Witam
Jestem w trakcie ponownego podłanczania BingoM. Niestety jak to prułem wcześniej, to nie za bardzo sie przyglądałem co i jak jest podłączone.
Mam wobec tego pare pytań:
Po pierwsze
Sygnał obrotów na pewno miałem podłączony pod cewkę. Tylko nie pamiętam pod który zacisk.
Ten oznaczony -1, czy ten +15?
Po drugie
Plus po stacyjce też jest zakończony taką oczkową złączką. Czy możliwe jest, żeby był on podłączony pod drugi zacisk cewki?
Po trzecie
Minus do aku według instrukcji powinien być koloru czarnego.
Mi według tego jak to sie wszystko rozkłada pod maską wychodzi, że jest on czarno-zielony
Jest taka możliwość, żeby fabryczna wiązka nie zgadzała się z instrukcją?
Po czwarte
Mam parownik BRC AT 90E.
Krócieć wody Water in podłączyłem pod ten przewód wody, który wchodzi w blok, z tyłu.
Water out w ten, który idzie do węża głównego i dalej do chłodnicy.
Czy zrobiłem to dobrze?
Będę wdzięczny za odpowiedź
Pozdrawiam
[B4 Avant NG] Podłączenie wiązki Bingo M
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Padre (LDZ) pisze:Po pierwsze
Sygnał obrotów na pewno miałem podłączony pod cewkę. Tylko nie pamiętam pod który zacisk.
Ten oznaczony -1, czy ten +15?
Pod 1 podłączasz sygnał obrotów pod 15 podłączasz plus po stacyjce.Padre (LDZ) pisze:Po drugie
Plus po stacyjce też jest zakończony taką oczkową złączką. Czy możliwe jest, żeby był on podłączony pod drugi zacisk cewki?
A masz poza tym czarno-zielonym sam czarny?Padre (LDZ) pisze:Po trzecie
Minus do aku według instrukcji powinien być koloru czarnego.
Mi według tego jak to sie wszystko rozkłada pod maską wychodzi, że jest on czarno-zielony
Jest taka możliwość, żeby fabryczna wiązka nie zgadzała się z instrukcją?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy podłączasz tak z pamięci czy masz instrukcję. Jeśli nie masz instrukcji to pod tym adresem http://docs.google.com/gview?a=v&q=cach ... 2hNsw9eItw znajdziesz ją na 6 stronie. Tam widać że są dwie masy, jedna do aku a druga do przełącznika w kabinie.
Możesz jeszcze porównać rozmieszczenie pinów na centralce do swoich kabli (masz napisany numer pinu w kwadracie przy kablu na schemacie).
Możesz jeszcze porównać rozmieszczenie pinów na centralce do swoich kabli (masz napisany numer pinu w kwadracie przy kablu na schemacie).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Właściwe nie wiem jak dokładnie jest to realizowane odcięcie pompy w tym sterowniku. W instrukcji jest odcięcie wtryskiwacza i nie wiem czy nadało by się do pompy paliwa bo może być nieprzystosowane do takiego obciążenia i możliwe że na odciętej linii działa emulator. Tak wiec przy tej opcji sam musiałbym się rozeznać w temacie bo tak sam nie wiem ale pewnie trzeba by tą linię zaprząc do jakiegoś przekaźnika który dopiero wtedy odcinałby pompę.Padre (LDZ) pisze:Podłączyłem wszystko wg instrukcji i z pamięci. Nie wiem z jakiego miejsca może być brany sygnał do przekażnika odcięcia.
Jakieś sugestie?
Druga opcja to podłączanie przekaźnika pod któryś z elektrozaworów LPG tak aby po przełączaniu na gaz rozłączał obwód. Wadą tego rozwiązanie jest to że nie mógłbyś skorzystać z ustawień nakłania się faz zasilania LPG i B co ma niwelować czas braku podawania jakiegokolwiek paliwa. Ale większość prostych sterowników obywa się bez tych opcji.