[B3 1.8 PM] szarpie
[B3 1.8 PM] szarpie
Mam problem, szarpie mi jak przyśpieszam. Szarpie w zakresie od 1000 do 1600 obrotów potem już nie. Dodam że na LPG i benzynie i przy max dodaniu gazu słychać taki głuchy bas jakby auto się dusiło czy coś. Czego może być wina?
na zimnym pracuje nierówno obroty falują, jak dodam gazu to sie powoli normuje natomiast na ciepłym obroty trzymają 900 ale czasami spadnie na chwilke i się podniesie do 900. Dziś sprawdzę przewody i świece. Dodam że problem się zaczął na dziurawej, polnej drodze w dość spory deszcz
[ Dodano: 2009-10-26, 12:39 ]
wyczyściłem świece, kopułke wszystkie złącza kabli zrobiłem reset i adaptacje na pb. Ciepły silnik elegancko pracuje zarówno na pb jak i na LPG natomiast po dodaniu gazu lekko przerwie i potrafi strzelić tylko nie wiem skąd podejrzewam że w katalizatorze bo strzeli to zwalnia z obrotów znaczy układ wylotowy niedrożny pod ciśnieniem wybuchającego gazu. Poprawcie mnie jeśli się mylę i powiedzcie co na Wasze oko może być nie tak
[ Dodano: 2009-10-26, 12:39 ]
wyczyściłem świece, kopułke wszystkie złącza kabli zrobiłem reset i adaptacje na pb. Ciepły silnik elegancko pracuje zarówno na pb jak i na LPG natomiast po dodaniu gazu lekko przerwie i potrafi strzelić tylko nie wiem skąd podejrzewam że w katalizatorze bo strzeli to zwalnia z obrotów znaczy układ wylotowy niedrożny pod ciśnieniem wybuchającego gazu. Poprawcie mnie jeśli się mylę i powiedzcie co na Wasze oko może być nie tak
macspeed, pisałem że na jałowym fajnie pracuje, natomiast gdy się przyśpiesza np ze skrzyżowania to szarpie i strzela nie jak to mówiłem w kacie, tylko w obudowie filtra powietrza. Na benzynie nie mam takich problemów, tylko na LPG i to wkurza bo nie mogę szybko zjechać z skrzyżowania i przyśpieszać. Dodam że problem występuje gdy dodam gazu, gdy obroty nie są większe niż 1700/800 powyżej tej wartości mogę wdepnąć w podłogę bez obawy że będzie szarpał.
[ Dodano: 2009-10-31, 12:31 ]
dobra problem rozwiązany, wczoraj rozebrałem dolot i winowajcą był pęknięty kruciec do miksera przez które wlatywało lewe powietrze. Mam tylko takie pytanie jak regulować obroty silnika na jałowym np na Pb?
[ Dodano: 2009-10-31, 12:31 ]
dobra problem rozwiązany, wczoraj rozebrałem dolot i winowajcą był pęknięty kruciec do miksera przez które wlatywało lewe powietrze. Mam tylko takie pytanie jak regulować obroty silnika na jałowym np na Pb?