Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
lobuz89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 sty 2009, 11:08

[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego

Post autor: lobuz89 » 29 paź 2009, 15:00

witam. czy jest jakas mozliwosc pozbycia sie mechanicznego wtrysku?? oraz jaki inny silnik mozna zamontowac ktory jest bez KE... ja myslalem moze nad 2.0 na gazniku aby na gazie chodzil....
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 17:44 przez lobuz89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 29 paź 2009, 15:23

Mam zamiar wywalić wtrysk ,zbiornik i cały ukł.paliwowy.
Zbudować od podstaw dolot,blos może inna przepustnica.
Zobaczymy co z tego będzie.
+Kocyk grzewczy na reduktor,co by zimą pod chatą nie został ;-)

2.0 na gazniku...słabszy motor chcesz montować?

7A jest bez mech.wtrysku.2.3 20V 167kucy

Poczytaj trochę forum dowiesz się sporo o cechach poszczególnych silników.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 paź 2009, 15:36

luk_OP_Q89 może jeszcze jakaś dodatkowa grzałka płynu chodzącego?

lobuz89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 sty 2009, 11:08

Post autor: lobuz89 » 29 paź 2009, 15:42

a jak jest z 16V 2.0,??? slabszy bo lepiej gaz znosi:):)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 29 paź 2009, 15:43

luk_OP_Q89, masz obowiazkowo zrobić fotko story tego co masz w planie zdzialać,mialem tez taki plan żeby wywalić wtrysk i dac sam blos plus do tego stożek ale benzyny jak zbraknie to przyniosę w karnistrze a gazu co w wiadro nabiorę na stacji :mrgreen: ,nie zawsze mi się udaje dopilnować żeby nie wyjeżdzać gazu a zwłaszcza że u mnie spalanie każdego dnia inne

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 29 paź 2009, 21:17


Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 30 paź 2009, 10:08

Labiel pisze:luk_OP_Q89 może jeszcze jakaś dodatkowa grzałka płynu chodzącego?
Starczy kocyk,grzałka to jak do Norwegii polece po zamarzniętych jeziorach polatac bokami.

Gazu raczej nie braknie bedzie miejsce po zbiorniku na butle.
Karto pisze:Rzuc okiem tutaj;) https://audi80.pl/ace-...hlight=digifant
Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?Nie chodzi o to czy uda się go wcisnąć,ale o to że wtrysk jest dostosowany do charakterystyki,pojemności,kształtu i pojemności komory spalania,dolotu...i będe miał NG z parametrami poniżej serii.

Benzyny chcę się pozbyć ze względu na talerzyk spiętrzający(budowę dolotu) i ograniczenia z tego wynikające typu dystrybucja większych dawek powietrza.
Dolotów będzie trzeba zbudowć kilka do kilanaście zanim złapie się optimum na max.dawce z blosa jaką przyjmą komory spalania.
Wiem że łatwiej wbić tam 7A,ale wszyscy kręcą nosem na NG i właśnie dlatego.
Punktem zwrotnym byby ostry wałek ale...ale wszystko czeka na korzystną sytuacje budżetową ;-)

[ Dodano: 2009-10-30, 10:45 ]
lobuz89 pisze: jak jest z 16V 2.0,??? slabszy bo lepiej gaz znosi:):)
Nie wiem,dla mnie odpada zepsuty jakiś...ma jeden gar za mało :mrgreen:

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 30 paź 2009, 14:23

Musialbys dorwac sterownik silnika na 5 garkow, jedynie tak by Ci to hulalo. No chyba ze wpakowac gaznik, tak zwykly tradycyjny, Np z Tipo 1.6 i wstawic odpowiednio wieksze dysze, wiem za zabawa byla by z tym zeby to zestroic dobrze ale te gazniki juz sa troche "zaawansowane". Albo zaszalec i na kazdy gar dac gaznik z motocykla :D Zestroic to odpowiednio i bedzie latalo jak szalone, dolot Ci odpada bo bedzie to kwiestia gaznikow i pojedynczych rurek do cylindrow. No ale wtedy gazu juz nie zalozysz a juz na pewno nie na blosie. Bo rozumiem ze benzyna byla by uzywana awaryjnie?

goskes

Post autor: goskes » 31 paź 2009, 16:23

luk_OP_Q89 pisze: Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?
Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2009, 18:12 przez goskes, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 31 paź 2009, 18:09

luk_OP_Q89 pisze:Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?
A myślałeś nad digi VW 2.2 V5? To 150 koników.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 31 paź 2009, 21:07

W Borach m.in montowali silniki VR5. A swoja droga siwusek216, dobrze prawi z tego silnika by podszedl mysle bez wiekszych problemow. W kazdym razie montowanie czego kolwiek co mialo 4 garki do silnika o 5 cylindrach mija sie z celem.
goskes pisze:Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
tak jak tutaj, oba silniki ktore wymieniles maja 4 cylindry wiec jak chcesz zasilac tym silnik 5 cylindrowy?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 31 paź 2009, 21:30

flgmnft pisze:
goskes pisze:Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
tak jak tutaj, oba silniki ktore wymieniles maja 4 cylindry wiec jak chcesz zasilac tym silnik 5 cylindrowy?
A jaki on ma silnik ?? ACE a przecież on ma 4 gary.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 31 paź 2009, 21:40

Mowa o NG chyba caly czas, czyli 2.3 5 cylindrow 10V. Owszem goskes, ma ACE ale w temacie jest mowa o NG.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 02 lis 2009, 12:24

siwusek216 pisze:A myślałeś nad digi VW 2.2 V5? To 150 koników.
Myślałem o całkowitym pozbyciu się pb ;-)
Moim zamysłem jest "zrobić" NG grubiej niż seria tylko na LPG.Gdybym chciał rozwiązać problem z mechanicznym ukł.w zasilaniu w pb prawdopodobnie wytargał bym go na rzecz 7A.

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 03 lis 2009, 16:26

luk_OP_Q89 też tak myślałem żeby zrobić ale tylko myślałem...bo zdolnośći do krecenia to nie mam tak samo jak i czasu,jak rozmawialem z jednym użytowników to mówił że trzeba by było wywalić wtrysk i dać sam blos do zasilania LPG i próbować upchać mechaniczne turbawke od corrado,po wywaleniu wtrysku od bp zrobiło by się dużo luźniej pod maską,chyba oczymś takim mówił,Łukasz jak zrobisz swoje NG i będzie to hulać okey to też się pisze na mody :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl