Witam wszystkich miłośników marki mam problem bo zauważyłem ze moje ''LEJDI'' zaczyna dosyć obficie dymić przy wyższych obrotach na CZARNO .Słyszałem różne opinie od mechaników ze turbo jest do bani,ze wtryski .inny ze pompa ,jeden nawet dawał se rękę urwać ze głowica jest do remontu .
A wiec głowice mam po remoncie (uszczelniacze itp) turbo wymienione -więc to można wykluczyć (chyba)
LEJDI reaguje na każde dotkniecie gazu i zbiera sie bez problemu ,na 16'' kołach i oponach 205 i 215 w cyklu miejskim robie ok 490km na 30l wiec wtryski raczej nie leją bo spalaniejest według mnie zadowalające.
moze to egr lub odma?
panowie macie jakies pomysły ,z góry dziekuje za rady i pozdro dla wszystkich
[B4 1,9 TDI Z1] dymi na czarno
[B4 1,9 TDI Z1] dymi na czarno
Ostatnio zmieniony 09 lis 2009, 10:52 przez ropa, łącznie zmieniany 1 raz.
nie jestem mechanikiem,ale w/g mnie ani odma ani egr nie mają nic wspólnego z dymieniem na czarno......czytałem kiedyś na forum o takim przypadku....wtedy to była nieszczelność w dolocie,sprawdź może masz jakąś dziurę....
[ Dodano: 2009-11-09, 10:05 ]
uszkodzony zawór EGR skutkuje jedynie spadkiem mocy,a u Ciebie ja pisałeś z mocą jest Ok!.. z reszta gdyby okazało się że zawór jest uszkodzony to możesz go zaślepić ,silnikowi wyjdzie to na zdrowie...odmę też można uwolnić (ja tak zrobiłem)przy okazji sprawdź kolektor ssący, może tam być niezły syf co poniekąd może być przyczyną nadmiernego kopcenia......
[ Dodano: 2009-11-09, 10:05 ]
uszkodzony zawór EGR skutkuje jedynie spadkiem mocy,a u Ciebie ja pisałeś z mocą jest Ok!.. z reszta gdyby okazało się że zawór jest uszkodzony to możesz go zaślepić ,silnikowi wyjdzie to na zdrowie...odmę też można uwolnić (ja tak zrobiłem)przy okazji sprawdź kolektor ssący, może tam być niezły syf co poniekąd może być przyczyną nadmiernego kopcenia......
- trepek
- Forum Audi 80
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg