[B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto
[B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto
Witam. Czy opłaca się regenerować reduktor, czy lepiej kupić nowy? Na gazie przejechane ponad 50 tyś i wydaje mi się że membrany są już zużyte.
dokładnie, zgadzam się z kolegą Kornelem.Kornel pisze:A ja polecił bym zmianę na Lovato.
Też mam reduktor tomasetto, co prawda na wiosnę membrany były wymieniane, ale teraz bym wywalił to starocie i zamienił na lovato. Nie zwracałem uwagi początkowo jakie części są w mojej instalacji jak była zakładana 5 lat temu, a jak rozmawiałem niedawno z dobrym gazownikiem powiedział, że tomasetto to raczej dolna półka, a lovato regenerowane kosztuje niewiele drożej a jest po prostu lepsze.
Re: [B3 1.8 PM 89 LPG] Reduktor Tomasetto
A co się dzieje wiesz regeneracja reduktora to tylko wymiana membran i czyszczenie zaworów jest prosta poprostu banalna w warsztacie zażyczą sobie ze 180zł a komplet membran i oringów to 60 zł sam to zrobisz i nic nie trzeba ustawiać tylko zebyś nie wykręcał śrub regulacyjnych a kolego nowy mieszalnik czy reduktor jak go nazywacie kosztuje 180zł w pewnym sklepie w Tarnowskich Górach orginalny i nowy a nie zawsze to wina membran przyczyna może być inna i wymienisz to na darmo a usterka nie zniknie napisz na mój pryw to wyjaśnie co i jak i może obejdzie się bez jakiej kolwiek wymiany membran i wyjaśnie jak wyrególować a to jest naprawde bardzo proste...zwierz pisze:Witam. Czy opłaca się regenerować reduktor, czy lepiej kupić nowy? Na gazie przejechane ponad 50 tyś i wydaje mi się że membrany są już zużyte.
[ Dodano: 2009-11-17, 19:04 ]
Klego jesteś moderatorem ale dlaczego wprowadzasz innych w błąd dajesz rady i nie masz pojęcia o czym piszesz czy wiesz gdzie znajduje się parownik i co to jest? i jakie ciśnienie nie będe się rozpisywał tylko pare słów w celu wyjasnienia ...wiesz jakie jest ciśnienie w butli gazowej w samochodzie ? To około 30 atm albo 0.3MPa wiesz co się stanie kiedy rozszczelni się butla chociaż ma zawory elektromagnetyczne itd staniesz się żywa pochodnią na kilka sekund...dlatego jest mieszalnik lub jak go zowią mikserem w którym znajduje się reduktor ciśnienia i redukuje je do 0.5 atm i jest bezpieczny wtedy a redukcja jest automatyczna i nic się nie ustawia kolego a parownik to to co znajduje się w kolektorze ssącym nad przepustnicąWOJTEK26 pisze:Kup zestaw naprawczy do reduktora tylko polecałbym zeby zrobił to warsztat zajmujacy sie LPG bo dobrze jest na nowo ustawic cisnienie 1stopnia na wejsciu do parownika.
Witam.
Mam pytanie z dnia na dzień na gazie przestał mi równo pracować a co z tym idzie jechać ładnie. Mam instalację gazową Lovato. Byłem u monterów gazu wyregulowali mi gaz i powiedzieli, że mój reduktor jest do wymiany ponieważ zmienia sobie ustawienia. Po ustawieniu na ciepłym silniku było ok, a gdy go zapalałem na drugi dzień to obroty już miał inne a w czasie jazdy szarpie nim i brak mu mocy. Powiedzieli mi, że nowy z założeniem 350zl. Proszę o pomoc co mam zrobić.
Mam pytanie z dnia na dzień na gazie przestał mi równo pracować a co z tym idzie jechać ładnie. Mam instalację gazową Lovato. Byłem u monterów gazu wyregulowali mi gaz i powiedzieli, że mój reduktor jest do wymiany ponieważ zmienia sobie ustawienia. Po ustawieniu na ciepłym silniku było ok, a gdy go zapalałem na drugi dzień to obroty już miał inne a w czasie jazdy szarpie nim i brak mu mocy. Powiedzieli mi, że nowy z założeniem 350zl. Proszę o pomoc co mam zrobić.