B4 [ 1.9 tdi 1Z] Przerywanie przy pewnych obrotach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sty 2009, 20:58
- Lokalizacja: Kozienice
B4 [ 1.9 tdi 1Z] Przerywanie przy pewnych obrotach.
Posiadam Audi B4 1.9 tdi 1Z. Silnik sprawuje sie bardzo dobrze mocno ciągnie lecz przerywa nagle gdy na obrotomierzu jest 2.5 tys obrotów na minute. Jest to chwilowe szarpniecie i powtarza sie na każym biegu zawsze w tym samym miejscu. Najbardziej dziwi mnie to że auto 2 tygodnie pięknie lata i przychodzą 2 dni gdzie szarpniecia są non stop. Jaka może byc tego przyczyna?
- krzyzak2211
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
- Lokalizacja: Malbork
- krzyzak2211
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
- Lokalizacja: Malbork
Nie ma konieczności wywalania od razu kata ale wężyki jak najbardziej sprawdź bo to jest ważna sprawa, tylko nie według "etki" bo jest błędnie wyrysowany schemat. Tu masz dobrze opisany temat odnośnie wężyków przez koleszkę MARIUSZA
a ja jednak bym bym sprawdzil komputerowo i pozniej zacza od węzyków i n75
jesli chodzi o przerywania moga byc problemy jeszcze z czujnikiem polozenia wału tylko ze u mnie wygl to tak ze jak ruszalem przy 1 i dodawalem gazu to wtedy mi przerywal a obrotomiesz przekrecal sie jak glupi, lub tez z wtryskiem sterujacym
jesli chodzi o przerywania moga byc problemy jeszcze z czujnikiem polozenia wału tylko ze u mnie wygl to tak ze jak ruszalem przy 1 i dodawalem gazu to wtedy mi przerywal a obrotomiesz przekrecal sie jak glupi, lub tez z wtryskiem sterujacym
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
oki tylko ja mam na innej przepływce - nie na boshu !!! na PIERBURGu iUKI_XX pisze:to masz źle podłączony a dwa posty wyżej jest link gdzie wszystko opisane tak dokładnie, że nawet małe dziecko powinno sobie z tym poradzić :mrgreen:
n75 mam w innym miejscu (kolo wentylatorów) a nie mam kolorowych przewód bo wszystkie powymieniane
także sorki - ale "dziecko" to nie bardzo sobie z tym radzi
może poprawi ktoś schemat z etki - jeżeli --- a ponoć jest nie prawidłowy
a tu szukajka znalazła mi po wpisaniu: n75 pierburg taki temat https://audi80.pl/19tdi-1z-jakie-jes ... g&start=15 a w tym temacie taki obrazek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e6788.html
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
tak widziałem oba - nadal nie pomocne obrazek opisuje - ale dla pierburga- jest to dla mnie niejasne!!!! ktos moze poprawić ten schemat - nikt jzu nie bedzie sie motał
[ Dodano: 2009-10-19, 23:32 ]
dobra - jeżeli dobrze wyczytałem z kilku postów to ten poprawiony schemat podłaczenia N75 powinien wygladać tak:
dobrze jest? teraz ???? czy zle zrozumiałem - wasze wypowiedzi? :->
[ Dodano: 2009-10-19, 23:32 ]
dobra - jeżeli dobrze wyczytałem z kilku postów to ten poprawiony schemat podłaczenia N75 powinien wygladać tak:
dobrze jest? teraz ???? czy zle zrozumiałem - wasze wypowiedzi? :->
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
sorki ale niełapie ty wszystkich nazw- nie jestem mechanikiem a i pomoc trudno kogos zapytać
intuicyjnie kombinowałem "na węch" :mrgreen:
ale udało sie !
czemu aż taki poważny błąd jest w Etce? i nadal powtarzany w(w etce 7 i 7.20 )
dziwne :?: :?: :?:
[ Dodano: 2009-10-20, 00:20 ]
u mnie na pierburgu to n75 jest w innym miejscu - koło wentylatorów chłodnicy - niewiem czy tylko ja tak mam - bo zawsze spotykam audi 80 na przepływce bosha a tam jest koło obudowy filtra powietrza obok ATMu- (jak dobrze pamietam i nie przekreciłem nazwy)
jak coś mogę zrobić fotki
intuicyjnie kombinowałem "na węch" :mrgreen:
ale udało sie !
czemu aż taki poważny błąd jest w Etce? i nadal powtarzany w(w etce 7 i 7.20 )
dziwne :?: :?: :?:
[ Dodano: 2009-10-20, 00:20 ]
UKI_XX pisze:no w końcu kolega dobrze zrozumiał <ok>
a czy bosch czy pierburg to nie ma żadnego znaczenia
u mnie na pierburgu to n75 jest w innym miejscu - koło wentylatorów chłodnicy - niewiem czy tylko ja tak mam - bo zawsze spotykam audi 80 na przepływce bosha a tam jest koło obudowy filtra powietrza obok ATMu- (jak dobrze pamietam i nie przekreciłem nazwy)
jak coś mogę zrobić fotki
a co to za różnica w którym miejscu jest umieszczony (u mnie na plastikowej rurze blisko wentylatorów), ważne jest jego połączenie między wylotem z turbo a gruszką WG bo pozostały wężyk równie dobrze mógłby być nigdzie nie podłączony i też by wszystko działało a w pierburgu jest do węża między przepływką a turbo a w boschu do obudowy filtra powietrzahackthemilk pisze: u mnie na pierburgu to n75 jest w innym miejscu - koło wentylatorów chłodnicy - niewiem czy tylko ja tak mam - bo zawsze spotykam audi 80 na przepływce bosha a tam jest koło obudowy filtra powietrza obok ATMu- (jak dobrze pamietam i nie przekreciłem nazwy)
jak coś mogę zrobić fotki