Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80/90/Coupe B3] 2.3 NG Spalone pod maską .

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Emill85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Pomorskie

[80/90/Coupe B3] 2.3 NG Spalone pod maską .

Post autor: Emill85 » 03 lis 2009, 17:54

Witam wszystkich forumowiczów mam mały problem zakupiłem audi 80 Coupe 2.3 b/g 89 r. jest spalone w okolicy wtrysków . Czy mogli byscie ocenic jako znawcy tematu czy naprawa ma sens czy lepiej zakupic nowy silnik . jezeli naprawa to w jakim przedziale cenowym sie zmieszcze i czu wogole warto naprawiac z gory dziekuje za pomoc .

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 03 lis 2009, 18:51

Takie pytanko bo widziałem to auto na Alledrogo ile za nie dałeś??? I jak tam wnętrze wygląda??? Bo gdy pytasz czy się opłaca robić to przydało by się gdybyśmy coś więcej o nim wiedzieli.

Emill85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Emill85 » 03 lis 2009, 19:51

Witaj dałem 1000 zł bez AF wnetrze zasyfiałe ( gosc od ktorego kupiłem ma firme budowlaną) ale pare godzin i bedzie pachniało jezeli oczywiscie uda mi sie go naprawic dosc tanim kosztem i o ile znajde czesci i to ogarne... :-|

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 lis 2009, 20:57

Hehe, też wiedziałem to auto na allegro. Sam zastanawiałem się nad kupnem. Znawcą nie jestem ale mechaniczny wtrysk to nie jest wdzięczny silnik do naprawy. Wszystko oczywiście zależy jak mocno dostał w tym pożarze. Ciężko tu cokolwiek ze zdjęć ocenić.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 03 lis 2009, 21:02

Fotki nie wiele obrazują, ale widać ze chyba błotnik i nadkole tez dostało ciepłem. Jak mocna sie furało to i amorek moze byc do wymiany, sprężyna amorka, i czy całe nadkole co amorek górą jest do niej kecony czy nie zostało przegrzane, bo jeśli tak to blacha zgnije i amotryztor do słrodka wejdzie. Co do silnika to cała instalacja i czujniki pewnie do wymiany,a może nawet cały silnik.

Emill85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Emill85 » 03 lis 2009, 21:28

Czyli niewiele uda mi sie samemu zdziałac . Mozna dostac gdzies czesci do naprawy ? np z Allegro ? czy lepiej myslec nad innym silnikiem ? :-/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 lis 2009, 22:00

Emill85, jeszcze takie pytanko do Ciebie. Zamierzasz jeździć tym na benzynie czy świta ci w głowie założenie gazu? Pytam ponieważ mechaniczny wtrysk i gaz to same problemy. Nie znam się za bardzo, ale z tego co piszą inni koledzy to ciężko zrobić tak aby na gazie i na benzynie śmigało to cacy.

Jeśli myślisz o jeździe na benzynie to NG jest chyba dość fajnym silnikiem i warto byłoby go zrobić. A czy remontować ten czy kupować nowy to trzeba by było ocenić już osobiście. Tak czy siak bez rozbierania silnika chyba się nie obejdzie.

Jeśli natomiast myślisz o jeździe na gazie to nie wiem czy w tym momencie nie byłoby rozsądnym przemyśleć wstawienie tam innego silnika w którym nie będzie tyle problemów z samą instalacją.

Poprawcie mnie jeśli bujam w obłokach.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 03 lis 2009, 22:52

A wiesz w jakiej sytuacji i dla czego doszło do zapłonu???

Emill85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Emill85 » 04 lis 2009, 08:41

Gosc od ktorego kupowałem nie wie sam jak sie to stało poprostu sie zapalil , ale mysle ze ostro palił nim gume widac ze woda poszła gorą jest rdza na grilu i opony na tych af ktorych nie wziolem były niezle opalone pewnie go zagrzał .

[ Dodano: 2009-11-04, 08:44 ]
Zayebatsu pisze:A wiesz w jakiej sytuacji i dla czego doszło do zapłonu???
Gaz jest juz tam zamontowany i niby chodził cacy mysle zeby jezdzic na gazie bo troche taniej , ale znowy słyszalem ze 2.3 nie lubi gazu .

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lis 2009, 09:23

Emill85 pisze:ale znowy słyszalem ze 2.3 nie lubi gazu .
Może nie że nie lubi tylko ciężko to jakoś zgrać z tym mechanicznym wtryskiem co powoduje potem problemy.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 04 lis 2009, 09:57

Nie znam sie zbytnio na tym ale obstawiam że silnik może być zajechany i bez rozebrania się nie obędzie i tu pytanie robił byś to sam czy przez warsztat jakiś??? No i jak z resztą z tego co widziałem maska dość ostro przepalona była nadkole też no i coś z zawiech przód pewnie będzie do robienia :-/

Emill85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Emill85 » 04 lis 2009, 22:09

Koledzy powiedzcie mi jako znawcy tematu jakie czesci potrzebował bym do naprawy qpetki i ile pieniedzy opcjonalnie miał bym w nia wpakowac aby jezdziła z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiec. :!:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lis 2009, 22:19

Emill85 pisze:Koledzy powiedzcie mi jako znawcy tematu jakie czesci potrzebował bym do naprawy qpetki i ile pieniedzy opcjonalnie miał bym w nia wpakowac aby jezdziła z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiec. :!:
Raczej będzie ciężko na to pytanie odpowiedzieć. Trzeba to wszystko rozebrać, sprawdzić co się będzie nadawało do naprawy, co trzeba kupić nowe itp. No i zasadnicze pytanie. Czy jesteś w stanie zrobić to sam, czy będziesz jeździł po "fachowcach" bo podejrzewam że najwięcej to właśnie ci "fachowcy" będą cię kosztować.

so65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 lis 2009, 23:26
Lokalizacja: garwolin

Post autor: so65 » 15 lis 2009, 01:09

narazie ogarnij wtrysk i odpal go ;-) zobacz jakt to chodzi i bedziesz wiedzieł co i jak!

[ Dodano: 2009-11-15, 01:13 ]
daleko mieszkam :-( bo chętnie bym tam zerknoł! lobie takie wyzwania :-x

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl