MOJE AUDI TO 80 1,8 gaźnik + gaz 90 km 1989 rocznik
POMOCY POMOCY POMOCY jestem z opolskiego jak ktoś z tych stron to nawet napawie auto albo kupie silnik ... ale teraz zapraszam do do przeczytania mojej histori z autem
Witam wszystkich czy wiecie może co się dzieje z moją b3 . Wczoraj zobaczyłem coś przerażającego na bagnecie normalnie w połowie jest rdza i białą maż .Odkręciłem korek z wlewu oleju i tam normalnie wyskoczyła mi białą maż i to dużo . Płynu już mi nie ubywa bo wymieniłem króciec . Uszczelka pod głowicą byłą wymieniana jakieś2 miesiące temu . przy odpaleni obroty mam bardzo małe (na pb czy na gazie tak samo )
Mam jeszcze jeden problem przy ostrym zakręcie lub po dziurze jadąć po mału zaświeca mi się kontrolka z wykrzyknikiem ta na samej górze . Czy to coś poważnego
silnik ma przejechane 303,000 tyś i jest
I co teraz czy kupić na allegro nowy silnik i jak już to jaki i czy można obrazu wsadzić z wspomaganiem . Proszę o pomoc bo za bardzo nie mam kasy na nowe auto <buu>
[ 80 B3 1,8 + lpg] Biała maż na korku i na bagnecie + rdza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Do jakiej temperatury nagrzewa się, jaką max. wartość pokazuje wskaźnik temp cieczy chłodzącej na desce przy przejechaniu 10-20km bez zatrzymywanie się. Wymieniałeś termostat?
Jeśli masz niesprawny termostat lub/i jeździsz często na krótkich dystansach taka maź w silniku to normalka.
[ Dodano: 2009-10-30, 10:23 ]
Jeśli masz niesprawny termostat lub/i jeździsz często na krótkich dystansach taka maź w silniku to normalka.
To normalna rzecz prawdopodobnie odpłyną płyn hamulcowy w zbiorniczku zadziałał czujnik.banek84 pisze:Mam jeszcze jeden problem przy ostrym zakręcie lub po dziurze jadąć po mału zaświeca mi się kontrolka z wykrzyknikiem ta na samej górze . Czy to coś poważnego
[ Dodano: 2009-10-30, 10:23 ]
Większość silników dostępnych na szrotach na pewno jest w nie lepszym stanie niż twój obecny. Co do wspomagania to możesz je spokojnie założyć nawet do obecnego potrzebujesz pompy wspomagania ze stelażem i dodatkowego koła pasowego. Problemem może być z odsyfieniem i odrdzewieniem gwintów w bloku silnika. Poszukaj na forum było kilka razy opisane co potrzeba do instalacji wspomagania.banek84 pisze:I co teraz czy kupić na allegro nowy silnik i jak już to jaki i czy można obrazu wsadzić z wspomaganiem .
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wsadź nowy termostat dobrze odpowietrz, sprawdź szczelność układu chłodzenia: węże, korek zbiorniczka wyrównawczego aby układ trzymał ciśnienie i nie wierz wskaźnikowi na desce rozdzielczej bo on często oszukuje.banek84 pisze:Kurde co robić
Może z wałka pompy wodnej spadł "wirnik" - ale to rzadko się zdarza w tych silnikach.
A do tych 110°C grzał się cały czas czy bezpośrednio po wymianie płynu? Bo jeśli po wymianie płynu i będzie źle odpowietrzony układ to temperatura będzie skakać.