Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] czujnik obrotów

ODPOWIEDZ
M_I_C_H_A_L
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 kwie 2007, 11:22

[B4 1,9 TDI 1Z] czujnik obrotów

Post autor: M_I_C_H_A_L » 09 lis 2009, 14:28

Witam, mam pytanie odnośnie czujnika prętkości obrotowej wału korbowego. Czy uszkodzona izolacja przewodu od czujnika może miec wpływ na ciężki rozruch zimnego silnika? Przez cały rok jak swiece się nie włąnczają niema problemu z rozruchem czy ciepły czy zimny pali po jednym obrocie wału. Jak tylko temperatrua spadnie i włączą sie świece muszę kręcić z 6, 8 sekund. Dzięki z góry za pomoc.

Lukasz1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Lukasz1988 » 09 lis 2009, 16:03

Kolego sprawdź najpierw świece żarowe, ja zmieniam co roku:) Zdejmij kapturki ze świec i kabelkiem podłącz pod + w akumulatorze, jeśli będzie iskrzyć to świeca grzeje.
jest to takie sprawdzanie na czuja ale zacznij od tego. Co do palenia to jeszcze kąt wtrysku do sprawdzenia. Bo ten czujnik chyba nijak ma się do palenia zimnego silnika

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 09 lis 2009, 16:12

raczej czujnik polozenia wału, ale on chyba nic nie ma do gadania...
sprawdz jak kolega Lukasz1988 mowil czyli swiece, jak swiece beda git to sprawdz węzyki ktore ida do filtra paliwowego i od filtra do pompy. Przy okazji sprawdz czy jest dokrecony podgrzewacz od filtra paliwowego...

M_I_C_H_A_L
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 kwie 2007, 11:22

Post autor: M_I_C_H_A_L » 10 lis 2009, 07:53

świece są sprawdzone kąt wtrysku tak samo. układ paliwowy szczelny. Pytam o ten czujnik ponieważ kiedyś poruszałem kablami od czujników i od pompy przy silniku i auto paliło na dotyk. Więc przeglądając kable, zauważyłem że kabel idący od czujnika wału jest zaizolowany izolacją. Jak rozkręciłem tą izolację okazało sie że przewód jest ekranowany folią aluminiową i plecionką stalową. Dlatego moje pytanie odnośnie czujnika

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lis 2009, 08:56

Ten czujnik moze to powodowac, przewód jest ekranowy zeby nie było zakłuceń sygnału poniewaz podaje on małe napiecia i łatwo zakłócic jest ten sygnał. spróbuj dobrze go naprawic. Sprawdx tez dawke rozruchowa czy nie jest za mała.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl