Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] szarpie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

[B3 1.8 PM] szarpie

Post autor: Tomcio90 » 25 paź 2009, 20:34

Mam problem, szarpie mi jak przyśpieszam. Szarpie w zakresie od 1000 do 1600 obrotów potem już nie. Dodam że na LPG i benzynie i przy max dodaniu gazu słychać taki głuchy bas jakby auto się dusiło czy coś. Czego może być wina?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 26 paź 2009, 09:50

Czy silnik pracuje równo na wolnych obrotach czy nim rzuca.Powodem szarpania mogą być przewody WN po prostu nie zawsze świece dostają iskrę .Na początek wymieniłbym przewody kopułkę świecę i palec.

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 26 paź 2009, 10:17

na zimnym pracuje nierówno obroty falują, jak dodam gazu to sie powoli normuje natomiast na ciepłym obroty trzymają 900 ale czasami spadnie na chwilke i się podniesie do 900. Dziś sprawdzę przewody i świece. Dodam że problem się zaczął na dziurawej, polnej drodze w dość spory deszcz

[ Dodano: 2009-10-26, 12:39 ]
wyczyściłem świece, kopułke wszystkie złącza kabli zrobiłem reset i adaptacje na pb. Ciepły silnik elegancko pracuje zarówno na pb jak i na LPG natomiast po dodaniu gazu lekko przerwie i potrafi strzelić tylko nie wiem skąd podejrzewam że w katalizatorze bo strzeli to zwalnia z obrotów znaczy układ wylotowy niedrożny pod ciśnieniem wybuchającego gazu. Poprawcie mnie jeśli się mylę i powiedzcie co na Wasze oko może być nie tak

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 26 paź 2009, 22:52

Kolego, bez urazy ale stosuj interpunkcję, bo trudno jednoznacznie zinterpretować Twój post.
Tomcio90 pisze:Ciepły silnik elegancko pracuje zarówno na pb jak i na LPG natomiast po dodaniu gazu lekko przerwie i potrafi strzelić
To w końcu pracuje elegancko czy nie? Przerywa na gazie czy na PB?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 29 paź 2009, 20:54

z tego co mówi "goldi j51" szarpaniem silnika moze być spowodowana slaba iskrą dochodzącą do świec a czy powodem słabej iskry moze byc jzu zurzyta cewka? nei znam sie za badzo wiec pytam,bo moja audi tez szarpie trohce pozdrawiam

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 30 paź 2009, 13:57

macspeed, pisałem że na jałowym fajnie pracuje, natomiast gdy się przyśpiesza np ze skrzyżowania to szarpie i strzela nie jak to mówiłem w kacie, tylko w obudowie filtra powietrza. Na benzynie nie mam takich problemów, tylko na LPG i to wkurza bo nie mogę szybko zjechać z skrzyżowania i przyśpieszać. Dodam że problem występuje gdy dodam gazu, gdy obroty nie są większe niż 1700/800 powyżej tej wartości mogę wdepnąć w podłogę bez obawy że będzie szarpał.

[ Dodano: 2009-10-31, 12:31 ]
dobra problem rozwiązany, wczoraj rozebrałem dolot i winowajcą był pęknięty kruciec do miksera przez które wlatywało lewe powietrze. Mam tylko takie pytanie jak regulować obroty silnika na jałowym np na Pb?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl