[B3/B4 2.3 NG] Brak ssania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 kwie 2007, 22:57
- Lokalizacja: Kraków
[B3/B4 2.3 NG] Brak ssania
potrzebuje pomocy starcilem sanie w tym silniku i nie wiem co zrobic kolega ma inne napiecie w wtyczce od wtrysku 6 bezposredniego w kolektor moze to to jakie powienno tam byc napiecie albo co moglo innego sie zepsuc natomiast drugi problem to ten ze z lewej strony sa dwa czujniki od cisnienia oleju i nie wiedzialem podpiolem byle tak teraz juz podpiolem ok i pokazuje mi na zegarku cisnienie oleju ale starilem kontolke w zegarach nie swieci przy zaplonie powiedzcie mi ktory czujnik za to jest odpowiedzialny???? Z ym paleniem za zimno jest porazka niechc palic a jak zaskoczy to odrazu gasnie kable ok swiece ok i zaplon ok a wiec co
Ostatnio zmieniony 15 maja 2007, 09:18 przez rally_krakow, łącznie zmieniany 1 raz.
PLLLLIIIIIIZZZZZ .... jest coś takiego jak interpunkcja.....
zupełnie nie rozumiem jakie masz kłopoty z twoim autem...
straciłeś sanie? znaczy się tzw. "sanki" pod silnikiem? odpadły ci jakoś?
zupełnie nie rozumiem jakie masz kłopoty z twoim autem...
straciłeś sanie? znaczy się tzw. "sanki" pod silnikiem? odpadły ci jakoś?
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 kwie 2007, 22:57
- Lokalizacja: Kraków
na przepustincy są 2 styczniki - ten co widać na górze to jest od maxymalnego otwarcia, natomiast pod spodem jest od zamknięcia przepustnicy - dzięki niemu sterownik silnika wie że przepustnica jest zamknięta i otwiera wtedy zawór regulacji obrotów biegu jałowego.
1. wymigaj kody usterek sterownika mieszanki - zobacz czy nie ma jakichś błędów...
2. najlepiej dobrać się do tych styczników jak zdemontujesz kolektor dolotowy - ale to jest grubsza robota - znaczy się trzeba dość dużo rzeczy rozkręcić...
1. wymigaj kody usterek sterownika mieszanki - zobacz czy nie ma jakichś błędów...
2. najlepiej dobrać się do tych styczników jak zdemontujesz kolektor dolotowy - ale to jest grubsza robota - znaczy się trzeba dość dużo rzeczy rozkręcić...
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga