[B4 1z] Problem z pompą wtryskową
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lip 2009, 08:49
- Lokalizacja: Lublin/Szwajcaria
[B4 1z] Problem z pompą wtryskową
Witam. Ostatnio wystąpił u mnie następujący problem. Po odpaleniu i wycofywaniu z garażu samochód zgasł bez żadnej przyczyny, odpalił bez problemu, ale żeby ruszyć z miejsca trzeba mu dodać sporo gazu. Podczas jazdy gdy lekko naciskam na gaz to autko kompletnie nie przyspiesza, a pojawia się bardzo twarda praca (tak jakby bardzo przyspieszony kąt wtrysku) i tak niesamowite kopcenie że samochodu jadącego za mną nie widzę. I tak jest do połowy skoku pedału gazu, od połowy "gazu" samochód zachowuje się normalnie, nie kopci i przyspiesza. zastanawiałem się co to może być i odłączyłem wtrysk sterujący. Było "jak ręką odjął", bez problemu ruszałem z miejsca i podczas dodawania gazu nie było niepokojących objawów, tylko silnik miał mniej siły i świecił się "check". Wymieniłem wtrysk sterujący, zakładając go od samochodu kolegi, który jest cały czas eksploatowany, ale niestety samochód zachowywał się dokłanie tak samo jak na moim wtrysku. Więc założyłem spowrotem swój, tylko nie podpinałem kostki i jakoś można jeżdzić, ale siły to malutko zostało. Ktoś może mieć jakieś pomysły co mogło paść, dodam że pod VAGa jeszcze nie podpinałem go, zrobię to dopiero w przyszły weekend.
Osobiscie powiem z doswiadczenia i podobnych efektow sprawdzic:
- ryra przy turbo czy jest cała u mnie jak byla peknieta to dymil jak smok.
- gasnie moze masz zapowietrzony uklad paliwowy lub nieszczelny.( u mnie po wymianie filtra paliwa gosciu zgubil malutki oring w mocowaniu filtra paliwa i szlo powietrze lewe i samochod gasl kiedy chcial.
- po podpieciu VAG sprawdz czy prawidlowo dziala potencjometr pedału gazu czasami jest tak ze zamiast stopniowo dodawac gazu dzieja sie rozne rzeczy gdy jest on uszkodzony.
- no i podstawowa rzecz "Wypij wtyczke od przepływomierza przejedz sie zobacz jak bedzie dodam tylko ze wtedy na VAG wyskoczy bład uszkodzony przeplywomierz! .
- ryra przy turbo czy jest cała u mnie jak byla peknieta to dymil jak smok.
- gasnie moze masz zapowietrzony uklad paliwowy lub nieszczelny.( u mnie po wymianie filtra paliwa gosciu zgubil malutki oring w mocowaniu filtra paliwa i szlo powietrze lewe i samochod gasl kiedy chcial.
- po podpieciu VAG sprawdz czy prawidlowo dziala potencjometr pedału gazu czasami jest tak ze zamiast stopniowo dodawac gazu dzieja sie rozne rzeczy gdy jest on uszkodzony.
- no i podstawowa rzecz "Wypij wtyczke od przepływomierza przejedz sie zobacz jak bedzie dodam tylko ze wtedy na VAG wyskoczy bład uszkodzony przeplywomierz! .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lip 2009, 08:49
- Lokalizacja: Lublin/Szwajcaria