[1.9 TDI 1Z] Przy przyspieszeniu traci moc i wpada w drgania
[1.9 TDI 1Z] Przy przyspieszeniu traci moc i wpada w drgania
witam,przy ok. 2000obr. auto jakby traci moc i zaczyna w tym momencie buczec przy 3,4,5 biegu, a najbardziej tak się dzieje jak jade pod górke na wysokim biegu. Katalizator wyciełem i dalej to samo. Pomocy!!!
filtr powietrza i paliwa regularnie zmieniam ,vag jeszcze nie podpinałem, ale to nie tylko dzieje się tak jak jade pod jakieś wzniesienie po prostym też tak tylko pod góre bardziej
[ Dodano: 2009-10-27, 19:00 ]
ogólnie to raz pójdzie lepiej a raz gorzej, jak mu sie zachce na dwojce tez nieraz ładnie pójdzie a raz bardzo opornie
[ Dodano: 2009-10-27, 19:00 ]
ogólnie to raz pójdzie lepiej a raz gorzej, jak mu sie zachce na dwojce tez nieraz ładnie pójdzie a raz bardzo opornie
- szczurus_89
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 18 maja 2007, 08:04
zrobiłem cała diagnostyke wszystko wyszło ok z wyjatkiem jednego,nie jestem mechanikiem i nie znam sie zbytnio na tym ale wyszłedł błąd z regulacją początku kątu wtrysku 3,8 to niby dobrze ale czemu bład wyszedł. Mechanik mówił ze trzeba podkrecic na wiecej do ok. 6 i zobaczyc jak wtedy bedzie chodził, ma racje??może to być to że go tak przymula??
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
ja mam też problem z mocą i z telepaniem sie samochodu przy przyspieszaniu nie wiem o co chodzi może ktoś miał tak samo i już sie z tym uporał mam też wrażenie ze nie chodzi mi turbo podłączałem komputer i ciśnienie doładowania jest mniejsze od atmosferycznego przy obciążeniu ale czujnik był sprawdzany komputerem i bez obciązenia pokazuje ciśnienie atmosferyczne słyszałem ze jest przewód olejowy podpięty do komputera który steruje pracą turbiny i potrafią spadać czy to prawda??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 mar 2009, 15:37
- Lokalizacja: KŁODZKO
witam. podłączę się pod temat a mianowicie kupiłem swojego pierwszego 1.9 tdi 1z na pierburgu ok roku temu i dopiero jak pojeździłem innymi to stwierdziłem, że w moim są duże drgania na postoju-wymieniłem poduszki bo były urwane bez rezultatu.
najbardziej denerwujące są jak ktoś wyżej pisał drgania na 3,4,i5 biegu w przedziale obrotów 2000-2200, ale tylko wtedy jak się mocniej wciśnie gaz, przy bardzo delikatnym rozpędzaniu się objawów brak, ale pod górę to tragedia jest też dziwne buczenie na każdym biegu przy 1400-1800 obr.
jeździłem do różnych szpecy, wszystko sprawdzali kąt wtrysku został ustawiony, dawka paliwa, na hamowni wyszło chyba dobrze 93.6 hp/3868 i 201,2 Nm/2413.
nawet SOLSKIER ZAGLĄDAŁ I ROZKŁADA RĘCE --POMOCY!!!
najbardziej denerwujące są jak ktoś wyżej pisał drgania na 3,4,i5 biegu w przedziale obrotów 2000-2200, ale tylko wtedy jak się mocniej wciśnie gaz, przy bardzo delikatnym rozpędzaniu się objawów brak, ale pod górę to tragedia jest też dziwne buczenie na każdym biegu przy 1400-1800 obr.
jeździłem do różnych szpecy, wszystko sprawdzali kąt wtrysku został ustawiony, dawka paliwa, na hamowni wyszło chyba dobrze 93.6 hp/3868 i 201,2 Nm/2413.
nawet SOLSKIER ZAGLĄDAŁ I ROZKŁADA RĘCE --POMOCY!!!