Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI ] płyn do chłodnic

lolo2325
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:53

[B4 1,9 TDI ] płyn do chłodnic

Post autor: lolo2325 » 24 paź 2009, 12:06

Witam.Wiem że problem był poruszany kilkakrotnie odnośnie ubywającego płynu do chłodnic ,ale nie znalazłem nic co by mi pomogło.Posprawdzałem już prawie wsystko(opaski, węże.stan oleju[poziom bez zmian].Na 2000km dolałem juz 1,5litra-nie wiem czy to dużo czy nie?.Auto z rana pali na 4-5sekund,po odpaleniu mocno kopci na siwo,przy dobrze rozgrzanym silniku temperatura nie przekracza 72stopni.

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 24 paź 2009, 12:19

Witaj lolo2325, co do temperatury to faktycznie jest za mała, winą może być termostat,-czujnik temperatury lub sam wskaźnik a odnośnie płynu to być może dopiero po rozgrzaniu silnika zaczyna się gdzieś sączyć płyn z uwagi na to iż wytwarza się w obiegu chłodzenia ciśnienie i na zimnym może nie być tego widać chociaż ślad po płynie powinno być widać nawet jak wyschnie. Podłącz autko pod vag'a będziesz widział kąt wtrysku, dawkę przez co będziesz mógł to skorygować i palenie autka poprawi się w 100% a i faktyczną temperaturę zobaczysz od razu i porównasz ze wskaźnikiem. :-)

lolo2325
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:53

Post autor: lolo2325 » 24 paź 2009, 12:32

Kat wtrysku był sprawdzany i mechanik powiedział ,że jest ok,auto pali 5.6l w mieście,wcześniej zapomniałem dodać ,że węże od płynu są napęczniałe.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 13:20

sprawdź to:
rys z Etki

Obrazek

sprawdź czy nie cieknie, bo zdarza się uszczelka pod tym sparciała i puszcza - wymieniasz koszt 15zł całość z uszczelką -wcześniej wyczyść przy silniku ( papier ścierny)

Ale sprawdź u mnie tak było ;-) pozdr

[ Dodano: 2009-10-24, 13:22 ]
lolo2325 pisze:przy dobrze rozgrzanym silniku temperatura nie przekracza 72stopni.
termostat do wymiany - polecany Wahler (chyba tak sie pisze) - potem odpowietrzyć i niema problema <ok>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 paź 2009, 13:24

Sprawdź różwniez czy nie popuszcza króciec wodny z tyłu głowicy.

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 13:34

WOJTEK26 pisze:Sprawdź różwniez czy nie popuszcza króciec wodny z tyłu głowicy.
to nie to co podałem na zdjeciu? ;-)
Ostatnio zmieniony 24 paź 2009, 13:35 przez hackthemilk, łącznie zmieniany 1 raz.

lolo2325
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:53

Post autor: lolo2325 » 24 paź 2009, 13:35

wszędzie jest sucho,nie widać białych plam po płynie-czy to może być uszczelka pod głowicą jak zasugerował mi znajomy???

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 13:39

lolo2325 pisze:wszędzie jest sucho,nie widać białych plam po płynie-czy to może być uszczelka pod głowicą jak zasugerował mi znajomy???
jak pod głowicą bedzie widać ze się leje - na dole tylko polookaj no innego wyjścia niema

a nagrzewnia? ale było by czuć !

lolo2325
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:53

Post autor: lolo2325 » 24 paź 2009, 14:02

Sprawdzę jeszcze raz.Na jakiej stronie znajdę to zdjęcie z całym opisem ,które mi przesłałeś?

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 24 paź 2009, 14:03

lolo2325 pisze:Sprawdzę jeszcze raz.Na jakiej stronie znajdę to zdjęcie z całym opisem ,które mi przesłałeś?
,,



???

masz etke? jak nie to wyśle sie zrzut ekranu na email

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 24 paź 2009, 17:21

Jak najbardziej to moze byc uszczelka pod glowica. Jak nie widac nigdzie przeciekow to innej opcji nie ma .

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 24 paź 2009, 17:21

lolo2325 pisze:Na 2000km dolałem już 1,5litra-nie wiem czy to dużo czy nie?.Auto z rana pali na 4-5sekund,po odpaleniu mocno kopci na siwo
Jeżeli wszędzie jest sucho to obstawiam uszczelkę pod głowicą.

lolo2325
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:53

Post autor: lolo2325 » 24 paź 2009, 17:26

Czy można to jakoś sprawdzić ?

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 24 paź 2009, 17:28

Najlepsza metoda to obserwować poziom oleju na bagnecie.

lolo2325
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:53

Post autor: lolo2325 » 24 paź 2009, 17:30

poziom jest taki sam,sprawdzam już od dłuższego czasu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl