Witam, pytanie do posiadaczy silniczków 3A z LPG.
Jaką macie średnice zwęzki w mikserze?? Macie typowe miksery do tego silnika?? czy kombinowane jakies, od innych modeli??
Ja posiadam zwykla instalacje, na srube 1 gen. mieszalnik BRC at90e. i zwęzke 33 mm.
i mam problem z prawidlowym ustawieniem go.. poniewaz, do okolo 2000 obr/min ma muła strasznego i nie chce ciagnąć, lecz po przekroczeniu tych obrotow ciagnie bardzo ladnie.
[ B3 2.0 3A LPG] Średnica zwęzki w mikserze
Do twojego silnika jest to odpowiednia zwęzka 32mm do takiej mocy jest wystarczajaca, jezeli słabo jedzie na niskich obrotach podjedź na regulacje składu na niskich i wysokich obrotach. Jezeli to nie pomoze spróbuj lekko przydławic silnik i zobacz jak wtedy bedzie reagował byc moze klapa spietrzajaca stawia wiekszy opór.
Klapka jest dobra, nie stawia oporu, sprawdzone.
Uklad jest szczelny, regulować probowałem sam, ale z marnym skutkiem..
Myślalem tez, ze moze to jest wina reduktora, poniewaz jest od do 140 kw czyli jakies 200 koni.. być moze mambrana zbyt duża bezwladność, a tym samym mala czulość, i przy niskich obrotach podciśnienie w tym silniku jest za male aby liniowo wyssac gaz.
Uklad jest szczelny, regulować probowałem sam, ale z marnym skutkiem..
Myślalem tez, ze moze to jest wina reduktora, poniewaz jest od do 140 kw czyli jakies 200 koni.. być moze mambrana zbyt duża bezwladność, a tym samym mala czulość, i przy niskich obrotach podciśnienie w tym silniku jest za male aby liniowo wyssac gaz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kompensacja jest potrzebna przy każdym silniku z "klapowym" przepływomierzem gdy mikser jest umieszczony za nim. W silnikach z mechanicznym wtryskiem nie do się włożyć miksera przed przepływomierz tak jak można to zrobić w ABK.mazigt pisze:Tylko jaki?? a i jeszcze jedno, mam wpięta kompensacje, potrzebne jest to w tym silniku??
i do czego tak naprawde to sluzy??
Kompensacja jest potrzebna ponieważ ww. przepływomierze zakłócały by podciśnienie miejscu wypływu gazu i gaz mógłby być podawany bardzo nieliniowo.
Były kiedyś jakieś instalacje BRC do mechanicznego wtrysku w których nie było kompensacji ale montowany był dodatkowo silniczek który przy zasilaniu gazem podnosił klapę przepływomierze do góry.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To że strzela na gazie szczególnie I i II generacji przy niezbyt szczelnym wydechy i jak u ciebie przelotowym to normalna rzecz ponieważ tam nie ma funkcji cut-off która odcina paliwa przy hamowaniu silnikiem i schodzeniu z obrotów tak jak się to dzieje na benzynie.mazigt pisze:I przy schodzeniu z obrotów powinien strzelac w wydech?? czy powienien gladko schodzic, dodam ze mam przelotowy uklad wydechowy, i na benzynie przy schodzeniu z obrotów, potrafi delikatnie strzelać.
Witam. Też mam silnik 3A 2.0 i jak kupiłem niunię to miała dziurę w ciągnięci tak między 2 - 2,5 tys obrotów (dlatego ja gość sprzedał). Jeździłem do gaziarza który montował do niej gaz ale niestety bez efektu. Po zmianie gazownika gość wyregulował i chodzi jak zegarek. Wiem że przerabiał właśnie mikser i uszczelnił silikonem jego zamocowanie do kolektora.