 to jest normalny objaw klekotania jak autko postoi parę dni dlatego że cały olej z głowicy i innych elementów ścieka do miski i za czym dotrze do głowicy to pracuje na sucho i stąd ten dzwięk.Natomiast co do zmiany na olej pół syntetyczny przy tym przebiegu raczej bym sobie odpuścił a już ci pisze dlaczego.Ostatnio jak zmieniałem olej w B3 cały czas był lany mineralny taki https://ssl.allegro.pl/item790406174_ca ... ra_g4.html od początku jak mam B3 czyli 5 latek pomyślałem sobie skoro silnik jest ok oleju nie bierze przy przebiegu 322 tyś zmienie olej na castrol magnatek 10W40 i teraz przy rozgrzanym silniku słysze jakby delikatnie szklanki w głowicy wcześniej tego na mineralnym oleju nie było także przy następnej zmianie wracam do mineralnego oleju
 to jest normalny objaw klekotania jak autko postoi parę dni dlatego że cały olej z głowicy i innych elementów ścieka do miski i za czym dotrze do głowicy to pracuje na sucho i stąd ten dzwięk.Natomiast co do zmiany na olej pół syntetyczny przy tym przebiegu raczej bym sobie odpuścił a już ci pisze dlaczego.Ostatnio jak zmieniałem olej w B3 cały czas był lany mineralny taki https://ssl.allegro.pl/item790406174_ca ... ra_g4.html od początku jak mam B3 czyli 5 latek pomyślałem sobie skoro silnik jest ok oleju nie bierze przy przebiegu 322 tyś zmienie olej na castrol magnatek 10W40 i teraz przy rozgrzanym silniku słysze jakby delikatnie szklanki w głowicy wcześniej tego na mineralnym oleju nie było także przy następnej zmianie wracam do mineralnego oleju   tak na marginesie zawsze na bagnecie miej olej na max to zawsze szybciej silnik po odpaleniu zastaje smarowany
 tak na marginesie zawsze na bagnecie miej olej na max to zawsze szybciej silnik po odpaleniu zastaje smarowany  
 
							











 
