Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z ] Pomiar poboru prądu w czasie spoczynku

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 00:32

oki dzieki tylko niema tam fotki opisywanego miernika - nie wiem jak poprzestawiać kable na moim - ale może jakoś dojdę - jak coś to napisze z zapytaniem

dzieki za info <piwo>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 paź 2009, 00:42

hackthemilk pisze:oki dzieki tylko niema tam fotki opisywanego miernika - nie wiem jak poprzestawiać kable na moim - ale może jakoś dojdę - jak coś to napisze z zapytaniem

dzieki za info <piwo>
prosze
Obrazek

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 00:46

ja ma coś takiego

Obrazek

Zaraz lokkne jak kable mają być podłączone- moze znajde <osohozi>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 paź 2009, 00:50

Do poboru prądu dajesz kable do pierwszej od lewej (20A) i do COM, pokrętło nie wiem na co bo fotka nie wyraźna.. A ładowanie do V/Hz i COM, pokretło na 20 V stałe.

Masz taki sam czy podobny? Sprawdź czy na Twoim też pisze 20A. Może być mniej, ale minimum to 5A bo przy pomiarze moze spalić miernik.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 00:53

spiczi pisze:Do poboru prądu dajesz kable do pierwszej od lewej (20A) i do COM. A ładowanie do V/Hz i COM.

Masz taki sam czy podobny? Sprawdź czy na Twoim też pisze 20A. Może być mniej, ale minimum to 5A bo przy pomiarze może spalić miernik.
aha rozumiem - wynika z tego ze przekładam do Do poboru prądu czerwony kabel do (20A) a na ładowanie przekładam do V/Hz. a czarny zostaje cały czas w COM - dobrze zrozumiałem?


mam taki sam 20A

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 paź 2009, 00:59

dobrze zrozumialeś. <ok> Pobór prądu jak mierzysz to musisz chwile poczekać. Bo pierwsze wyniki bedą duże, bo komp startuje, alram, centralny. Prawidłowy wynik będzie po około 0,5-1min od rozpoczęcia pomiaru . Dodatkowo wyłacz wszystkie odbiorniki prądu zanim ściągniesz kleme, bo każdy odbiorni będzie powodował pobór. Zamknij tez drzwi, żeby się lampka nie świeciła w środku. Nie wiem jak masz radio zrobione, bo u mnie po ścianieciu klemy i założeniu jest z powrotem samo radio sie uruchamia i oszukuje wynik. Jeśli masz podobnie, to niech ktoś jak ty będziesz mierzył wyłaczy radio.
Nie wiem jak jest z cenatralnym/ alarmem żeby Ci po odłaczeniu alu nie zablokował drzwi.
Z akumulatora odkrecasz kleme minus. Plusa nie ruszasz.
A ładowanie mierzysz na zapalonym aucie.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 01:05

spiczi pisze:Jeśli masz podobnie, to niech ktoś jak ty będziesz mierzył wyłaczy radio.
tak mam podobnie - rozłącze kostke o radia lub wyjmę panel - wtedy sie nie właczy w stan gotowości/czuwania - (kenwood)

dzięki za rade/info "spiczi" już drugi raz mi pomogłeś - zapamiętam to !

jeszcze raz dziexx <piwo> <ok> :mrgreen:

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 paź 2009, 01:10

NMZC. TYlko sprawdź dokładnie na co ustawić pokręło jak będziesz pobór prądu mierzył, bo z obrazka kiepsko widać. Wydaje mi się że na to 20A co jest po lewej stronie miernika( nie na godzine 6tej tylko raz w lewo) nie wiem jak wytłumaczyć :-?
hackthemilk pisze:
tak mam podobnie - rozłącze kostke o radia lub wyjmę panel - wtedy sie nie właczy w stan gotowości/czuwania - (kenwood)
normalnie na noc nie ściagasz panela chyba, więc pobór bez panela i z panelem moze dac różne wyniki. Najlepiej będzie jak ktos w czase pomiaru wyłaczy przyciskiem radio.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 01:17

chodzi ci aby ustawic a 20A prąd stały - tak jak na zdjeciu? :

Obrazek

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 paź 2009, 01:19

Tak. Nie chciało mi się przerabiać fotki w paincie :-D
A do pomiaru ładowania ustawiasz na godzine 3-cią ( 20V stałe).
Tylko nie pomyl ustawień pokretła i miejsca włożenia wtyczek ,bo miernik s...k trafi :-P
Powodzenia <ok>

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 01:23

spiczi pisze:normalnie na noc nie ściagasz panela chyba
wiesz ja zimne wieczory (i mrozy) wyciągam panel - bo raz miałem taką historię ze podczas zimy (spory mróż) radio się samo włączyło w środku nocy a było nastawione na prawie full - wzmak i tuba dawały aż mi prawie aku padł (wiele nie trzeba) :lol: :mrgreen:

ale to raz się zdarzyło teraz jestem przezorny :-/

[ Dodano: 2009-10-24, 01:25 ]
spiczi pisze:A do pomiaru ładowania ustawiasz na godzine 3-cią ( 20V stałe).
Tylko nie pomyl ustawień pokretła i miejsca włożenia wtyczek ,bo miernik s...k trafi

dzięki niema problem - będę pamiętał a jak coś zapytam pozdrowionka <ok>

:-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl