[80/90/Coupe B3] 2.3 NG Spalone pod maską .
[80/90/Coupe B3] 2.3 NG Spalone pod maską .
Witam wszystkich forumowiczów mam mały problem zakupiłem audi 80 Coupe 2.3 b/g 89 r. jest spalone w okolicy wtrysków . Czy mogli byscie ocenic jako znawcy tematu czy naprawa ma sens czy lepiej zakupic nowy silnik . jezeli naprawa to w jakim przedziale cenowym sie zmieszcze i czu wogole warto naprawiac z gory dziekuje za pomoc .
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Fotki nie wiele obrazują, ale widać ze chyba błotnik i nadkole tez dostało ciepłem. Jak mocna sie furało to i amorek moze byc do wymiany, sprężyna amorka, i czy całe nadkole co amorek górą jest do niej kecony czy nie zostało przegrzane, bo jeśli tak to blacha zgnije i amotryztor do słrodka wejdzie. Co do silnika to cała instalacja i czujniki pewnie do wymiany,a może nawet cały silnik.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Emill85, jeszcze takie pytanko do Ciebie. Zamierzasz jeździć tym na benzynie czy świta ci w głowie założenie gazu? Pytam ponieważ mechaniczny wtrysk i gaz to same problemy. Nie znam się za bardzo, ale z tego co piszą inni koledzy to ciężko zrobić tak aby na gazie i na benzynie śmigało to cacy.
Jeśli myślisz o jeździe na benzynie to NG jest chyba dość fajnym silnikiem i warto byłoby go zrobić. A czy remontować ten czy kupować nowy to trzeba by było ocenić już osobiście. Tak czy siak bez rozbierania silnika chyba się nie obejdzie.
Jeśli natomiast myślisz o jeździe na gazie to nie wiem czy w tym momencie nie byłoby rozsądnym przemyśleć wstawienie tam innego silnika w którym nie będzie tyle problemów z samą instalacją.
Poprawcie mnie jeśli bujam w obłokach.
Jeśli myślisz o jeździe na benzynie to NG jest chyba dość fajnym silnikiem i warto byłoby go zrobić. A czy remontować ten czy kupować nowy to trzeba by było ocenić już osobiście. Tak czy siak bez rozbierania silnika chyba się nie obejdzie.
Jeśli natomiast myślisz o jeździe na gazie to nie wiem czy w tym momencie nie byłoby rozsądnym przemyśleć wstawienie tam innego silnika w którym nie będzie tyle problemów z samą instalacją.
Poprawcie mnie jeśli bujam w obłokach.
Gosc od ktorego kupowałem nie wie sam jak sie to stało poprostu sie zapalil , ale mysle ze ostro palił nim gume widac ze woda poszła gorą jest rdza na grilu i opony na tych af ktorych nie wziolem były niezle opalone pewnie go zagrzał .
[ Dodano: 2009-11-04, 08:44 ]
[ Dodano: 2009-11-04, 08:44 ]
Gaz jest juz tam zamontowany i niby chodził cacy mysle zeby jezdzic na gazie bo troche taniej , ale znowy słyszalem ze 2.3 nie lubi gazu .Zayebatsu pisze:A wiesz w jakiej sytuacji i dla czego doszło do zapłonu???
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Raczej będzie ciężko na to pytanie odpowiedzieć. Trzeba to wszystko rozebrać, sprawdzić co się będzie nadawało do naprawy, co trzeba kupić nowe itp. No i zasadnicze pytanie. Czy jesteś w stanie zrobić to sam, czy będziesz jeździł po "fachowcach" bo podejrzewam że najwięcej to właśnie ci "fachowcy" będą cię kosztować.Emill85 pisze:Koledzy powiedzcie mi jako znawcy tematu jakie czesci potrzebował bym do naprawy qpetki i ile pieniedzy opcjonalnie miał bym w nia wpakowac aby jezdziła z gory dzieki za jaka kolwiek podpowiec. :!: