[B4 1,9 TDI 1Z] czujnik obrotów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 11:22
[B4 1,9 TDI 1Z] czujnik obrotów
Witam, mam pytanie odnośnie czujnika prętkości obrotowej wału korbowego. Czy uszkodzona izolacja przewodu od czujnika może miec wpływ na ciężki rozruch zimnego silnika? Przez cały rok jak swiece się nie włąnczają niema problemu z rozruchem czy ciepły czy zimny pali po jednym obrocie wału. Jak tylko temperatrua spadnie i włączą sie świece muszę kręcić z 6, 8 sekund. Dzięki z góry za pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
- Lokalizacja: Świdnik
Kolego sprawdź najpierw świece żarowe, ja zmieniam co roku:) Zdejmij kapturki ze świec i kabelkiem podłącz pod + w akumulatorze, jeśli będzie iskrzyć to świeca grzeje.
jest to takie sprawdzanie na czuja ale zacznij od tego. Co do palenia to jeszcze kąt wtrysku do sprawdzenia. Bo ten czujnik chyba nijak ma się do palenia zimnego silnika
jest to takie sprawdzanie na czuja ale zacznij od tego. Co do palenia to jeszcze kąt wtrysku do sprawdzenia. Bo ten czujnik chyba nijak ma się do palenia zimnego silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 11:22
świece są sprawdzone kąt wtrysku tak samo. układ paliwowy szczelny. Pytam o ten czujnik ponieważ kiedyś poruszałem kablami od czujników i od pompy przy silniku i auto paliło na dotyk. Więc przeglądając kable, zauważyłem że kabel idący od czujnika wału jest zaizolowany izolacją. Jak rozkręciłem tą izolację okazało sie że przewód jest ekranowany folią aluminiową i plecionką stalową. Dlatego moje pytanie odnośnie czujnika