Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant NG] Podłączenie wiązki Bingo M

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

[B4 Avant NG] Podłączenie wiązki Bingo M

Post autor: Padre (LDZ) » 19 paź 2009, 19:32

Witam
Jestem w trakcie ponownego podłanczania BingoM. Niestety jak to prułem wcześniej, to nie za bardzo sie przyglądałem co i jak jest podłączone.
Mam wobec tego pare pytań:

Po pierwsze
Sygnał obrotów na pewno miałem podłączony pod cewkę. Tylko nie pamiętam pod który zacisk.
Ten oznaczony -1, czy ten +15?

Po drugie
Plus po stacyjce też jest zakończony taką oczkową złączką. Czy możliwe jest, żeby był on podłączony pod drugi zacisk cewki?

Po trzecie
Minus do aku według instrukcji powinien być koloru czarnego.
Mi według tego jak to sie wszystko rozkłada pod maską wychodzi, że jest on czarno-zielony
Jest taka możliwość, żeby fabryczna wiązka nie zgadzała się z instrukcją?

Po czwarte
Mam parownik BRC AT 90E.
Krócieć wody Water in podłączyłem pod ten przewód wody, który wchodzi w blok, z tyłu.
Water out w ten, który idzie do węża głównego i dalej do chłodnicy.
Czy zrobiłem to dobrze?

Będę wdzięczny za odpowiedź
Pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 paź 2009, 20:32

Padre (LDZ) pisze:Po pierwsze
Sygnał obrotów na pewno miałem podłączony pod cewkę. Tylko nie pamiętam pod który zacisk.
Ten oznaczony -1, czy ten +15?
Padre (LDZ) pisze:Po drugie
Plus po stacyjce też jest zakończony taką oczkową złączką. Czy możliwe jest, żeby był on podłączony pod drugi zacisk cewki?
Pod 1 podłączasz sygnał obrotów pod 15 podłączasz plus po stacyjce.
Padre (LDZ) pisze:Po trzecie
Minus do aku według instrukcji powinien być koloru czarnego.
Mi według tego jak to sie wszystko rozkłada pod maską wychodzi, że jest on czarno-zielony
Jest taka możliwość, żeby fabryczna wiązka nie zgadzała się z instrukcją?
A masz poza tym czarno-zielonym sam czarny?

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 19 paź 2009, 20:40

aldi pisze:A masz poza tym czarno-zielonym sam czarny?
No mam, ale on wygląda tak jakby wchodził do kabiny.
Wychodzi stamtąd identyczny, i był przecięty i miałem zamiar go połączyć.
Od czego on może być? Pojedyńczy, czarny przewód.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 paź 2009, 21:21

Nie wiem czy podłączasz tak z pamięci czy masz instrukcję. Jeśli nie masz instrukcji to pod tym adresem http://docs.google.com/gview?a=v&q=cach ... 2hNsw9eItw znajdziesz ją na 6 stronie. Tam widać że są dwie masy, jedna do aku a druga do przełącznika w kabinie.
Możesz jeszcze porównać rozmieszczenie pinów na centralce do swoich kabli (masz napisany numer pinu w kwadracie przy kablu na schemacie).

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 20 paź 2009, 16:53

Dzięki aldi, za pomoc.
Rzeczywiście ten czarno zielony jest do aku

Uff
poszło. Mam tylko jeden problem. Nie odcina mi pompy Pb.
Podłączyłem wszystko wg instrukcji i z pamięci. Nie wiem z jakiego miejsca może być brany sygnał do przekażnika odcięcia.
Jakieś sugestie?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 paź 2009, 20:32

Padre (LDZ) pisze:Podłączyłem wszystko wg instrukcji i z pamięci. Nie wiem z jakiego miejsca może być brany sygnał do przekażnika odcięcia.
Jakieś sugestie?
Właściwe nie wiem jak dokładnie jest to realizowane odcięcie pompy w tym sterowniku. W instrukcji jest odcięcie wtryskiwacza i nie wiem czy nadało by się do pompy paliwa bo może być nieprzystosowane do takiego obciążenia i możliwe że na odciętej linii działa emulator. Tak wiec przy tej opcji sam musiałbym się rozeznać w temacie bo tak sam nie wiem ale pewnie trzeba by tą linię zaprząc do jakiegoś przekaźnika który dopiero wtedy odcinałby pompę.

Druga opcja to podłączanie przekaźnika pod któryś z elektrozaworów LPG tak aby po przełączaniu na gaz rozłączał obwód. Wadą tego rozwiązanie jest to że nie mógłbyś skorzystać z ustawień nakłania się faz zasilania LPG i B co ma niwelować czas braku podawania jakiegokolwiek paliwa. Ale większość prostych sterowników obywa się bez tych opcji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl