witam mam pytanie,
Czy rodzaj reduktora(parownika) zależy od pojemności silnika(ilości koni?) noi sedno czy parownik brc np. z poloneza 1.5(55km) pasował by do mojego audi 1.8s. Bo chwilowo mam taki zamontowany bo mój odmówił posłuszeństwa .Obiło mi się o uszy ze każdy parownik jest do jakiejś określonej ilości koni pewnie jakaś ściema ale chciałbym się dowiedzieć czy coś w tym jest bo pali; mi strasznie duzo a wszystko juz mam porobione co moglo by powodowac t spalanie wysokie.17 litrow po miescie a teraz idzie zima wiec boje sie co bedzie...
Nie mam juz pojecia co jest nei tak mojemu tacie pali autko w normie (audi 80 b3) siostrze tez wszystko ok (tez audi 80 b3) a mi taka polka...
wymienilem :
-swiece
-kable wn
-kopulke
-palec
-regeneracja parownika
-sprawdzenie szczelnosci układu gazowego
-sprawdzenie szczelności układu przy wtrysku itd...
-filter gazu
-filter powietrza
dziękuje za każdą odpowiedź na mój temat mam już dosyć... niby wszystko porobione w autku a problem caly czas ten sam(spalanie...) pozdrawiam
[80 1.8s B3] Jaki parownik do audi 80 1.8 pomocy...!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli będziesz miał za mały parownik to może brakować paliwa w wyższym zakresie obrotów co będzie objawiać się pogarszającym się przyspieszaniem w przy obrotach na których powinien iść jak "rakieta". Mniejszy parownik (ale nie za dużo) raczej sprzyja mniejszemu spalaniu.delik pisze:Obiło mi się o uszy ze każdy parownik jest do jakiejś określonej ilości koni pewnie jakaś ściema ale chciałbym się dowiedzieć czy coś w tym jest bo pali;
Sprawdzałeś czy hamulce Ci się nie blokują. Najlepiej pojedź na stację diagnostyczną aby sprawdzili na rolkach opory toczenia.
[ Dodano: 2009-11-04, 20:14 ]
Ponoć te "małe" parowniki BRC są g. warte. Sam przy silniku PP 70KM mam parownik BRC AT90E który jest do 130KM...delik pisze:brc np. z poloneza 1.5(55km)