[All] Przerejestrowanie auta
[All] Przerejestrowanie auta
witam na początku chciał bym rozwinąć wątek a więc kupiłem audi 80 poprzedni właściciel wykupił na to auto OC do końca lutego 2010 r. moje pytanie czy jeżeli teraz przerejestruje samochód na siebie to co się stanie z OC ? przejdzie na mnie ? znaczy czy będę mógł z niego korzystać do końca lutego ? dodam że właściciel ma maksymalne zniżki a ja jestem świeżo upieczonym kierowcą.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 18:35 przez odeka, łącznie zmieniany 1 raz.
2tygodnie od kupna trzeba opłacić PCC-1 podatek 2%
później zarejestrować
na OC masz 30 dni od zakupu na zdecydowanie się czy zostajesz u ubezpieczyciela z OC właściciela, wtedy obliczają nową stawkę i dopłacasz lub wypowiadasz umowę i idziesz gdzie indziej.
Warto pochodzić posprawdzać, bo może się okazać że taniej wyjdzie nowe ubezpieczenie niż dopłata do starego.
później zarejestrować
na OC masz 30 dni od zakupu na zdecydowanie się czy zostajesz u ubezpieczyciela z OC właściciela, wtedy obliczają nową stawkę i dopłacasz lub wypowiadasz umowę i idziesz gdzie indziej.
Warto pochodzić posprawdzać, bo może się okazać że taniej wyjdzie nowe ubezpieczenie niż dopłata do starego.
nie 2 tygodnie tylko 30dniivaszko pisze:Jeżeli nie wypowiesz umowy OC poprzedniego własciciela w ciągu dwóch tygodni,ta automatycznie przejdzie na Ciebie.Będziesz musiał dopłacić różnice jeżeli nie masz zniżek.
ustawa z 2003-art 31 poz.1
zmiana ustawy z 2003 w 2005
Re: [wszystkie] przerejestrowanie auta