Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 abk 115KM LPG] Wysoka temp oleju/wody/silnika....

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
damian19772
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: łęczna/przeworsk

Post autor: damian19772 » 20 paź 2009, 13:54

korek mam juz wymieniony na nowy juz 5 raz i dowiedziałem sie ze najlepiej kupic uzywana orginalny po tym okazało sie ze weze mam takie twarde i podczas sprawdzania wywaliło mi równiez płyn kupiłem nowy za 15 złbo nie mieli nic innego, tefekt taki jak podłapie trohe temperatury podczas gazowania powietrze jakby uciekało takie małe babelki od korka leci zaraz wywali płyn za jakis czas wlaczy sie wiatrak i znowu musze dolac płynu

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 20 paź 2009, 14:22

Bąbelki w cieczy chłodzącej?
Mi to brzydko pachnie nieszczelną głowicą (uszczelką).

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 paź 2009, 14:45

A może coś z pompą wody, nie wiem czy nie były stosowane z plastikowym wirnikiem który może kręcić się na ośce. Może to termostat się jakoś zacina ale to mało prawdopodobne bo one są konstruowane w taki sposób żeby w razie awarii puszczały płyn cały czas na duży obieg.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 20 paź 2009, 14:50

Mnie to wygląda na porządnie zapowietrzony układ chłodzenia. Postaraj się dokładnie odpowitrzyć układ i sprawdzić działanie termostatu.

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 20 paź 2009, 16:15

Gdyby był zapowietrzony, to by się nie włączał wentylator.
Damian - a grzeje z nawiewów gdy jest gorący?

Awatar użytkownika
damian19772
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: łęczna/przeworsk

Post autor: damian19772 » 20 paź 2009, 21:32

termostat mam nowy gdy kupiłem nowy wahlera spróbowałem z stara która wyjałem z samochodu zagotowac w garnku i otwierały sie obydwie w tym samym czasie to raczej odpada a co do babelków to nie w zbiorniku tylko spod korka jakby dziura w dętce była poziom oleju sie nie podniósł w zbiorniku nie czuje spaliny a z nawiewów grzeje okej i dlaczego strzela mi w zbiorniku jak wywala mi płyn jak jade dalej odpowietrze moge jechac dalej kilkadziesiat kilometrów

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 21 paź 2009, 15:25

Szczerze? Łatwiej by mi było zrozumieć co napisałeś gdybyś powstawiał tam kropki i przecinki.

A co do bąbelków: co to znaczy: spod korka, a nie w zbiorniku? Przecież korek jest na zbiorniku własnie.

Awatar użytkownika
lukaszk1989r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 21 cze 2008, 19:21
Lokalizacja: SIERAKÓW

Post autor: lukaszk1989r » 25 gru 2009, 10:39

Jest zima, zimno na dworze a moje AUDI 1.6 TD podczas jazdy pokazuje 90 stopni. Gdy stoję np na światłach to temp rośnie aż w końcu przy gdzieś ok 95 włącza się wentylator. Czy to normalne że podczas dużych mrozów takie coś występuje?? Bo latem to normalne. DOdam że nagrzewanie kabiny działa bez zarzutów. Oczywiście gdy stoję i włącze ogrzewanie na maxa to temp spada aż miło lecz wtedy nie mozna w środku wytrzymać.

smukly_joe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 04 kwie 2007, 09:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smukly_joe » 18 mar 2010, 16:09

To ja się podłączę...

Dzisiaj chyba pierwszy raz od dłuższego czasu jechałem z wyłączonym ogrzewaniem. Podczas jazdy po mieście (co chwile światła) bardzo często załącza mi się wentylator, jak stanę na światłach to już po jakiejś minucie słyszę warkot wentylatora. Czy to normalne? Termometr raczej "gada" głupoty bo pokazuje ok 80 stopni. Gdy stoję wskazówka rusza się o kilka stopni i wentylator zaczyna szaleć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl