[2,0 ABK LPG] Avant duze spalanie, umieszczenie miksera
- przemas138
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
- Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
Ja ostatnio poruszyłem na forum temat klapki przepływu ciepłego powietrza do filtra. Otóż ja mam ją zablokowaną tak aby ciepłe powietrze się nie dostawało do silnika. Mam LPG II generacji i spalanie na poziomie 12L/100km. Mikser umieszczony miedzy obudową filtra a przepływomierzem. Działa całkiem dobrze. W poruszonym temacie wyjaśniono mi że auto będzie mułowate jeżeli gaz będzie się mieszał z ciepłym powietrzem. Zobacz https://audi80.pl/b4-20-abk-lpg-obud ... t35393.htm
- przemas138
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
- Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie
tak czytałem to, w moim aucie jest na odwrót. cały czas ssie ciepłe powietrze, jak otworzyłem tą klapkę na zimne powietrze, to w czasie jazdy przy wciśnięciu sprzęgła silnik gasł. pojechałem z tym do gazownika i zrobil znowu z tą klapką po swojemu, powiedział ze tak musi być, bo inaczej bedzie strzelać itp i nie bedzie to chodzić.
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
To może postaraj się zapytać o opinie innego gazownika. Ja nawet latem miałem wrażenie że jak jest gorąco to auto słabiej się zbierało więc coś w tym jest. Postaraj się o opinie innego gazownika albo zapytaj na jakimś forum LPG.Skoro mówią że gaz woli zimne powietrze i u mnie tak jest i działa to może twojemu gazownikowi się pomyliło coś? Dla pewności - ja mam tą klapkę zamkniętą i zasysane jest zimne powietrze. Dopiero jak otworzysz klapkę to umożliwisz dopływ ciepłego powietrza do filtra.
- przemas138
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
- Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie
Generalnie przebieg tematu bardzo śmieszny co za gazownicy w polsce są , zakup sekwencji moim zdaniem zbędny wystarczyło by zakupic nowy odpowiedniej wielkosci mikser i dla zachowania odpowiedniego ułozenia i dostarczenia powietrza zamontować stożek na wzór mój lub go odemnie zakupić za niewielką opłatą :roll:
witam mam ogromna prosbe czy moze ktos pomoc kupilem audi 80 b3 z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku i mam problemy spalanie tego auta jadac spokojnie na trasie tak 110 to 16 litrow gazu a po za tym lekko szarpie jakby mial malo gazu a tankowalem pelna butle to jest lekkie szarpanie ale jak przekrocze 3500 obrotow to nagle dostaje sily ale przez moment i pozniej jest tak samo martwi mnie spalanie bo to troche duzo obroty nie spadaja sa w normie na gazie pali bez problemu wymienilem filter gazu swiece przewody a na benzynie paliwa tez sporo łyka i przy 4000 obrotow nagle wylacza sie zaplon jak to wyeliminowac najbardziej zalezy mi zeby na gazie mniej palil bo jezdzic na benzynie masakra strasznie duzo pali moze ktos zna dobrego mechanika z okolic polkowic lubina glogowa
witam kontynuuje problem wyniki z kontroli gazu CO=0,27% CO2=04,9% HC=0009ppm O2=12,6% lambda temp. 013 stopni. Jezeli bylby ktos tak mily i moglby mi powiedziec czy sa to dobre parametry czy cos jest nie tak
[ Dodano: 2010-01-16, 19:32 ]
znalazlem przyczyne niskiej mocy i duzego spalania wystarczylo pokrecic przy kopulce zaplonu tam gdzie idzie palec bo byl zamulony teraz na podkreceniu pali 11 l gazu super przyspieszenie i predkosc maksymalna 210 na godzine jest super
[ Dodano: 2010-01-16, 19:32 ]
znalazlem przyczyne niskiej mocy i duzego spalania wystarczylo pokrecic przy kopulce zaplonu tam gdzie idzie palec bo byl zamulony teraz na podkreceniu pali 11 l gazu super przyspieszenie i predkosc maksymalna 210 na godzine jest super
Witam klubowiczów.
Mam pytanie o średnicę miksera. Czy 32 mm to wystarczająca średnica( między przepływomierzem a obudową filtra powietrza). Auto na 4 biegu wkręca się do 4300 obr/min i nie chce dalej iść. Czy to może być przyczyna zbyt małej średnicy miksera. Sytuacja na benzynie i gazie taka sama. Przepływka sprawna, dolot szczelny. Tak jak by mu mocy brakowało pod obciążeniem. Na 1, 2, 3 biegu wkreca się bez problemu.
Mam pytanie o średnicę miksera. Czy 32 mm to wystarczająca średnica( między przepływomierzem a obudową filtra powietrza). Auto na 4 biegu wkręca się do 4300 obr/min i nie chce dalej iść. Czy to może być przyczyna zbyt małej średnicy miksera. Sytuacja na benzynie i gazie taka sama. Przepływka sprawna, dolot szczelny. Tak jak by mu mocy brakowało pod obciążeniem. Na 1, 2, 3 biegu wkreca się bez problemu.