Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,0 ABK LPG] Avant duze spalanie, umieszczenie miksera

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
przemas138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie

Post autor: przemas138 » 15 lis 2009, 13:55

dziś na giełdzie znalazłem sekwencję. z opla 2.0 16v i zastanawiam sięczy jej sobie nie wstawić. reduktor tomasetto AT09, listwa REG, a sterownik jakiś mini sec czy coś takiego.

Awatar użytkownika
majeczek78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26

Post autor: majeczek78 » 15 lis 2009, 18:52

Ja ostatnio poruszyłem na forum temat klapki przepływu ciepłego powietrza do filtra. Otóż ja mam ją zablokowaną tak aby ciepłe powietrze się nie dostawało do silnika. Mam LPG II generacji i spalanie na poziomie 12L/100km. Mikser umieszczony miedzy obudową filtra a przepływomierzem. Działa całkiem dobrze. W poruszonym temacie wyjaśniono mi że auto będzie mułowate jeżeli gaz będzie się mieszał z ciepłym powietrzem. Zobacz https://audi80.pl/b4-20-abk-lpg-obud ... t35393.htm

Awatar użytkownika
przemas138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie

Post autor: przemas138 » 16 lis 2009, 10:41

tak czytałem to, w moim aucie jest na odwrót. cały czas ssie ciepłe powietrze, jak otworzyłem tą klapkę na zimne powietrze, to w czasie jazdy przy wciśnięciu sprzęgła silnik gasł. pojechałem z tym do gazownika i zrobil znowu z tą klapką po swojemu, powiedział ze tak musi być, bo inaczej bedzie strzelać itp i nie bedzie to chodzić.

Awatar użytkownika
majeczek78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26

Post autor: majeczek78 » 16 lis 2009, 19:28

To może postaraj się zapytać o opinie innego gazownika. Ja nawet latem miałem wrażenie że jak jest gorąco to auto słabiej się zbierało więc coś w tym jest. Postaraj się o opinie innego gazownika albo zapytaj na jakimś forum LPG.Skoro mówią że gaz woli zimne powietrze i u mnie tak jest i działa to może twojemu gazownikowi się pomyliło coś? Dla pewności - ja mam tą klapkę zamkniętą i zasysane jest zimne powietrze. Dopiero jak otworzysz klapkę to umożliwisz dopływ ciepłego powietrza do filtra.

Awatar użytkownika
przemas138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie

Post autor: przemas138 » 17 lis 2009, 19:00

rozumiem, u mnie jest zupełnie na odwrót. Dziś nabyłem sekwencję. cały zestaw. po montażu i strojeniu powiem czy było warto;))

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 01 gru 2009, 12:04

I co - było warto?
Ciekaw jestem jak się sprawa zakończyła?

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 01 gru 2009, 14:26

Generalnie przebieg tematu bardzo śmieszny co za gazownicy w polsce są , zakup sekwencji moim zdaniem zbędny wystarczyło by zakupic nowy odpowiedniej wielkosci mikser i dla zachowania odpowiedniego ułozenia i dostarczenia powietrza zamontować stożek na wzór mój lub go odemnie zakupić za niewielką opłatą :roll:

arni1989

Post autor: arni1989 » 08 gru 2009, 22:12

witam mam ogromna prosbe czy moze ktos pomoc kupilem audi 80 b3 z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku i mam problemy spalanie tego auta jadac spokojnie na trasie tak 110 to 16 litrow gazu a po za tym lekko szarpie jakby mial malo gazu a tankowalem pelna butle to jest lekkie szarpanie ale jak przekrocze 3500 obrotow to nagle dostaje sily ale przez moment i pozniej jest tak samo martwi mnie spalanie bo to troche duzo obroty nie spadaja sa w normie na gazie pali bez problemu wymienilem filter gazu swiece przewody a na benzynie paliwa tez sporo łyka i przy 4000 obrotow nagle wylacza sie zaplon jak to wyeliminowac najbardziej zalezy mi zeby na gazie mniej palil bo jezdzic na benzynie masakra strasznie duzo pali moze ktos zna dobrego mechanika z okolic polkowic lubina glogowa

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 18 gru 2009, 13:24

Zamontować mikser z odpowiednią średnicą tuż za przepustnicą - myśle że to podstawa. Takie jest moje zdanie
Co do kolegi arni1989 sprawdziś usawienie mieszanki gazu to po pierwsze. Napisz gdzie masz mikser oraz podaj jego średnice?

arni1989

Post autor: arni1989 » 05 sty 2010, 20:50

witam kontynuuje problem wyniki z kontroli gazu CO=0,27% CO2=04,9% HC=0009ppm O2=12,6% lambda temp. 013 stopni. Jezeli bylby ktos tak mily i moglby mi powiedziec czy sa to dobre parametry czy cos jest nie tak

[ Dodano: 2010-01-16, 19:32 ]
znalazlem przyczyne niskiej mocy i duzego spalania wystarczylo pokrecic przy kopulce zaplonu tam gdzie idzie palec bo byl zamulony teraz na podkreceniu pali 11 l gazu super przyspieszenie i predkosc maksymalna 210 na godzine jest super

kamilk281
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 12 mar 2009, 17:01
Lokalizacja: Puławy

Post autor: kamilk281 » 09 lut 2010, 19:53

Witam klubowiczów.
Mam pytanie o średnicę miksera. Czy 32 mm to wystarczająca średnica( między przepływomierzem a obudową filtra powietrza). Auto na 4 biegu wkręca się do 4300 obr/min i nie chce dalej iść. Czy to może być przyczyna zbyt małej średnicy miksera. Sytuacja na benzynie i gazie taka sama. Przepływka sprawna, dolot szczelny. Tak jak by mu mocy brakowało pod obciążeniem. Na 1, 2, 3 biegu wkreca się bez problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl