Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.8s B3] Jaki parownik do audi 80 1.8 pomocy...!!

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[80 1.8s B3] Jaki parownik do audi 80 1.8 pomocy...!!

Post autor: delik » 04 lis 2009, 17:47

witam mam pytanie,

Czy rodzaj reduktora(parownika) zależy od pojemności silnika(ilości koni?) noi sedno czy parownik brc np. z poloneza 1.5(55km) pasował by do mojego audi 1.8s. Bo chwilowo mam taki zamontowany bo mój odmówił posłuszeństwa .Obiło mi się o uszy ze każdy parownik jest do jakiejś określonej ilości koni pewnie jakaś ściema ale chciałbym się dowiedzieć czy coś w tym jest bo pali; mi strasznie duzo a wszystko juz mam porobione co moglo by powodowac t spalanie wysokie.17 litrow po miescie a teraz idzie zima wiec boje sie co bedzie...

Nie mam juz pojecia co jest nei tak mojemu tacie pali autko w normie (audi 80 b3) siostrze tez wszystko ok (tez audi 80 b3) a mi taka polka...

wymienilem :
-swiece
-kable wn
-kopulke
-palec
-regeneracja parownika
-sprawdzenie szczelnosci układu gazowego
-sprawdzenie szczelności układu przy wtrysku itd...
-filter gazu
-filter powietrza

dziękuje za każdą odpowiedź na mój temat mam już dosyć... niby wszystko porobione w autku a problem caly czas ten sam(spalanie...) pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lis 2009, 20:10

delik pisze:Obiło mi się o uszy ze każdy parownik jest do jakiejś określonej ilości koni pewnie jakaś ściema ale chciałbym się dowiedzieć czy coś w tym jest bo pali;
Jeśli będziesz miał za mały parownik to może brakować paliwa w wyższym zakresie obrotów co będzie objawiać się pogarszającym się przyspieszaniem w przy obrotach na których powinien iść jak "rakieta". Mniejszy parownik (ale nie za dużo) raczej sprzyja mniejszemu spalaniu.
Sprawdzałeś czy hamulce Ci się nie blokują. Najlepiej pojedź na stację diagnostyczną aby sprawdzili na rolkach opory toczenia.

[ Dodano: 2009-11-04, 20:14 ]
delik pisze:brc np. z poloneza 1.5(55km)
Ponoć te "małe" parowniki BRC są g. warte. Sam przy silniku PP 70KM mam parownik BRC AT90E który jest do 130KM...

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 05 lis 2009, 08:54

hamulce mi nie blokuja, ale musze przyznac ze juz ne wiem co jest powodem tego wysokiego spalania..

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 lis 2009, 10:04

Sprawdź jaka srednice mieszalnika masz zamontowaną. Jezeli masz za duza to auto bedzie duzo paliło. W tym silniku powinienes miec 32mm jest najbardziej optymalna.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 05 lis 2009, 17:20

sprawdziłem srednice mieszalnika i am rowne 32 mm wiec jest odpowiedni wiec co jest nei tak... juz tyle czasu nad nim siedze aon jak na zlosc nadal tak duzo pali...

[ Dodano: 2009-11-29, 13:31 ]
juz nei mam sil nadal to samo...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl