[B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto
[B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto
Witam. Czy opłaca się regenerować reduktor, czy lepiej kupić nowy? Na gazie przejechane ponad 50 tyś i wydaje mi się że membrany są już zużyte.
dokładnie, zgadzam się z kolegą Kornelem.Kornel pisze:A ja polecił bym zmianę na Lovato.
Też mam reduktor tomasetto, co prawda na wiosnę membrany były wymieniane, ale teraz bym wywalił to starocie i zamienił na lovato. Nie zwracałem uwagi początkowo jakie części są w mojej instalacji jak była zakładana 5 lat temu, a jak rozmawiałem niedawno z dobrym gazownikiem powiedział, że tomasetto to raczej dolna półka, a lovato regenerowane kosztuje niewiele drożej a jest po prostu lepsze.
Re: [B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto
A co się dzieje wiesz regeneracja reduktora to tylko wymiana membran i czyszczenie zaworów jest prosta poprostu banalna w warsztacie zażyczą sobie ze 180zł a komplet membran i oringów to 60 zł sam to zrobisz i nic nie trzeba ustawiać tylko zebyś nie wykręcał śrub regulacyjnych a kolego nowy mieszalnik czy reduktor jak go nazywacie kosztuje 180zł w pewnym sklepie w Tarnowskich Górach orginalny i nowy a nie zawsze to wina membran przyczyna może być inna i wymienisz to na darmo a usterka nie zniknie napisz na mój pryw to wyjaśnie co i jak i może obejdzie się bez jakiej kolwiek wymiany membran i wyjaśnie jak wyrególować a to jest naprawde bardzo proste...zwierz pisze:Witam. Czy opłaca się regenerować reduktor, czy lepiej kupić nowy? Na gazie przejechane ponad 50 tyś i wydaje mi się że membrany są już zużyte.
[ Dodano: 2009-11-17, 19:04 ]
Klego jesteś moderatorem ale dlaczego wprowadzasz innych w błąd dajesz rady i nie masz pojęcia o czym piszesz czy wiesz gdzie znajduje się parownik i co to jest? i jakie ciśnienie nie będe się rozpisywał tylko pare słów w celu wyjasnienia ...wiesz jakie jest ciśnienie w butli gazowej w samochodzie ? To około 30 atm albo 0.3MPa wiesz co się stanie kiedy rozszczelni się butla chociaż ma zawory elektromagnetyczne itdWOJTEK26 pisze:Kup zestaw naprawczy do reduktora tylko polecałbym zeby zrobił to warsztat zajmujacy sie LPG bo dobrze jest na nowo ustawic cisnienie 1stopnia na wejsciu do parownika.


Witam.
Mam pytanie z dnia na dzień na gazie przestał mi równo pracować a co z tym idzie jechać ładnie. Mam instalację gazową Lovato. Byłem u monterów gazu wyregulowali mi gaz i powiedzieli, że mój reduktor jest do wymiany ponieważ zmienia sobie ustawienia. Po ustawieniu na ciepłym silniku było ok, a gdy go zapalałem na drugi dzień to obroty już miał inne a w czasie jazdy szarpie nim i brak mu mocy. Powiedzieli mi, że nowy z założeniem 350zl. Proszę o pomoc co mam zrobić.
Mam pytanie z dnia na dzień na gazie przestał mi równo pracować a co z tym idzie jechać ładnie. Mam instalację gazową Lovato. Byłem u monterów gazu wyregulowali mi gaz i powiedzieli, że mój reduktor jest do wymiany ponieważ zmienia sobie ustawienia. Po ustawieniu na ciepłym silniku było ok, a gdy go zapalałem na drugi dzień to obroty już miał inne a w czasie jazdy szarpie nim i brak mu mocy. Powiedzieli mi, że nowy z założeniem 350zl. Proszę o pomoc co mam zrobić.