[B3 1.6 TD SB] garrett T2 pompuje tylko do 0,8 bara POMOCY!!
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A ja pytam po co :?: Po to aby mieć mega laga i kopa dopiero przy 4tyś? Większe nie znaczy lepsze. Bez zmiany uszczelki i tak nie dasz większego ciśnienia niż 1,2 bara (powyżej to już na własne ryzyko). A do tego ciśnienia, czy tam nawet do 1,5 T2 spokojnie pociągnie, tyle że ciśnienie da znacznie szybciej niż T3. T3 jest większe i potrzebuje znacznie więcej energii by się rozbujać.stolpin83 pisze:Już z nudów ogladam aukcje większych turbinek T3
tu luknij: https://audi80.pl/tuning-mechaniczny-vf9.htmJanekAudi pisze:Panowie pomocy.. szukam i szukam na tym forum i nie moge znales.. mam azz i chce podkrecic choc troche turbo. jak to moge zrobic w jakis prosty sposób zeby lepiej dmuchało?? prosze o odpowiedz
a dokładnie tu https://audi80.pl/16-19-tdmoze-sie-p ... vt8497.htm
Dokładnie nie baw się turbiną bez manometru jeśli nie chcesz inwestowa 80 pln w ładny podświetlany zegar i prawie drugie tyle w jakąś lepszą ładniejszą obudowe do tego to chociaż zaopatrz się w zwykły przemysłowy manometr za 10-15 zł i doprowac przewodzik powietrza do wnętrza auta żeby widzie wskazania w czasie jazdy. Tak wogule to jaką masz turbine?
stolpin83, cały cza to było pisane że ma T2...
ja mając kkk k14 (odpowiednik Garrett T2) miałem 1.2BAR na luzie . Maksymalnie doszedłem do 1.6BAR dlej turbina działała....
U mnie po zmianie na T3 auto ma TurboDziurę... k14 wkręcała się szybciej...
Bez zmiany pompy na 10-11mm nie ma sensu wkładać dużej turbiny...
to twoje T2 można spokojnie podkręcić...
a co do wskaźnika doładowania: https://audi80.pl/19tdi-1z-turbospre ... htm#179784
ja mając kkk k14 (odpowiednik Garrett T2) miałem 1.2BAR na luzie . Maksymalnie doszedłem do 1.6BAR dlej turbina działała....
U mnie po zmianie na T3 auto ma TurboDziurę... k14 wkręcała się szybciej...
Bez zmiany pompy na 10-11mm nie ma sensu wkładać dużej turbiny...
to twoje T2 można spokojnie podkręcić...
a co do wskaźnika doładowania: https://audi80.pl/19tdi-1z-turbospre ... htm#179784