Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 04 lis 2009, 09:38

Juz lepiej dorwac kompresor od mercedesa, sa bardziej niezawodne i zywotniejsze od G60.

goskes

Post autor: goskes » 04 lis 2009, 11:05

Ale dźwięk nie ten ;)

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 06 lis 2009, 15:48

luk dobrze kombinujesz, ja u siebie juz cos takiego zrobilem. wywalilem wtrysk i dolozylem turbawke. I teraz nie moge iskry znaleźć. Zaczynam podejrzewać właśnie to że wywaliłem wtrysk :roll:

dziuba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 26 maja 2009, 08:02
Lokalizacja: Iława

Post autor: dziuba » 06 lis 2009, 17:49

informacje z wtrysku nie mają wpływu na iskre. mozesz z resztą sprawdzic: pod wtyczke przepływomierza podepnij jakiś potemcjometr i będziesz wiedział na pewno.

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

mega siur :D

Post autor: Kwietniu » 06 lis 2009, 19:18

a może "mega squirt" -alternatywne sterowanie silnika (AEM kosztuje jakieś 6k zł,) jest to sterownik i parę innych bajerów ( relay board, stimulator ....) -słowem DIY elektroniczny wtrysk paliwa , na elektrodzie jest topic na 10stron o tym, wiem że ten przykład z AEM trochę odstrasza ale są filmiki na necie jak zrobili kaszlaka albo poldona na "tym EFI "problem polega na tym że trzeba umieć programować mikrokontrolery i zrobić mapę wtrysków bo jeszcze nie znalazłem do audi albo dopasować z innego podobnego furacza tylko ze ty masz trochę pod górkę bo 5 garów , więc to jest już jazda ekstremalna
Z tego co tam poczytałem to większość osprzętu mamy w standardzie- bo lambde, halla, przepływomierz, czujke na wale, i aparat zapłonowy oraz trzeba mieć el. pompe paliwa ale taką to my mamy tylko co by trzeba było zmienić to chyba wtryski
szkoda bo ta technika jest trochę raczkująca na razie ale jak zwykle jest z open source trzeba trochę poczekać aż kilku mądrych gości to automatyzuje trochę i sprawi że będzie to idiotoodporne
wygląda to tak: ( fotka przypadkowa, ale na temat)
http://media.photobucket.com/image/mega ... fy/ECU.jpg

Michau nie wiem jaki masz system zasilania ale w ke-motroniku komp steruje iskrą ( podobno )

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 08 lis 2009, 22:47

dziuba pisze:informacje z wtrysku nie mają wpływu na iskre. mozesz z resztą sprawdzic: pod wtyczke przepływomierza podepnij jakiś potemcjometr i będziesz wiedział na pewno.
nie mowimy o samej przeplywce a o caly wtrysku i wszystkim co go dotyczy oprocz pompki paliwowej. teraz nie pojawia sie nawet prad na bezpieczniku od pompy.

a tak bardziej na temat:

Kod: Zaznacz cały

http://audi80.pl/23-ng-zamontowanie-wtrysku-digifant-vt11782.htm

arden

b4 2,3 ng

Post autor: arden » 19 lis 2009, 20:03

Tak czytam wasze wypowiedzi i powiem szczerze ze nabralem otuchy, iz moge wymienic wtrysk mechaniczny na elektroniczny.
Z wtryskiem mechanicznym nie moge sobie poradzic od ponad roku i dalem sobie spokój po prostu jezdze na gazie (mechanicy wydarli odemnie juz kupe kasy-ile nie powiem bo nikt mi nie uwierzy ale nastepne audi by kupil- i nic z tego)

Czy ktos wie jak wymienic wtrysk mech na elektr. Czy ktos to juz zrobil? I jakie koszty by to byly?

Jesli to mozliwe pomózcie bo ja juz sie poddalem z tym wtryskiem.

so65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 lis 2009, 23:26
Lokalizacja: garwolin

Post autor: so65 » 19 lis 2009, 23:08

o własnie. i ja z chęcią bym sie dowiedział jak to zrobić i ile to kosztuje!!


Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 25 lis 2009, 10:51

ja to właśnie będe robił, tyle że przerzucam od razu całą głowice 7a i dorzucam turbinke więc mam troche łatwiej :-)
ja przerzucam gotowce ty będziesz sie musiał nakombinować, ale co sie nie da jak sie da ;p

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 29 lis 2009, 10:16

Amoze zamień NG na jakis silnik 1.6 z gaznikiem. Albo druga rada wyrzuć gaz.

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 02 gru 2009, 20:06

a ja zostawiam gaz. dziwny jestem :lol:

bartoszk9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bartoszk9 » 15 sty 2010, 15:44

Michau, udało Ci się znaleźć iskrę po wywaleniu wtrysku? Ja właśnie się zastanawiam czy tego nie zrobić. Puki co to na razie odpiąłem pompę paliwa, wywaliłem gumę z przepływki, filtr powietrza i całą jego obudowę. W to miejsce trafił blos i filtr stożkowy. Chodzi to bardzo ładnie. Zrobiło się trochę ciasno i myślę żeby się pozbyć miksera i przepływki. Jak tam u Ciebie sytuacja wygląda.

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 15 sty 2010, 21:56

zalecam przestudiowanie książki korpa albo jeśli ktos ma " instalcje wtryskowe bosch'a"
ps. to nie ke-motronic że jedno urzadzenie steruje wszystkim

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 27 sty 2010, 18:54

Znalazłem iskre, okazało się, że drugi komputerek był zepsuty. Teraz już wyleciały obydwa razem z całą wiązką itp.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl