Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
zwierz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2008, 12:13

[B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto

Post autor: zwierz » 10 lis 2009, 06:48

Witam. Czy opłaca się regenerować reduktor, czy lepiej kupić nowy? Na gazie przejechane ponad 50 tyś i wydaje mi się że membrany są już zużyte.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 10 lis 2009, 08:47

wystarczy kupic nowe membrany.i bedzie jak nowy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lis 2009, 08:53

Kup zestaw naprawczy do reduktora tylko polecałbym zeby zrobił to warsztat zajmujacy sie LPG bo dobrze jest na nowo ustawic cisnienie 1stopnia na wejsciu do parownika.

zwierz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2008, 12:13

Post autor: zwierz » 12 lis 2009, 09:38

Czy to chodzi o obieg gazu ten jałowy, pozamembranowy?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 lis 2009, 09:43

W niektórych parownikach mozna ustawiac jakie cisnienie max moze dojsc do parownika w celu odparowania LPG. Dopiero po tym sa sruby regulujace wolne obroty i wysokie

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 14 lis 2009, 18:55

A ja polecił bym zmianę na Lovato.

Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

Post autor: Bartiss » 17 lis 2009, 10:41

Kornel pisze:A ja polecił bym zmianę na Lovato.
dokładnie, zgadzam się z kolegą Kornelem.

Też mam reduktor tomasetto, co prawda na wiosnę membrany były wymieniane, ale teraz bym wywalił to starocie i zamienił na lovato. Nie zwracałem uwagi początkowo jakie części są w mojej instalacji jak była zakładana 5 lat temu, a jak rozmawiałem niedawno z dobrym gazownikiem powiedział, że tomasetto to raczej dolna półka, a lovato regenerowane kosztuje niewiele drożej a jest po prostu lepsze.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 17 lis 2009, 10:44

Już po 50 tyś są zużyte ja mam 80 tyś ponad i jeszcze nie był reduktor regenerowany zobacz koszt regeneracji a cene nowego reduktora wybór należy do ciebie NP.zestaw naprawczy reduktora brc jak ja mam kosztuje 57 zł a cały reduktor 270 zl

Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

Post autor: Bartiss » 17 lis 2009, 13:50

Ja wymieniałem po jakichś 80 tys km. Bo już ciężko palił jak postał dwie godziny zimą i musiał być dobrze rozgrzany silnik. Decyzja należy do Ciebie, sam zestaw naprawczy faktycznie kosztuje około 60 zł, ale jak pojedziesz do warsztatu, to będzie Cię to kosztowało ok. 150 zł

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Re: [B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto

Post autor: leopard » 17 lis 2009, 18:32

zwierz pisze:Witam. Czy opłaca się regenerować reduktor, czy lepiej kupić nowy? Na gazie przejechane ponad 50 tyś i wydaje mi się że membrany są już zużyte.
A co się dzieje wiesz regeneracja reduktora to tylko wymiana membran i czyszczenie zaworów jest prosta poprostu banalna w warsztacie zażyczą sobie ze 180zł a komplet membran i oringów to 60 zł sam to zrobisz i nic nie trzeba ustawiać tylko zebyś nie wykręcał śrub regulacyjnych a kolego nowy mieszalnik czy reduktor jak go nazywacie kosztuje 180zł w pewnym sklepie w Tarnowskich Górach orginalny i nowy a nie zawsze to wina membran przyczyna może być inna i wymienisz to na darmo a usterka nie zniknie napisz na mój pryw to wyjaśnie co i jak i może obejdzie się bez jakiej kolwiek wymiany membran i wyjaśnie jak wyrególować a to jest naprawde bardzo proste...

[ Dodano: 2009-11-17, 19:04 ]
WOJTEK26 pisze:Kup zestaw naprawczy do reduktora tylko polecałbym zeby zrobił to warsztat zajmujacy sie LPG bo dobrze jest na nowo ustawic cisnienie 1stopnia na wejsciu do parownika.
Klego jesteś moderatorem ale dlaczego wprowadzasz innych w błąd dajesz rady i nie masz pojęcia o czym piszesz czy wiesz gdzie znajduje się parownik i co to jest? i jakie ciśnienie nie będe się rozpisywał tylko pare słów w celu wyjasnienia ...wiesz jakie jest ciśnienie w butli gazowej w samochodzie ? To około 30 atm albo 0.3MPa wiesz co się stanie kiedy rozszczelni się butla chociaż ma zawory elektromagnetyczne itd :-) staniesz się żywa pochodnią na kilka sekund...dlatego jest mieszalnik lub jak go zowią mikserem w którym znajduje się reduktor ciśnienia i redukuje je do 0.5 atm i jest bezpieczny wtedy a redukcja jest automatyczna i nic się nie ustawia kolego a parownik to to co znajduje się w kolektorze ssącym nad przepustnicą :-)

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 17 lis 2009, 20:36

leopard pisze:a parownik to to co znajduje się w kolektorze ssącym nad przepustnicą :-)
to nie parownik tylko mikser. Parownik to jest to samo co reduktor tylko bardziej potoczna nazwa

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 18 lis 2009, 10:47

Ja polecam Lovato, płaciłem coś około 230 pln na allegro

Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Post autor: Soniak87 » 04 gru 2009, 19:46

Witam.
Mam pytanie z dnia na dzień na gazie przestał mi równo pracować a co z tym idzie jechać ładnie. Mam instalację gazową Lovato. Byłem u monterów gazu wyregulowali mi gaz i powiedzieli, że mój reduktor jest do wymiany ponieważ zmienia sobie ustawienia. Po ustawieniu na ciepłym silniku było ok, a gdy go zapalałem na drugi dzień to obroty już miał inne a w czasie jazdy szarpie nim i brak mu mocy. Powiedzieli mi, że nowy z założeniem 350zl. Proszę o pomoc co mam zrobić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl