Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9TDI 1Z] mała moc na hamowni maha a osiągi przeczą temu

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

[ 1.9TDI 1Z] mała moc na hamowni maha a osiągi przeczą temu

Post autor: kostrz » 23 paź 2009, 18:58

jest problem według hamowni obciążeniowej maha audik ma tylko 99KM i 248Nm/3300obr. a w rzeczywistości zetorek do setki ma 9-10sek/100km/h i 200km/h jedzie bez problemu w autko ma zrobionego chipa, wtryski 0.216 wolna odmę i turbo podkręcone na 1.3-1.4bara.

nie wiem czy hamownia kłamie i coś z zetorkiem jest nie tak

logi ms000 dynamiczne z dziś robione na 4 biegu

Kod: Zaznacz cały

Friday	23	October	2009	11:35:40							
8A0 907 401 A  		1.9l R4 EDC A23     D06									
											
	Group A:	'000									
											
	TIME										
MARKER	STAMP										
	0.00   041	056	000	012	116	118	069	073	110	172
	2.73   041	058	000	014	116	118	069	073	109	174
	5.47   041	159	116	127	117	118	069	073	109	175
	9.87	 108	065	000	000	135	118	069	073	110	202
	12.60	125	090	129	106	167	118	069	071	109	255
	15.34	090	080	122	092	158	118	069	070	109	211
	18.07	089	057	000	000	147	118	069	069	110	186
	22.90	067	064	107	061	127	118	069	069	110	165
	25.65	080	174	255	199	151	118	068	068	111	233
	28.39	096	150	255	239	190	118	068	068	111	255
	31.13	113	163	255	232	224	118	067	068	113	255
	34.48	128	181	255	223	239	118	066	068	114	255
	37.20	145	191	255	217	219	118	066	066	115	255
	39.92	155	200	255	216	219	118	065	066	116	255
	42.66	166	214	255	213	221	118	065	066	117	254
	45.42	174	219	255	211	218	118	065	066	118	245
	48.15	183	229	255	208	217	118	066	066	119	240
	50.90	191	239	255	197	217	118	066	066	121	233
	53.66	191	188	000	000	211	118	067	066	123	181
	56.40	160	188	000	000	186	118	067	066	121	186
	62.95	122	188	000	000	168	118	068	066	121	190
	65.69	042	056	000	015	127	118	068	068	119	162
logi ms000 statyczne

Kod: Zaznacz cały

Wednesday	21	October	2009	16:21:08							
8A0	907	401	A				1.9l	R4	EDC	A23	
											
	Group	A:	000								
											
	TIME										
MARKER	STAMP										
	
0.00	41	54	0	10	116	119	69	73	128	173
1.02	40	56	0	11	116	119	69	73	128	173
1.05	41	56	0	10	116	119	69	73	127	172
1.08	41	55	0	10	116	119	69	73	127	175
1.11	40	57	0	11	116	119	69	73	127	174
13.67	41	56	0	10	117	119	69	73	127	172
16.43	41	54	0	10	116	119	69	74	127	172
19.16	41	55	0	9	116	119	69	74	127	173
21.89	41	56	0	10	116	119	69	74	127	175
24.64	41	54	0	10	116	119	69	74	127	173
27.37	40	54	0	11	117	119	69	74	127	173
30.11	40	56	0	11	116	119	69	74	127	175
35.02	41	55	0	10	116	119	69	74	127	173
39.56	41	56	0	10	117	119	69	75	127	173

wykres
Obrazek
Obrazek

proszę o analizę logów i czy ten zetorem może mieć tylko 99km
Ostatnio zmieniony 26 paź 2009, 08:03 przez kostrz, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 paź 2009, 19:03

dziwne, moze sproboj na "Dymomecie" ... Moze koles cos pociuckał przy hamowaniu..

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 23 paź 2009, 19:05

Trochę lipa, dla porównania pojechałbym na inna hamownię. Napewno masz większą moc niż ta która pokazała hamownia skoro jak piszesz auto ma kolo 10 sec do 100km/h. Pokaż wykres z hamowni.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 23 paź 2009, 19:30

dodałem właśnie wykres jaki otrzymałem z hamowni


Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, 19:39 przez kostrz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 paź 2009, 19:38

czemu masz takie gorki na wykresie:/ Dziwna sprawa ogolnie, chyba sam wiesz jak jezdzi b4 1.9 TDI bez modow, a co dopiero po sofcie+216+turbo1,4bar'a dla pewnosci uderz w inne miejsce na pomiar. Jak bedziesz mial ~140ps i ~300nm, to do tych partaczy wystap o reklamacje albo $

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 23 paź 2009, 19:41

Bardzo ale to bardzo dziwna krzywa momentu, poszarpany i nie regularny przyrost napewno odczulbys podczas jazdy, jesli auto ciagnie dobrze bez wyraznego spadku tak jak na wykresie, to podejrzewam błąd pomiaru. W mojej ocenie koniecznie trzeba pojechac na inna hamownie, i po pomiarze udałbym się do tego Pana po zwrot pieniędzy za mierzenie.

[ Dodano: 2009-10-23, 19:44 ]
mniej więcej tak to powinno wyglądać ...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0b7cb.html

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 23 paź 2009, 19:46

też mnie bardzo zdziwił ten wykres z hamowni nawet pomiar 3 razy robili i tez byli zdziwieni ze tylko tyle im wyszło nawet jeden z tych co robili pomiar się przejechał i powiedział ze zetorek musi mieć więcej mocy bo jak on stwierdził te auto na 1,2,3 ma straszne problemy z trakcja po wciśnięciu pedału gazu strach wciskać pedał z logów tez tak mi sie wydaje ze z autem jest ok i powinno mieć min 120-140km

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 23 paź 2009, 19:47

Program masz "universalny" czy pisany pod mody jakie masz ?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 paź 2009, 19:48

uderz na druga hamownie, a jak wrocisz z ladnym wykresem to zadaj zwrotu $ od tych panow

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 23 paź 2009, 19:51

Pozatym jeśli auto ciągnie Ci 212 km/h to musi mieć zdecydowanie więcej niz 91KM.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 23 paź 2009, 20:00

wirus był robiony na oryginalnych wtryskach ale wykresu nie robiłem choć auto było na hamowni ale robił to znajomy który pracuje w znanej firmie tuningowej i po godzinach poprostu zapodał mi wirusa dałem mu mojego zetorka którym pojechał do pracy bo było tak taniej twierdził ze jest dość mocny twierdził że 117KM i 265Nm było ale nie wiem czy faktycznie po zmianie wtrysków na 0.216 tylko podniósł mi mapę paliwowa bez auta tylko mu pamięci podrzuciłem i fakt po zwiększeniu max dawki do 50mg/r auto jeszcze było szybsze i powstał problem z utrzymaniem zetorka nawet i na 3 biegu po ostrym wciśnięciu gazu.

mam prośbę by ktoś przeanalizował moje logi i wypowiedział się na ich temat.

Dziękuje

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 paź 2009, 21:38

logi z grupy 0 to nic Ci nie powiedzą.
Wykres kicha. Prawdopodobnie hamownia ma kiepski nadmuch.

Wskazany kontrpomiar na hamowni drogowej (dynomet) oraz czujnik temperatury w dolot. To 2 rzeczy, które MUSISZ zrobić najpierw.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 23 paź 2009, 21:51

wg logów mam chyba wysoka temperaturę w dolocie miedzy IC a kolektorem ssącym ale wg czujnika przy ostrym dawaniu aż wydech czerwony za turbina wspomniany czujnik ma tylko 1600 ohm kable miedzy nim za sterownikiem też sprawdzone są ok bez zwarć, przerw poprostu ok miedzy pinem 1,2 po wypięciu wtyczki z czujnika jest równo 5.0v sprawdzony czujnik temp w przepływomierzy miedzy 1,4 pinem prawidłowy opór i sama przepływka sprawdzona nawet wymienione na nowe 2 czujniki temp płynu chłodzącego ten 2 pinowy i 3 pinowy.


na przepływce boscha tylko da się vagiem odczytać grupe 000 żadnej inne wiec uboga ta diagnostyka dla tego tdi

herm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2009, 23:51
Lokalizacja: Andrychów

Post autor: herm » 25 paź 2009, 00:56

mam identyczne spadki, tylko że ja je czuje pod nogą :)

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 25 paź 2009, 11:24

najgorsze że u mnie spadków mocy czy falowania nie czuć, silniczek na 4 czy 5 biegu bez problemu się wkręca od 1500 obr do 5000 obr



w piątek robiłem mała próbę ale lekko asfalt był mokry widać ze na zegarze trzyma ciśnienie turbo chyba ok prawie 1.5bara.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 19:10 przez kostrz, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl