłopie daj spokój ta inwestycja nie ma sensu, jak auto nie ma quattro, nie wiem o czym wy myślicie.
deFF Ty też się zastanów doliczając do tego procent z kredytu to może być najdroższe B4 na świecie.
Marcys_s źle się wyraziłem, chodziło mi, że cały samochód jest bardziej awaryjny, bo każdy swap to jest rzeźba i nie jest to zrobione tak jak fabryka zaplanowała i obliczyła.
Nie chce mi się wierzyć, że takie pomysły ktoś realizuje, o ile Marcys_s robił w większości sam to i tak koszta jak dla mnie astronomiczne. Zakup normalnej B4 + koszta na swap = Audi S2.
Po co ludzie tak kombinować? Chcecie mocy kupujcie eSki, a nie rzeźbicie z taką mocą w starych auta w ośce. Szok.
deFF Ty też się zastanów doliczając do tego procent z kredytu to może być najdroższe B4 na świecie.
Marcys_s źle się wyraziłem, chodziło mi, że cały samochód jest bardziej awaryjny, bo każdy swap to jest rzeźba i nie jest to zrobione tak jak fabryka zaplanowała i obliczyła.
Nie chce mi się wierzyć, że takie pomysły ktoś realizuje, o ile Marcys_s robił w większości sam to i tak koszta jak dla mnie astronomiczne. Zakup normalnej B4 + koszta na swap = Audi S2.
Po co ludzie tak kombinować? Chcecie mocy kupujcie eSki, a nie rzeźbicie z taką mocą w starych auta w ośce. Szok.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
OT
Panowie niewatpliwie macie racje, ale przeciez nie wszystko musi opierac sie na rozsadku - niektorzy ludzie po prostu nie chca/nie lubia 'isc na latwizne', chca natomiast miec satysfakcje ze zbudowania czegos wyjatkowego, ze wszystkimi tego konsekwencjami.
IMO gdyby bylo inaczej wszyscy jezdzilbysmy seryjnymi samochodami w tym samym kolorze i nigdy nie powstaloby zadne forum ani klub samochodowy. deFF, Dziki - 3mie kciuki <ok>
/OT
Panowie niewatpliwie macie racje, ale przeciez nie wszystko musi opierac sie na rozsadku - niektorzy ludzie po prostu nie chca/nie lubia 'isc na latwizne', chca natomiast miec satysfakcje ze zbudowania czegos wyjatkowego, ze wszystkimi tego konsekwencjami.
IMO gdyby bylo inaczej wszyscy jezdzilbysmy seryjnymi samochodami w tym samym kolorze i nigdy nie powstaloby zadne forum ani klub samochodowy. deFF, Dziki - 3mie kciuki <ok>
/OT
deejay.ftb, dzieki za dodawanie otuchy bo to sie napewno przyda a tak co do kosztow to powiem wam ze wyrwalem caly silnik skrzynie i osprzet za 2500 tysia...jest przyklepany dla mnie caly samochod wiec teraz bedzie trzeba znalesc czas by pojechac po niego i rozebrac i zaczac remontowac do tego czasu- wiosna - mam zamair zbudowac cale nowe zaweiszenie + heble.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
No tutaj to muszę coś napisać. Co w tym złego? Niech kombinują, tak samo jak na vwgolf.pl Tam 99% golfów w ośce i z mocnymi motorami. Chłopaki się jarają i kombinują, a tu nie mogą? Dziwne masz troszkę podejście.gornik pisze: Po co ludzie tak kombinować? Chcecie mocy kupujcie eSki, a nie rzeźbicie z taką mocą w starych auta w ośce. Szok.
Wsadzi taki motor i zjada Cię na każdym kroku, no może prócz śniegu. Tu liczy sie fun z zabawy i nerwy stracone przy robocie auta, a nie kupno gotowca.gornik pisze:Dziki krzyż na drogę... w B3 v6. Chłopie daj spokój ta inwestycja nie ma sensu, jak auto nie ma quattro, nie wiem o czym wy myślicie.
A Frano to co miał? Czerwone B4 ośka i z tyłu bębny, a każdy się jara i kwiczy jak mała świnka.gornik pisze:deFF załamują mnie takie pomysły po co do zwykłego B4, które nie ma nawet z tyłu tarcz wsadzać taki mocny motor? Masz chociaż ABS u siebie?
coś w tym jest :mrgreen:A Frano to co miał? Czerwone B4 ośka i z tyłu bębny, a każdy się jara i kwiczy jak mała świnka.
czemu nie ma sensugornik pisze:Dziki krzyż na drogę... w B3 v6. Chłopie daj spokój ta inwestycja nie ma sensu, jak auto nie ma quattro, nie wiem o czym wy myślicie.
wychodząc z fabryki: B4 ośka ABC, A4 1.8T ośka. moce rzędu 150koni od groma takich aut wypuszczono, ludzie sobie chwalą a tobie nagle quattro brakuje <ok>
SWAP to przede wszystkim indywidualizm i nie musi ci sie podobać że ktoś ma takiego a nie innego hopla
ooo ten pan zawsze dobrze prawi polejcie mu <ok>AUDI_A6 pisze:Wsadzi taki motor i zjada Cię na każdym kroku, no może prócz śniegu. Tu liczy sie fun z zabawy i nerwy stracone przy robocie auta, a nie kupno gotowca.