[B4 2,3 NG] Który czujnik odpowiada za ssanie?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Jeśli piszesz o silniku NG to jest dokładnie na odwrót o czym pisał już Kornel na 1-szej stronie tego tematu.Nypel1 pisze:czujnik temp.u góry z przodu silnika daje sygnał do wskażnika temp.w liczniku,za przesył do komputera odpowiada czujnik temp.znajdujący się pod tym górnym większym na 3 lub 4 piny
Wiem na pewno bo kiedyś sam się z Kornelem o to spierałem (myląc się jak ty teraz)
po czym sprawdziłem własnoręcznie i miał chłop racje
Jeśli piszesz o innym motorku to zawrzyj proszę w swojej wypowiedzi dokładną info. jakiego motorku dotyczy.Co by bałaganu nie robić.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
tak tylko dodam iz nie wiem czemu ciagle mieszacie czojniki - gora dol dol gura...
kurcze prawie kazdy grzebal lug grzebie przy swoich NG i mimo wszystko prawie w kazdym poscie odnosnie czojnika ktos wprowadza nieusiadomionych w blad i miesza czojniki....
odnosnie dolnego jesli po urochumieniu auta mruga kontrolka wody to pomagalo w mojej coupe stuknac czymcmetalowym w czojnik i gasla poprostu zacinal sie mimo poprawnych wskazan na zegar temp.
gurny dwupinowy pobiera mase przez obudowe i miezenie opornosci powinno sie robic pin obudowa miedziana czojnika .. to tak tylko jesli ktos by miezyl omy miedzy pinami bo wtedy sa podwojone.. zamiast 2.30 kohm bedie dobrxe ponad 4.8-52....
kurcze prawie kazdy grzebal lug grzebie przy swoich NG i mimo wszystko prawie w kazdym poscie odnosnie czojnika ktos wprowadza nieusiadomionych w blad i miesza czojniki....
odnosnie dolnego jesli po urochumieniu auta mruga kontrolka wody to pomagalo w mojej coupe stuknac czymcmetalowym w czojnik i gasla poprostu zacinal sie mimo poprawnych wskazan na zegar temp.
gurny dwupinowy pobiera mase przez obudowe i miezenie opornosci powinno sie robic pin obudowa miedziana czojnika .. to tak tylko jesli ktos by miezyl omy miedzy pinami bo wtedy sa podwojone.. zamiast 2.30 kohm bedie dobrxe ponad 4.8-52....
Witam. Przy silniku 2.3 NG jest to na 100% górny dwu pinowy czujnik, ale trzeba jeszcze sprawdzić sam wtrysk rozruchowy czy dostaje napięcie i jest sprawni mechanicznie. Biorąc pod uwagę wiele czynników mających na to wpływ (czujnik, sterownik, temperaturę i czas otwarcia) jest to prawie nie do zdiagnozowania w warunkach domowych. Ja do swojej 2.0_3A jak i syna 2.3_NG zastosowałem rozwiązanie polegające na poprowadzeniu dodatkowego kabelka bezpośrednio od wtrysku rozruchowego do środka i pod kolumną kierowniczą umieściłem mini przycisk. Po przekręceniu stacyjki sam decyduję kiedy i jak długo uruchomić wtrysk rozruchowy. Obydwa autka odpalają na zimnym silniku na Pb a nawet bez zająknięcia na samym LPG przy pomocy tego (magicznego he he) przycisku.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Tak jak piszesz tez robilem w 928 tam byl tez mechaniczny wtrysk ale na 8 garow do tego warm up regulator i czujnik czasowo termiczny te same czesci boscha co w wczesnych ng i na zime przydawal sie przycisk ale co ciekawe to ze przy gazie w podlodze wcisniecie przyciska zalewalo silnik i auto sie mulilo niby niewielka ilosc paliwa pojemnosc silnika 4 litry a zamulalo go. Po jakims czasie dorwalem warm upa z dodatkowym sterowaniem podcisnieniem i przycisk okazal sie niepotrzebny. Co do rzezb w instalacjach to jestem przeciwnikiem tego bo sprzatalem takowe w 2 autach byly male bledy a pocieta cala wiazka i pajeczyna