Witam
kupilem licznik od audi 80 TDI z modułem AC (miałem minicheck) nie moge za nic nigdzie znaleść rozpiski pinów z kostki 10pinowej do 26pinowej(kostke 26 pin dostalem razem z licznikiem całośc z kompletem kostek kupiłem za 300 pln z przesyłka) podlaczylem 2 kostki i od obrotomierza i licznika km i to mi dziala,
natomiast AC wyswietla po kolei komunikaty o przepalonej zarówce nastepnie BRAKE LICHT a później o kontrolke olejowa i rezerwę(czy jakoś sie ustawia rezerwe?) - chytrze sie domysliłem ze to przez niepodłaczona kostke
Poza tym nie dziala mi kontrolka od airbaga (w poprzednim liczniku mialem kontrolke ale byla ona na podłoczona jakimis przewodami tzn 2 kabelki do żarówki szły ) W ogóle mialem jakies cos dziwnego bo miałem wstawiony jakis wyświetlacz z płytka i 8 kabli z tego szło ale uciete były - pojęcia nie mam od czego - moze jakas samoroba AC czy cos takiego. nie wiem o co w tym chodzi ale wystawię dzisiaj fotkę tego to może być ciekawe
byłbym wdzięczny jak by ktoś mi pomógł:
- podsyłajac schemacik jak przerobic kostki i z czego to zrobić?
Pozdrawiam
[80 B4 1.9 TDI 1Z] podłączyłem AC ale nie działa prawidłowo
Czyli tylko tak naprawde trzeba podłączyć/przepiąc do ori kostki którą posiadam wg tego co wyżej napisane, 2 zmasować i bedzie dobrze?Wysłany: 2008-02-08, 10:23 [B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
Wtyczek od AC miałem ori z sporym kawałkiem wiazki wiec nie musiałem nawet szukać opsiu podłaczenia gdyż wystarczyło połaczyc kolorami. Ale dodaje opis co gdize i jak.
Jesli nie mamy ori wtyczki to mozemy urzyc taśmy od komputera badz wtyczek z zegarów BMW albo Audi. Pasują idealnie.
Wg schematu AC Piny17, 19, 23 do pinów MC 3, 4, 7 (rozbieramy kostke i mamy opisane który pin jest który)
Nastepnie Piny 25, 18 masujemy w wygodnym miescju z dobra masa.
Ja zmasowałem je do śroubki którą przykrecamy licznik.
A czym wyregulować rezerwę? bo świeci mi sie od 3/4 zbiornika...
Aha i dlaczego mi AirBag nie świeci - kontrolka - przez brak przerobionej kostki?
Aha i mam manetkę chyba do BC od audi 90 czy przyda się to do czegoś?
Tak.Czyli tylko tak naprawde trzeba podłączyć/przepiąc do ori kostki którą posiadam wg tego co wyżej napisane, 2 zmasować i bedzie dobrze?
Może pomoże ponowna kalibracja wskaźnika poziomu paliwa, znowu kłania się dział Warsztat czyli zrób to sam, oj nie szukamy tylko czekamy na gotowe LINKA czym wyregulować rezerwę? bo świeci mi sie od 3/4 zbiornika...
Kontrolka od Airbag... napisałeś w poście pierwszym, że masz żarówkę z kabelkami (ona odpowiada za tą kontrolkę) i kupiłeś całe zegary z autochek`iem. Pewnie nie wsadziłeś jej w odpowiednie dla niej miejsce tzn. gdzie po zapaleniu oświetla nam napis AIR BAG, więc świeci ona sobie za zegarami, a nie w zegarach. Wykręć żarówkę obecną w zakupionym liczniku i wkręć tą z kabelkamiAha i dlaczego mi AirBag nie świeci - kontrolka - przez brak przerobionej kostki?
Kod: Zaznacz cały
Aha i mam manetkę chyba do BC od audi 90 czy przyda się to do czegoś?
No właśnie jutro sie zajme rezaniem do końca
Jesli chodzi o rezerwe to ustawilem taksamo jak w poprzednim liczniku.
Czy ktos wie jak dobrać sie i cofnąc kilometry w liczniku? bo mam za duzo przebiegu.
I jeszcze 1 pytanie skoro w kostce 10cio pinowej jest 10 kabli a w 26 pinowej mam 12 i 2 mam zmasować więc pozostaje tylko 10 to powinno być 10 kabli do zmiany pinów?
[ Dodano: 2009-11-15, 16:07 ]
Podłączone i wszystko działa jak należy
Ringów nie zakładałem bo widziałem w 1 audi chyba źle założone to z boku wyglądały tragicznie.
Dołączam fotke
Jesli chodzi o rezerwe to ustawilem taksamo jak w poprzednim liczniku.
Czy ktos wie jak dobrać sie i cofnąc kilometry w liczniku? bo mam za duzo przebiegu.
I jeszcze 1 pytanie skoro w kostce 10cio pinowej jest 10 kabli a w 26 pinowej mam 12 i 2 mam zmasować więc pozostaje tylko 10 to powinno być 10 kabli do zmiany pinów?
[ Dodano: 2009-11-15, 16:07 ]
Podłączone i wszystko działa jak należy
Ringów nie zakładałem bo widziałem w 1 audi chyba źle założone to z boku wyglądały tragicznie.
Dołączam fotke