[1.9TDI 1Z] Problem z zaworem EGR
ja zaslepilem wezyk podcisnienia przy samym serwie bo po cholere ma isc podcisnienie do zaworka n18 jak i ona nie pracuje, a jak nie zaslepisz wezyka kotry idze do zawora egr j to bedzie zasysal syf do serwa przy wpietej wtyczce przy wypietej nic sie nie powinno dziac o ile zawor jest sprawny i nie puszcza wiec zaslep egr przy kolektorze wydechowym i przy kolektorze ssacym blacha jaka chcesz zaslep wezyk ten co idzie do do egr dla pewnosci i bedzie ok
Dzisiaj zaślepiłem egr z dwóch stron,wyczyściłem kolektor ssący,zrobiłem wolną odmę,przeczyściłem intercooler i jutro sprawdzimy jak to bedzie chodzić.Mam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie to jest n18?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/687 ... f782b.html
Pisząc o zaślepianiu wężyka macie na myśli to miejśce?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/536 ... f1a7b.html
1 i 2 to jest EGR czy tylko 1 a 2 to serwo?Laickie może dla niektórych pytania,ale bede wiedział na przyszłość :oops:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/687 ... f782b.html
Pisząc o zaślepianiu wężyka macie na myśli to miejśce?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/536 ... f1a7b.html
1 i 2 to jest EGR czy tylko 1 a 2 to serwo?Laickie może dla niektórych pytania,ale bede wiedział na przyszłość :oops:
Koledzy a możecie podpowiedzieć jedną rzecz? zauważyłem, że po krótkiej nawet jeździe po wyłączeniu silnika słychać z okolic egr'a taki dźwięk, jak by powietrze uchodziło z materaca mniej więcej :roll: i wydaje mi się, że coś z niego czasem kapnie., Mechanik powiedział, że to egr puszcza cokolwiek to znaczy. Moje pytanie czy to poważne, nie grozi np turbince? nie bardzo się znam na tym przyznaje, więc proszę się nie śmiać tylko plizz wyjaśnić laikowi. AHa i pytanie czy jak bym chciał zaślepić ten egr, a on by "puszczał" to najpierw załoźyć dobry i potem go zaślepić, czy użyć teog mojego?
Możesz wywalić go całkowicie, poszukaj tematu o zaślepieniu EGR bo było tego mnóstwo.Ivanezzz pisze:Koledzy a możecie podpowiedzieć jedną rzecz? zauważyłem, że po krótkiej nawet jeździe po wyłączeniu silnika słychać z okolic egr'a taki dźwięk, jak by powietrze uchodziło z materaca mniej więcej :roll: i wydaje mi się, że coś z niego czasem kapnie., Mechanik powiedział, że to egr puszcza cokolwiek to znaczy. Moje pytanie czy to poważne, nie grozi np turbince? nie bardzo się znam na tym przyznaje, więc proszę się nie śmiać tylko plizz wyjaśnić laikowi. AHa i pytanie czy jak bym chciał zaślepić ten egr, a on by "puszczał" to najpierw załoźyć dobry i potem go zaślepić, czy użyć teog mojego?
Z turbiną nie ma to nic wspólnego, EGR ładuje tylko spaliny do kolektora dolotowego i ma to tylko działanie ekologiczne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zaślepki :
http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... skoda-seat
http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... ia-egr-tdi
http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-egr-55
można sobie wybrać różne i złożyć jakie grubości będą potrzebne.
http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... skoda-seat
http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... ia-egr-tdi
http://www.aditech.net.pl/index.php/produkt/at-egr-55
można sobie wybrać różne i złożyć jakie grubości będą potrzebne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak się zawór nie domyka ,to ma ,i to dużo :roll: doładowanie tamtędy ucieka .Także zaślepienie to najrozsądniejsza rzecz ,jaką mozna zrobić ...niczego nie "pruć " nie usuwać ,bo szkoda na to czasu ,i po co ma zwracać uwagę :roll: założyć zaślepkę ,tylko przy wejściu do aluminiowego kolanka ,a nie od strony rurki ze spalinami "harmonijki " ...bo zaślepianie tam, zatrzyma tylko spaliny ,a cisnienie doładowania i tak ucieknie.Szkoda klawiatury na pisanie ''jak podłaczyć wezyki do EGR " ...dla silnika ,nic dobrego z jego obecności i działania nie wynika ,wręcz przeciwnie ,samo zło :roll: Zaślepić i zapomnieć o jego istnieniu 8-)audki pisze:Możesz wywalić go całkowicie, poszukaj tematu o zaślepieniu EGR bo było tego mnóstwo.
Z turbiną nie ma to nic wspólnego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jaki znowu zestaw :roll: ech ta nadgorliwość :mrgreen: ... toż jedna zaślepka ,tam gdzie pisałem ,w zupełności wystarczy 8-)Ivanezzz pisze:dzięki za linki i za dobre słowo, teraz to wygląda prosto, kupię zestaw,
[ Dodano: 2014-03-23, 12:46 ]
<uhh> Odkręć sobie sam dwie śrubki ,i załóż zaślepkę ,bo jeszcze ci coś zepsująIvanezzz pisze:to może te moje mechaniory sobie poradzą,
MUNIOR pisze:Jak się zawór nie domyka ,to ma ,i to dużo :roll: doładowanie tamtędy ucieka .Także zaślepienie to najrozsądniejsza rzecz ,jaką mozna zrobić ...niczego nie "pruć " nie usuwać ,bo szkoda na to czasu ,i po co ma zwracać uwagę :roll: założyć zaślepkę ,tylko przy wejściu do aluminiowego kolanka ,a nie od strony rurki ze spalinami "harmonijki " ...bo zaślepianie tam, zatrzyma tylko spaliny ,a cisnienie doładowania i tak ucieknie.Szkoda klawiatury na pisanie ''jak podłaczyć wezyki do EGR " ...dla silnika ,nic dobrego z jego obecności i działania nie wynika ,wręcz przeciwnie ,samo zło :roll: Zaślepić i zapomnieć o jego istnieniu 8-)audki pisze:Możesz wywalić go całkowicie, poszukaj tematu o zaślepieniu EGR bo było tego mnóstwo.
Z turbiną nie ma to nic wspólnego
czyli jak dam dwie blaszki bo będzie cuś nie tak? dla mnie to czarna magia, jak ten syf z egr'a <czapa>