Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wycinka katalizatora

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 09 sie 2009, 10:55

ja porównywałem 3 NG, 2 bez kata i jedno z katem. to z katem było najgłośniejsze (zamiast ostatniego tłumika miało sama końcówke) reszta miala pozostale tłumiki na miejscu. NG z katem było w najlepszym stanie z całej trójki zbierało się najgorzej, była to wyczówalna różnica, może nie tak wyraźna jak po założeniu turbo :-D ale dało sie zauważyć.

mellow_pak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: mellow_pak » 10 sie 2009, 23:27

dzis wywalilem kata, auto jak zauwazylem lepiej wkreca sie od 2500 obr w zwyz
ciut to pomoglo.
Wklad ceramiczny byl niezle zasyfiony, choc gdznieniegdzie przeswit bylo widac.
Teraz tylko mam pytanie bo jak odpalilem silnik zaraz po wywaleniu kata i zalozeniu go spowrotem to po przegazowaniu zadymilem tak na placu ze bylo ciemno, pytanie czy to ustanie czy teraz po przegazowaniu tak bedzie kurw... delebele kopcil ??????

bocianelos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 sie 2009, 14:56
Lokalizacja: Oświecim

Post autor: bocianelos » 11 sie 2009, 15:47

a jezdziles nim czy tylko raz przygazowales na placu, bo moze sie wydymi i juz nie bedzie dymic tak bardzo :-)

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sie 2009, 18:13

Jak ja swojego kta wyciołem to nic ni dymiło morzec ci sie nagaru osadziło na rurze i musi to teraz wydmuchac.

mellow_pak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: mellow_pak » 11 sie 2009, 21:54

no mialem nagaru troche w rurze i juz dzis przegonilem troszke autko no i nic nie widze zeby teraz kopcilo :)))

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 12 sie 2009, 17:44

koledzy ja też wywaliłem kata wczoraj i zauważyłem że turbina wstaje wcześniej i bije 1bar tylko że trochę tego nie odczuwać tzn. wcześniej było czuć bardziej przyspieszenie... macie może jakieś sugestie?

Awatar użytkownika
prezes.pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 01 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: Gozdnica (lubuskie)

Post autor: prezes.pl » 12 sie 2009, 21:02

Ja dzisiaj wywalilem swojego kata i moge powiedziec ze nie byl w zlym stanie:) ale tak wyraznie czuc moment powyzej 3000~3500obr. od dolu moze delikatnie sie poprawilo ale nie odczulem tego zbytnio. Wczesniej moja niunia nie jechala wiecej niz 160km/h zobaczymy jak bedzie jutro? :mrgreen: Po wywalwniu kata duzo lepiej slychac swist turbinki :mrgreen: Polecem wyciecie ;-)

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 21 paź 2009, 03:05

Ja w najblizszym dniu wolnym zobacze mojego kata ale wydaje mi sie ze jest wybebeszony bo spaliny smierdza i jest lekki metaliczny dzwiek, prawdopodobnie wstawie rure bo w strumiennice nie wierze

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 21 paź 2009, 14:28

No ja także mam kata wybebeszonego i ładnie teraz zetor się kręci ;-) Może kiedyś jeszcze rurę wstawię... :roll:

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 23 paź 2009, 16:43

a zeby wybebeszyc katalizatorek to w 1Z to cza ciąć rure wydechowa czy wystarczy cosik odkrecic i mozna gmyrac ....
aaaaaaaa i jesz cze jedno bardzo wazne pytanie.... to ten koncowy sie wybebesza czy ten srodkowy ?????????

Lukasz1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Lukasz1988 » 23 paź 2009, 17:47

Raczej ciąć, bo po tylu latach to nie da rady tego odkręcić. Chodzi ci chyba o tłumiki a nie takalizator :-) tłumik środkowy i końcowy zostaw w spokoju, katalizator masz bliżej silnika przed tłumikiem środkowym.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 24 paź 2009, 08:08

nic zadnej rury nie tnij odkrecasz opaski z jednej strony z drudiej tniesz szpilki kolnierza a potem kata na stół i dajesz.

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 24 paź 2009, 09:57

kyjo pisze:a potem kata na stół i dajesz.
a pozniej cza bedzie spawac jak te szpilki utne ??

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 24 paź 2009, 17:26

Po co wyciągnij wszystko ze środka kata daj nowe śruby i skręć.

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 24 paź 2009, 17:34

:) juz sie obawialem ze cza bedzie kapkac ale jak tylko srubami to extraaaa, zaraz sie za to zabieram

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl