Na początek chciałbym przedstawic opis mojej Niuni, poniewarz narazie jest u lakiernika... Fotki niebawem :mrgreen:
A więc Audiczka jest z czerwca 1992r, sprowadziłem ją osobiście z Niemiec 6 lipca 2006r, stan licznika wynosil 174 tys. km (potwierdzone książka serwisową). Aktualny stan to 203 tys. km.
Dane pojazdu:
Wyposażenie fabryczne:
Wyposażenie dodane przeze mnie:
W planach:
Oto kilka fotek :lol:

Kilka nowych fotek:
Wnętrze

Na oponkach 215/50 17

Audiolka otrzymała nowe felgi Brock B2 w rozmiarze 16/9J ET30 z oponkami Rockstone 205/50R16 Zdjęcia po zimie :mrgreen:

Mam nadzieje że się podoba :->
Za jakieś 2-3 tygodnie zagości w Audiolce eko skóra i parapety
W dalszych planach są ori soczewki
Witam, po bardzo długiej przerwie za co przepraszam.
W samochodzie bardzo dużo się zmieniło:
Rok 2015 zderzak compi tył, cabrio fl przód, ori soczewki i lampy tył USA:

Rok 2016-2017 zmiana silnika na 1.8t AEB porobiony na 230KM frontowy FMIC, wtryski 550cc, wydech z kwasówki 2.75'', turbo K04 023 z s3, dołożony sterownik silnika DET3, map sensor, zmiana rozstawu na 5x112, hamulce przód 312mm + zaciski 4 tłoczkowe brembo z lancera, tył wentylowane z audi a8 d2, zawieszenie przód i tył gwintowane, zestaw poliuretanów na przód i tył z olkusza, dodatkowe zegary:

Przy zmianie rozstawu wpadło nowe koło

Mam nadzieje że zmiany się podobają, ostatnio zakupiłem przedni zderzak rs2, progi rs2 i grill rs2, jak wszystko polakieruje i założę wrzucę fotki, za pare tygodni powinno wpaść turbo z lancera evo IX td05hr16g6c 10.5t i na seryjnych gratach silnika będę celował w 300+
Pozdrawiam wszystkich
Zdjęcia na zimówkach (195/55/16) z nowymi soczewkami i z felgami przygotowanymi do sezonu (polerka rantów, malowanie rotorów i nowe buty Uniroyal Rainsport3 215/40/17)

Sesja w plenerze

Narazie zamiennik z abs, w piątek powinien dotrzeć oryginał bo podróbka to jakieś nieporozumienie - nie polecam

Moje niunie

Kolejne zmiany
Nowe zegary Greddy

Nowy kolektor pod turbo z lancera twin scroll

Nowe zawieszenie gwintowane przednie coustomowe

Kilka fotek spod maski

Nowa pompa hamulcowa 25,4mm z serwem z s4

Nowy blow off

Niuńka posiada 280KM i 405nm, nie chciałem więcej żeby nie rozwaliło silnika, turbo ma potencjał na 400-440KM (jest to turbo z najmocniejszego lancera evo IX td05hr16g6c 10.5t) w przyszłości zamierzam zakuć motor i bawić się dalej z mocą
Kolejny bajer do zamontowania AC/BC z kompletną instalacją elektryczną tj. cała wiązka nad nogami kierowcy, wiązka do świateł przednich i tylnych wraz z przekaźnikami, zbiorniczek z pompką, manetka

W tym tygodniu kupiłem też deskę poliftową, będzie przy okazji zmieniana bo wybuchła mi nagrzewnica
Przy okazji wymiany deski wpadnie nowa kiera

Mały upload na święta:
Nowe dystanse 35mm na przód od dystom, poprzednie miały 30mm i były przelotowe ale były lekkie wibracje więc wpadły przekręcane:

Fotka po montażu kiery z s2 z poduchą i deski z poduchą:

Progi z rs2 i pomalowany tylny zderzak z compi cały w kolorze

Zostało mi jeszcze włożyć AC/BC może wkrótce się uda
08.07.2020
Nieprzyjemna przygoda z felgą

A więc pora na ponowną renowację, rotory pomalowane proszkowo, wszystkie cztery ranty nowe, tył wpadł deczko węższy bo bardzo wystawało, było 3.25'' a teraz jest 2.75'' przód bez zmian 2.25''
Wpadły również złote śrubki

Przed zmianą kół na letnie wpadły nowe tarcze na tył ATE 280mm z audi s8, oraz jarzma było 269mm, jest różnica w hamowaniu

Kilka fotek niuńki z naszego ślubu

(intercooler jest troszkę krzywo, trzeba poprawić
A teraz pora na grubsze mody:
Kute korbowody Techno5 X-beam ze smarowaniem sworznia i szpilkami ARP2000 - wytrzymałość około 1000KM

Szpilki do głowicy ARP2000 gwint M11 oraz uszczelka odprężająca Cometic o grubości 1.68mm (po dokręceniu głowicy)















