Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 [ 1.9 tdi 1Z] Przerywanie przy pewnych obrotach.

ODPOWIEDZ
michal_550
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 31 sty 2009, 20:58
Lokalizacja: Kozienice

B4 [ 1.9 tdi 1Z] Przerywanie przy pewnych obrotach.

Post autor: michal_550 » 18 paź 2009, 21:08

Posiadam Audi B4 1.9 tdi 1Z. Silnik sprawuje sie bardzo dobrze mocno ciągnie lecz przerywa nagle gdy na obrotomierzu jest 2.5 tys obrotów na minute. Jest to chwilowe szarpniecie i powtarza sie na każym biegu zawsze w tym samym miejscu. Najbardziej dziwi mnie to że auto 2 tygodnie pięknie lata i przychodzą 2 dni gdzie szarpniecia są non stop. Jaka może byc tego przyczyna?

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 18 paź 2009, 21:35

Sprawdź N75 obstawiam to na99% i to bym sprawdził na 1miejscu :->

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 18 paź 2009, 21:38

Pozniej sprawdz węzyk map sensora ;p a i wywal katalizator

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 18 paź 2009, 21:48

N75, wężyk od map sensora dobry trop, ale kwestia zbyt skomplikowana za mało faktów w twoim opisie zalecałbym zdecydowanie na początku podpiąć pod Vag-a, powinien rozwiać twoje wątpliwości. Od diagnozy motoru bym zaczął. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 18 paź 2009, 21:57

Nie ma konieczności wywalania od razu kata ale wężyki jak najbardziej sprawdź bo to jest ważna sprawa, tylko nie według "etki" bo jest błędnie wyrysowany schemat. :-DTu masz dobrze opisany temat odnośnie wężyków przez koleszkę MARIUSZA

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 18 paź 2009, 22:53

a ja jednak bym bym sprawdzil komputerowo i pozniej zacza od węzyków i n75


jesli chodzi o przerywania moga byc problemy jeszcze z czujnikiem polozenia wału tylko ze u mnie wygl to tak ze jak ruszalem przy 1 i dodawalem gazu to wtedy mi przerywal a obrotomiesz przekrecal sie jak glupi, lub tez z wtryskiem sterujacym

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 19 paź 2009, 21:09

witam podepne sie pod temat

jak ma być podpiety N75 w 1z na przepływce Pierburg? podłączyłem tak jak w etce 7?

czy w etce 7.2 z 2009 dobrze jest rozrysowane? zaraz wstawię obrazek

pozdr

[ Dodano: 2009-10-19, 21:31 ]
tu zdjecie:

Obrazek

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 19 paź 2009, 22:52

to masz źle podłączony a dwa posty wyżej jest link gdzie wszystko opisane tak dokładnie, że nawet małe dziecko powinno sobie z tym poradzić :mrgreen:

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 19 paź 2009, 22:57

UKI_XX pisze:to masz źle podłączony a dwa posty wyżej jest link gdzie wszystko opisane tak dokładnie, że nawet małe dziecko powinno sobie z tym poradzić :mrgreen:
oki tylko ja mam na innej przepływce - nie na boshu !!! na PIERBURGu i

n75 mam w innym miejscu (kolo wentylatorów) a nie mam kolorowych przewód bo wszystkie powymieniane

także sorki - ale "dziecko" to nie bardzo sobie z tym radzi

może poprawi ktoś schemat z etki - jeżeli --- a ponoć jest nie prawidłowy

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 19 paź 2009, 23:03

a tu szukajka znalazła mi po wpisaniu: n75 pierburg taki temat :arrow: https://audi80.pl/19tdi-1z-jakie-jes ... g&start=15 a w tym temacie taki obrazek :arrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e6788.html

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 19 paź 2009, 23:06

tak widziałem oba - nadal nie pomocne :( obrazek opisuje - ale dla pierburga- jest to dla mnie niejasne!!!! ktos moze poprawić ten schemat - nikt jzu nie bedzie sie motał

[ Dodano: 2009-10-19, 23:32 ]
dobra - jeżeli dobrze wyczytałem z kilku postów to ten poprawiony schemat podłaczenia N75 powinien wygladać tak:

Obrazek

dobrze jest? teraz ???? czy zle zrozumiałem - wasze wypowiedzi? :-/ :->

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 20 paź 2009, 00:13

no w końcu kolega dobrze zrozumiał <ok>

a czy bosch czy pierburg to nie ma żadnego znaczenia

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 20 paź 2009, 00:16

sorki ale niełapie ty wszystkich nazw- nie jestem mechanikiem a i pomoc trudno kogos zapytać

intuicyjnie kombinowałem "na węch" :mrgreen:

ale udało sie ! <piwo>


czemu aż taki poważny błąd jest w Etce? i nadal powtarzany w(w etce 7 i 7.20 )

dziwne :?: :?: :?:

[ Dodano: 2009-10-20, 00:20 ]
UKI_XX pisze:no w końcu kolega dobrze zrozumiał <ok>

a czy bosch czy pierburg to nie ma żadnego znaczenia

u mnie na pierburgu to n75 jest w innym miejscu - koło wentylatorów chłodnicy - niewiem czy tylko ja tak mam - bo zawsze spotykam audi 80 na przepływce bosha a tam jest koło obudowy filtra powietrza obok ATMu- (jak dobrze pamietam i nie przekreciłem nazwy)

jak coś mogę zrobić fotki

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 20 paź 2009, 09:21

hackthemilk pisze: u mnie na pierburgu to n75 jest w innym miejscu - koło wentylatorów chłodnicy - niewiem czy tylko ja tak mam - bo zawsze spotykam audi 80 na przepływce bosha a tam jest koło obudowy filtra powietrza obok ATMu- (jak dobrze pamietam i nie przekreciłem nazwy)

jak coś mogę zrobić fotki
a co to za różnica w którym miejscu jest umieszczony (u mnie na plastikowej rurze blisko wentylatorów), ważne jest jego połączenie między wylotem z turbo a gruszką WG bo pozostały wężyk równie dobrze mógłby być nigdzie nie podłączony i też by wszystko działało a w pierburgu jest do węża między przepływką a turbo a w boschu do obudowy filtra powietrza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl