[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Chip na przepływce BOSCH, wykresy
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Chip na przepływce BOSCH, wykresy
Witam
Jestem już po modyfikacji, załączam obiecane wydruki z hamowni:
Test pierwszy został przeprowadzony 2 lata temu przy przebiegu auta 278 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na seryjnych wtryskiwaczach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67b ... a0358.html
Test drugi został przeprowadzony wczoraj przy przebiegu 321 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na wtryskiwaczach z silnika AFN
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b69 ... 0b7cb.html
Na wykresie powyżej są 2 testy, pierwszy na samych wtryskach od AFNa i później po zmodyfikowanym programie. Cel został osiągnięty i wyznaczone 270NM gości w moim aucie.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z całej operacji (dzięki uprzejmości firmy Vtech)
W poszukiwaniu sterownika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d4 ... 1e284.html
ECU bez obudowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f ... ab63e.html
2 płytowy sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6c ... 0f259.html
Epromy w podstawkach (co ciekawe podstawki były już wlutowane fabrycznie a w nich oryginalne kości BOSCH)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dec ... cb107.html
… sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a07 ... 4adb2.html
… pamięci
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f99 ... 74606.html
Tak wygląda programator http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7b ... 49392.html
Test seria + wtryski AFN http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da1 ... d19f1.html
Pacjent :mrgreen: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b70 ... 69fda.html
Liczę, że wszyscy którzy się zastanawiali (za długo) tak jak ja, postanowią nie czekać i czym prędzej dodać autku skrzydeł. Pozdrawiam Radek.
Jestem już po modyfikacji, załączam obiecane wydruki z hamowni:
Test pierwszy został przeprowadzony 2 lata temu przy przebiegu auta 278 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na seryjnych wtryskiwaczach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67b ... a0358.html
Test drugi został przeprowadzony wczoraj przy przebiegu 321 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na wtryskiwaczach z silnika AFN
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b69 ... 0b7cb.html
Na wykresie powyżej są 2 testy, pierwszy na samych wtryskach od AFNa i później po zmodyfikowanym programie. Cel został osiągnięty i wyznaczone 270NM gości w moim aucie.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z całej operacji (dzięki uprzejmości firmy Vtech)
W poszukiwaniu sterownika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d4 ... 1e284.html
ECU bez obudowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f ... ab63e.html
2 płytowy sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6c ... 0f259.html
Epromy w podstawkach (co ciekawe podstawki były już wlutowane fabrycznie a w nich oryginalne kości BOSCH)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dec ... cb107.html
… sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a07 ... 4adb2.html
… pamięci
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f99 ... 74606.html
Tak wygląda programator http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7b ... 49392.html
Test seria + wtryski AFN http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da1 ... d19f1.html
Pacjent :mrgreen: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b70 ... 69fda.html
Liczę, że wszyscy którzy się zastanawiali (za długo) tak jak ja, postanowią nie czekać i czym prędzej dodać autku skrzydeł. Pozdrawiam Radek.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2011, 16:28 przez radi88, łącznie zmieniany 1 raz.
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
wtryski od afn i chip będzie współgrać i to z bardzo pozytywnym efektem oczywiście przyjmujemy że zetorek sprawny nie trzeba pompy zmieniać jeśli jest sprawna chyba że ktoś chce mieć powyżej 140 kucyków jeszcze jedno proponuje wtryski założyć przed chipem z wiadomych względów.Niki20 pisze:1,5-2,5 koła... Panowie z wykresu w pierwszym poście wynika że wtryski od AFNa dały około 7KM. Czy będzie to dobrze współgrało z virusem?? Czy dla dobrego efektu pasuje pompę wymienić??
jeśli ktoś ma 1Z z 92 to ma oryginalnie podstawki pod układami i wtryski jednosprężynowe i trzeba dokupić drugie przewody do wtrysków , nowe dłuższe śruby do łapek wtrysków i kupić ewentualnie dorobić pod wspomniane 4 łapki tuleje 10mm wysokie by zamontować wtryski z afn a jeśli są oryginalnie dwusprężynowe to tylko podmiana samych wtrysków.
Niki20 dwusprężynowe były już po połowie 92 roku rocznik wg vin 93 łatwo sprawdzić czy są jednosprężynowe czy dwu wystarczy zerknąć pod maskę i stojąc od strony koła kierowcy zerkamy na wtrysk sterujący i patrzymy z której strony wychodzi kabelek z niego czy od strony pompy czy skrzyni jak od strony pompy paliwowej to jedno sprężynowe a jak w strone skrzyni biegów to dwusprężynowe i jedno sprężynowe są krótsze.
kąt wtrysku w 92 roku powinien być między 56-61 a dawka 15-20 wg vaga.
kąt wtrysku w 92 roku powinien być między 56-61 a dawka 15-20 wg vaga.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Ja mam auto ze stycznia '92 i patrzyłem i jednak jednosprężynowe. Kąt mam 51 więc trochu mało. Jednosprężynowe jakie ciśnienie wtrysku mają :?:
Kostrz a wtryski przy AFNie jaką mają średnicę otworków?? Ty masz jakie??
Kostrz a wtryski przy AFNie jaką mają średnicę otworków?? Ty masz jakie??
Ostatnio zmieniony 16 paź 2009, 20:13 przez Niki20, łącznie zmieniany 1 raz.
popraw kat a ciśnienie jednospreżynowe maja 245bar po wymianie na wtryski od afn trzeba będzie lekko zmienić kąt choć nie zawsze ale bez ruszenia nastawnika się nie obejdzie bo dawka będzie duża około 3-6 wg vaga czyli 1-2mg/r jesli oryginalnie była miedzy 15-20 czyli 3-4mg/rNiki20 pisze:Ja mam auto ze stycznia '92 i patrzyłem i jednak jednosprężynowe. Kąt mam 51 więc trochu mało. Jednosprężynowe jakie ciśnienie wtrysku mają :?:
Ostatnio zmieniony 16 paź 2009, 20:22 przez kostrz, łącznie zmieniany 2 razy.
dwuspreżynowe maja dwa cisnienia dawka wstępna dla afn 190bar dla asv 220bar i dawka zasadnicza 300bar wtryski od afn maja otworki 0.205 oryginalne 0.185. Ja u siebie mam wtryski z volvo s80 2.5td 190/300bar z otworkami 0.216.Niki20 pisze:kostrz, a dwusprężynowe mają dwa ciśnienia czy jak??
wtryski przy AFNie jaką mają średnicę otworków?? Ty masz jakie??