[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego
[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego
witam. czy jest jakas mozliwosc pozbycia sie mechanicznego wtrysku?? oraz jaki inny silnik mozna zamontowac ktory jest bez KE... ja myslalem moze nad 2.0 na gazniku aby na gazie chodzil....
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 17:44 przez lobuz89, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Mam zamiar wywalić wtrysk ,zbiornik i cały ukł.paliwowy.
Zbudować od podstaw dolot,blos może inna przepustnica.
Zobaczymy co z tego będzie.
+Kocyk grzewczy na reduktor,co by zimą pod chatą nie został
2.0 na gazniku...słabszy motor chcesz montować?
7A jest bez mech.wtrysku.2.3 20V 167kucy
Poczytaj trochę forum dowiesz się sporo o cechach poszczególnych silników.
Zbudować od podstaw dolot,blos może inna przepustnica.
Zobaczymy co z tego będzie.
+Kocyk grzewczy na reduktor,co by zimą pod chatą nie został
2.0 na gazniku...słabszy motor chcesz montować?
7A jest bez mech.wtrysku.2.3 20V 167kucy
Poczytaj trochę forum dowiesz się sporo o cechach poszczególnych silników.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
luk_OP_Q89, masz obowiazkowo zrobić fotko story tego co masz w planie zdzialać,mialem tez taki plan żeby wywalić wtrysk i dac sam blos plus do tego stożek ale benzyny jak zbraknie to przyniosę w karnistrze a gazu co w wiadro nabiorę na stacji :mrgreen: ,nie zawsze mi się udaje dopilnować żeby nie wyjeżdzać gazu a zwłaszcza że u mnie spalanie każdego dnia inne
Rzuc okiem tutaj;) https://audi80.pl/ace-mechaniczny-na ... t=digifant
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Starczy kocyk,grzałka to jak do Norwegii polece po zamarzniętych jeziorach polatac bokami.Labiel pisze:luk_OP_Q89 może jeszcze jakaś dodatkowa grzałka płynu chodzącego?
Gazu raczej nie braknie bedzie miejsce po zbiorniku na butle.
Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?Nie chodzi o to czy uda się go wcisnąć,ale o to że wtrysk jest dostosowany do charakterystyki,pojemności,kształtu i pojemności komory spalania,dolotu...i będe miał NG z parametrami poniżej serii.Karto pisze:Rzuc okiem tutaj;) https://audi80.pl/ace-...hlight=digifant
Benzyny chcę się pozbyć ze względu na talerzyk spiętrzający(budowę dolotu) i ograniczenia z tego wynikające typu dystrybucja większych dawek powietrza.
Dolotów będzie trzeba zbudowć kilka do kilanaście zanim złapie się optimum na max.dawce z blosa jaką przyjmą komory spalania.
Wiem że łatwiej wbić tam 7A,ale wszyscy kręcą nosem na NG i właśnie dlatego.
Punktem zwrotnym byby ostry wałek ale...ale wszystko czeka na korzystną sytuacje budżetową
[ Dodano: 2009-10-30, 10:45 ]
Nie wiem,dla mnie odpada zepsuty jakiś...ma jeden gar za mało :mrgreen:lobuz89 pisze: jak jest z 16V 2.0,??? slabszy bo lepiej gaz znosi:):)
Musialbys dorwac sterownik silnika na 5 garkow, jedynie tak by Ci to hulalo. No chyba ze wpakowac gaznik, tak zwykly tradycyjny, Np z Tipo 1.6 i wstawic odpowiednio wieksze dysze, wiem za zabawa byla by z tym zeby to zestroic dobrze ale te gazniki juz sa troche "zaawansowane". Albo zaszalec i na kazdy gar dac gaznik z motocykla Zestroic to odpowiednio i bedzie latalo jak szalone, dolot Ci odpada bo bedzie to kwiestia gaznikow i pojedynczych rurek do cylindrow. No ale wtedy gazu juz nie zalozysz a juz na pewno nie na blosie. Bo rozumiem ze benzyna byla by uzywana awaryjnie?
Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.luk_OP_Q89 pisze: Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2009, 18:12 przez goskes, łącznie zmieniany 3 razy.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
W Borach m.in montowali silniki VR5. A swoja droga siwusek216, dobrze prawi z tego silnika by podszedl mysle bez wiekszych problemow. W kazdym razie montowanie czego kolwiek co mialo 4 garki do silnika o 5 cylindrach mija sie z celem.
tak jak tutaj, oba silniki ktore wymieniles maja 4 cylindry wiec jak chcesz zasilac tym silnik 5 cylindrowy?goskes pisze:Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
A jaki on ma silnik ?? ACE a przecież on ma 4 gary.flgmnft pisze:tak jak tutaj, oba silniki ktore wymieniles maja 4 cylindry wiec jak chcesz zasilac tym silnik 5 cylindrowy?goskes pisze:Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
luk_OP_Q89 też tak myślałem żeby zrobić ale tylko myślałem...bo zdolnośći do krecenia to nie mam tak samo jak i czasu,jak rozmawialem z jednym użytowników to mówił że trzeba by było wywalić wtrysk i dać sam blos do zasilania LPG i próbować upchać mechaniczne turbawke od corrado,po wywaleniu wtrysku od bp zrobiło by się dużo luźniej pod maską,chyba oczymś takim mówił,Łukasz jak zrobisz swoje NG i będzie to hulać okey to też się pisze na mody