[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego
mega siur :D
a może "mega squirt" -alternatywne sterowanie silnika (AEM kosztuje jakieś 6k zł,) jest to sterownik i parę innych bajerów ( relay board, stimulator ....) -słowem DIY elektroniczny wtrysk paliwa , na elektrodzie jest topic na 10stron o tym, wiem że ten przykład z AEM trochę odstrasza ale są filmiki na necie jak zrobili kaszlaka albo poldona na "tym EFI "problem polega na tym że trzeba umieć programować mikrokontrolery i zrobić mapę wtrysków bo jeszcze nie znalazłem do audi albo dopasować z innego podobnego furacza tylko ze ty masz trochę pod górkę bo 5 garów , więc to jest już jazda ekstremalna
Z tego co tam poczytałem to większość osprzętu mamy w standardzie- bo lambde, halla, przepływomierz, czujke na wale, i aparat zapłonowy oraz trzeba mieć el. pompe paliwa ale taką to my mamy tylko co by trzeba było zmienić to chyba wtryski
szkoda bo ta technika jest trochę raczkująca na razie ale jak zwykle jest z open source trzeba trochę poczekać aż kilku mądrych gości to automatyzuje trochę i sprawi że będzie to idiotoodporne
wygląda to tak: ( fotka przypadkowa, ale na temat)
http://media.photobucket.com/image/mega ... fy/ECU.jpg
Michau nie wiem jaki masz system zasilania ale w ke-motroniku komp steruje iskrą ( podobno )
Z tego co tam poczytałem to większość osprzętu mamy w standardzie- bo lambde, halla, przepływomierz, czujke na wale, i aparat zapłonowy oraz trzeba mieć el. pompe paliwa ale taką to my mamy tylko co by trzeba było zmienić to chyba wtryski
szkoda bo ta technika jest trochę raczkująca na razie ale jak zwykle jest z open source trzeba trochę poczekać aż kilku mądrych gości to automatyzuje trochę i sprawi że będzie to idiotoodporne
wygląda to tak: ( fotka przypadkowa, ale na temat)
http://media.photobucket.com/image/mega ... fy/ECU.jpg
Michau nie wiem jaki masz system zasilania ale w ke-motroniku komp steruje iskrą ( podobno )
nie mowimy o samej przeplywce a o caly wtrysku i wszystkim co go dotyczy oprocz pompki paliwowej. teraz nie pojawia sie nawet prad na bezpieczniku od pompy.dziuba pisze:informacje z wtrysku nie mają wpływu na iskre. mozesz z resztą sprawdzic: pod wtyczke przepływomierza podepnij jakiś potemcjometr i będziesz wiedział na pewno.
a tak bardziej na temat:
Kod: Zaznacz cały
http://audi80.pl/23-ng-zamontowanie-wtrysku-digifant-vt11782.htm
b4 2,3 ng
Tak czytam wasze wypowiedzi i powiem szczerze ze nabralem otuchy, iz moge wymienic wtrysk mechaniczny na elektroniczny.
Z wtryskiem mechanicznym nie moge sobie poradzic od ponad roku i dalem sobie spokój po prostu jezdze na gazie (mechanicy wydarli odemnie juz kupe kasy-ile nie powiem bo nikt mi nie uwierzy ale nastepne audi by kupil- i nic z tego)
Czy ktos wie jak wymienic wtrysk mech na elektr. Czy ktos to juz zrobil? I jakie koszty by to byly?
Jesli to mozliwe pomózcie bo ja juz sie poddalem z tym wtryskiem.
Z wtryskiem mechanicznym nie moge sobie poradzic od ponad roku i dalem sobie spokój po prostu jezdze na gazie (mechanicy wydarli odemnie juz kupe kasy-ile nie powiem bo nikt mi nie uwierzy ale nastepne audi by kupil- i nic z tego)
Czy ktos wie jak wymienic wtrysk mech na elektr. Czy ktos to juz zrobil? I jakie koszty by to byly?
Jesli to mozliwe pomózcie bo ja juz sie poddalem z tym wtryskiem.
Michau, udało Ci się znaleźć iskrę po wywaleniu wtrysku? Ja właśnie się zastanawiam czy tego nie zrobić. Puki co to na razie odpiąłem pompę paliwa, wywaliłem gumę z przepływki, filtr powietrza i całą jego obudowę. W to miejsce trafił blos i filtr stożkowy. Chodzi to bardzo ładnie. Zrobiło się trochę ciasno i myślę żeby się pozbyć miksera i przepływki. Jak tam u Ciebie sytuacja wygląda.