Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG] Brak ssania

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
rally_krakow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 kwie 2007, 22:57
Lokalizacja: Kraków

[B3/B4 2.3 NG] Brak ssania

Post autor: rally_krakow » 14 maja 2007, 22:31

potrzebuje pomocy starcilem sanie w tym silniku i nie wiem co zrobic kolega ma inne napiecie w wtyczce od wtrysku 6 bezposredniego w kolektor moze to to jakie powienno tam byc napiecie albo co moglo innego sie zepsuc natomiast drugi problem to ten ze z lewej strony sa dwa czujniki od cisnienia oleju i nie wiedzialem podpiolem byle tak teraz juz podpiolem ok i pokazuje mi na zegarku cisnienie oleju ale starilem kontolke w zegarach nie swieci przy zaplonie powiedzcie mi ktory czujnik za to jest odpowiedzialny???? Z ym paleniem za zimno jest porazka niechc palic a jak zaskoczy to odrazu gasnie kable ok swiece ok i zaplon ok a wiec co
Ostatnio zmieniony 15 maja 2007, 09:18 przez rally_krakow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 15 maja 2007, 23:04

PLLLLIIIIIIZZZZZ .... jest coś takiego jak interpunkcja.....

zupełnie nie rozumiem jakie masz kłopoty z twoim autem...

straciłeś sanie? znaczy się tzw. "sanki" pod silnikiem? odpadły ci jakoś?

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 16 maja 2007, 11:30

I znów przeczytałem dwa razy i nie wiem o co chodzi :shock:

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 16 maja 2007, 11:40

Chodzi Ci o ssanie automatyczne ? ciezko pali jak zimny, tak ?

klax

Post autor: klax » 16 maja 2007, 15:15

Zacznij od skrzynki bezpiecznikowej, i sprawdź czy wszystkie są sprawne.
U mnie kiedyś w coupe jakiś pacan wyjął (pewnie celem oszczędności) i też nie miałem ssania.
BTW.. pisz po polsku !!!

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 maja 2007, 15:44

Sprawdź czujnik temp który włącza dodatkowy wtryskiwacz najprawdopodobniej on siadł i dlatego nie włącza sie wtrysk.

rally_krakow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 kwie 2007, 22:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rally_krakow » 17 maja 2007, 07:22

sluchajcie zaczolem wszystkie wtyczki odpinac pokolei i co sie okazalo ze jak odepne wtyczke od przepustnicy to pali od kopa wiec co sie moglo zepsuc w przepustnicy bezpieczniki ok

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 17 maja 2007, 11:58

tam jest czujnik położenia przepustnicy lub jest źle wyregulowany jak możesz wrzuć fotke tego czujnika

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 18 maja 2007, 20:10

na przepustincy są 2 styczniki - ten co widać na górze to jest od maxymalnego otwarcia, natomiast pod spodem jest od zamknięcia przepustnicy - dzięki niemu sterownik silnika wie że przepustnica jest zamknięta i otwiera wtedy zawór regulacji obrotów biegu jałowego.

1. wymigaj kody usterek sterownika mieszanki - zobacz czy nie ma jakichś błędów...
2. najlepiej dobrać się do tych styczników jak zdemontujesz kolektor dolotowy - ale to jest grubsza robota - znaczy się trzeba dość dużo rzeczy rozkręcić...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl